شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶

متن استعفای نجفی از شهرداری تهران

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 602293
شهردار تهران به اصرار و پافشاری بر رفتن خود از شهرداری گفت: با توجه به بیماری جدیدی که دارم از اعضا می‌خواهم که با استعفای بنده موافقت کنند ضمن اینکه از اول اردیبهشت‌ماه بنده باید بستری شوم.
متن استعفای نجفی از شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز، شهردار تهران به اصرار و پافشاری بر رفتن خود از شهرداری گفت: با توجه به بیماری جدیدی که دارم از اعضا می‌خواهم که با استعفای بنده موافقت کنند ضمن اینکه از اول اردیبهشت‌ماه بنده باید بستری شوم. متن استعفای شهردار تهران به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس هاشمی
رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات

با تقدیم سلام،
جنابعالی و اعضای شورای شهر اسلامی می دانید که بنده با احساس تکلیف برای خدمت به همشهریان عزیز مسئولیت شهرداری را پذیرفتم و در این مدت مسئولیت در مبارزه با غول فساد و انجام برنامه ها بر مبنای خرد، تدبیر، انصاف و عدالت و ساماندهی امور شهرداری از هیچ کوششی فروگذار نکردم تا در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و مردم شریف تهران سربلند باشم.

اکنون که شهرداری تهران از بخش عمده ای از تنگاها و مشکلات عبور کرده و راه حل هایی برای چالش ها و کمبود ها پیش بینی و تدبیر گشته است، متاسفانه عارض شدن بیماری جدیدی که درمان آن طولانی است، امکان ادامه خدمت این جانب را منتفی ساخته است و بیم آن می رود که در صورات تداوم این وضع زحمات و دستاوردهای قبلی از بین برود و به مدیریت شهر و اداره آن لطمات جدی وارد آید.

و لذا از اعضای محترم شورای اسلامی شهر که به اتفاق آرا مسئولیت اداره شهر را به بنده محول کردند استدعا دارم برای حفظ مصلحت شهر و مردم تهران عذر من را بپذیرند.

اعضای شورای شهر می دانند که من بدون کمترین تعلل، سستی و تردید و به قصد اصلاح سیستمی فساد آلود همه همه تهدیدها، توهین ها و تهمت ها را پذیرفتم و دم بر نیاوردم و هم اکنون نیز بر آن مواضع ایستاده ام و تا زمان تعیین فرد جانشین با همه توان به کار خود ادامه خواهم داد. در عین حال توقع دارم که شورای محترم با اتخاذ تصمیم عاجل، فرصت معالجه به موقع را برای بنده فراهم سازند.

از پیشگاه ملت بزرگ ایران و به ویژه همشهریان عزیز طلب بخشش و دعای خیر دارم و امیدوارم با لطف و بزرگواری خود به تقصیرها و قصورهای بنده به دیده اعماض بنگرند و البته داوری نهایی با خدا است که بهترین داورها است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا یه برف تو تهران بارید تو وشهرداری و شورای شهر تهران همتون غیبتون زد
تو گل گیر کردید
بعد میگی با غول بزرگ فساد مبارزه کردید؟
...
Iran, Islamic Republic of
مدیر اصلاحاتی

نوش جان مردم تهران
حسین
Iran, Islamic Republic of
رو که نیست سنگ پای قزوینه
موندم که در این مدت کوتاه چقدر کارهای بزرگ بزرگ کردی که عکسی هنوز ندیده
حکایت این اقایان حکایت حاکمی است که لخت و عریان به داخل شهر امد به اسم این که لباسی بر تن دارد که فقط حلال زاده ها انرا می بینند
اقایون به خودتون بیایید شما هم چیزی برای عرضه ندارید و نداشتید - فقط انقدر خود شیفته هستید که تا زیر سوال میرید تنها کاری که میتوانید انجام دهید به خاکی زدن هست
خدا نگه دار قالیباف باشد
مهدي
Iran, Islamic Republic of
يعني ايران من اينقدر قحط الرجال شده است؟ شهر خوابيد، بجنبيد
بندازيدش بيرون بابا .
اينقدر ميترسيد نفر 31 كه چمران باشه بياد توي شورا؟
9 ماه گذشته....شهر صاحب ندارد
Iran, Islamic Republic of
از عنوان بیماری چنین بر می آید که بیماری طولانی در بدنه شهرداری و خواسته های نا بحق مدیریت شهرداری از مردم است نه بیماری جسمی شخص شهردار و ایشان بازرنگی تمام دارد از مبارزه با این بیماری شانه خالی مکند . هرچه بگنند نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
Iran, Islamic Republic of
به دلیل قحط الرجال در اردوی اصلاح طلبان، نجفی با وجود بیماری، در کرسی شهرداری می ماند تا تهران بیشتر از این اسیر حزب بازی اصلاح طلبان شود...
لیاقت مردم تهران همین شورای بی عار و همین شهردار بیمار است...