جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

روایت کیهان از ماژیک روحانی و مشاورانش

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 602289
مشاوران روحانی ماژیکی در دست دارند و هرجایی تیر اصابت کرد، خط می‌کشند و اعلام می‌کنند: «هدف همین‌جا بوده»؟!
روایت کیهان از ماژیک روحانی و مشاورانش
به گزارش جهان نيوز، کیهان در بخشی از گزارش خود پیرامون گرانی ارز درباره سخنان جدید ترکان درباره بالارفتن قیمت ارز نوشت: ترکان توضیح نمی‌دهد مملکتی که با دست امثال او به نقطه‌ای رسیده که با هزاران شهرک و کارخانه صنعتی تعطیل مواجه است، چه چیزی برای صادرات دارد؟! او جوری ژست می‌گیرد که گویی در یک انتخاب آزادانه، دولت گرانی دلار را انتخاب کرده تا صنعتگر ایرانی روز به روز بیشتر رشد کند و بالنده شود! ترکان فراموش کرده که تا چند ماه قبل او رئیس مناطق آزاد بود و دروازه واردات و در اصل ویرانی اقتصاد ملی زیر دست خودش بوده و حالا یک‌دفعه دلسوز تولید‌کننده شده است!
 
به نظر می‌رسد مشاوران روحانی ماژیکی در دست دارند و هرجایی تیر اصابت کرد، خط می‌کشند و اعلام می‌کنند: «هدف همین‌جا بوده»؟! ژست آن‌ها در روزگار گرانی دلار برای این‌که بگویند: «افزایش نرخ ارز، مدیریت شده و تحت‌اشراف است» معنایی جز این دارد؟!

اکنون و با این وضعیت، ادعای تکدر خاطر روحانی چه می‌شود؟! آن ادعای نوبخت که خبر داریم رقبا با اتوبوس آدم می‌آورند تا ارز بخرند و بازار متلاطم شود چطور؟! اگر روحانی و مشاورانش خوشحال و خرسند از گران شدن بیش از ۶۰ درصدی ارز و ۵۳۰۰ تومان شدن دلار هستند، تکلیف شادمانی مردمی که با تبلیغات و جشن برجامی خیال می‌کردند، دلار به ۱۰۰۰ یا ۵۰۰ تومان سقوط خواهد کرد، چه خواهد شد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنده یکی از طرفدارهای سرسخت روحانی بودم و هستم . ولی باید اقرار کنم که این گزارش کیهان عین واقعیت است
Iran, Islamic Republic of
بنده هم يكي از مخالفان آقاي روحاني هستم و بايد بگويم كه اين بازار بلبشو دستپخت موافقان روحاني است كه همه دارند نوش جان مي كنند !
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر گرانی ...