جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
نماینده ولی فقیه در گیلان:

نماینده هیچ گروه و حزب سیاسی نیستم

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 602282
مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده جدید ولی فقیه در گیلان با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.
به گزارش جهان نيوز، مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی نماینده جدید ولی فقیه در گیلان با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در این مراسم  حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی را دارای سوابق ارزشمند علمی و انقلابی دانست و تأکید کرد که همه مردم و مسؤولان استان باید امام جمعه جدید را یاری کنند تا برنامه های ایشان اجرایی و استان گیلان استانی نمونه شود.
 
همچنین حجت الاسلام حاج علی اکبری احیای نماز جمعه در کشور را از برکات انقلاب اسلامی دانست و با تقدیر از خدمات آیت الله قربانی اظهار داشت: خوشبختانه مردم و مسؤولان استان گیلان از نماینده تازه نفس ولی فقیه استقبال می کنند و امیدواریم که شاهد پیشرفت های بیشتر این استان باشیم.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، آیت الله قربانی را از نخبگان علمی و فرهنگی کشور دانست  و از تلاش های وی در مدت تصدی مسؤولیت امامت جمعه رشت تجلیل کرد.
 
وی با بیان این که نماینده هیچ گروه و حزب سیاسی نیستیم، تصریح کرد: سعی داریم با تبعیت از رهبر انقلاب با همه گروه ها تعامل داشته باشیم، البته تنها خط قرمز ما  کسانی هستند که بخواهند به انقلاب و ارزش ها ضربه بزنند، همه مسؤولان و دستگاه های استان گیلان باید با روحیه و کار جهادی به مردم خدمت کنند.
 
آیت الله قربانی نیز در این مراسم با بیان این که خوشبختانه عالمی دانشمند در تصدی نمایندگی ولی‌فقیه در استان منصوب‌شده است، گفت: بنده با توجه به شرایط سنی و جسمی در نامه به رهبر معظم انقلاب عجز خود را از ادامه تصدی مسؤولیت نماز جمعه بیان کردم که ایشان نیز پذیرفتند.
 
همچنین حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان پیش از جلسه معارفه خود، در مراسم استقبال مردم رشت از وی حضور پیدا کرد و با اشاره به ولایتمداری مردم استان گیلان گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که به بنده توفیق داد که خدمتگزای کوچک برای مردم و سربازی برای امام خامنه ای باشم.
 
وی افزود: مردم گیلان مردمی فداکار، ولایی و خردورز هستند، رهبر معظم انقلاب در پیام اخیر خود برای انتصاب نماینده ولی فقیه در گیلان 3 ویژگی برجسته مردم این استان را بیان کردند، ایشان فرمودند که مردم گیلان و رشت مردمی شجاع، انقلابی فداکار و کارآموزده هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که ویژگی های بیان شده در پیام رهبر انقلاب مایه فخر و مباهات مردم گیلان است، اظهار داشت: مردم گیلان در صحنه های گوناگون انقلاب حضور داشته و دارند و انقلاب و رهبری را حمایت می کنند.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یکی از رخدادهای مهم و تاریخی در طول تاریخ اسلام و ایران و است، مردم فداکار گیلان از آغاز انقلاب تا کنون پای کار هستند و تمام توان خود را برای حمایت از انقلاب به کار می گیرد، رویش های انقلاب اسلامی روز به روز زیادتر می شود و امروزه نسل های سوم و چهارم انقلاب مانند نسل اول در صحنه حاضر هستند.

منبع:خبرنامه دانشجویان ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *