پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
محسن هاشمی:

شورای شهر تهران از نجفی حمایت می‌کند

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 602279
رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران همچنان از محمدعلی نجفی شهردار تهران حمایت خواهد کرد.​
شورای شهر تهران از نجفی حمایت می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای پنجاه‌وچهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: این نخستین جلسه رسمی شورا در سال 97 است و به همین مناسبت فرارسیدن سال جدید را که همراه با ماه مبارک رجب شده است را از طرف خود و سایر اعضای شورا به شهروندان تهرانی و همچنین حاضرین جلسه تبریک عرض می‌کنم.

وی اظهار امیدواری کرد: سال 97 سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای شهروندان تهرانی باشد.
هاشمی ادامه داد: خوشبختانه شهردار تهران علی‌رغم استعفای حدود یک ماه پیش خود همچنان به رتق و فتق امور شهر تهران پرداخت و مشکلی در این بخش نیز در یک ماه گذشته وجود نداشته است.  
رئیس شورای شهر تهران به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: برهمین اساس شهردار تهران نیز نخستین بخشنامه خود را در این زمینه به شهرداران مناطق و نواحی ابلاغ کرد. 

وی ادامه داد: موضوع حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود و در کنار موضوع تولید، بحث خدمات نیز مطرح است و در اقتصاد همه کشورها این موضوع دیده می‌شود و یکی از وظایف شهرداری نیز ایجاد ارائه خدمات به شهروندان است.

هاشمی همچنین به موضوع استعفای شهردار تهران اشاره کرد و گفت: حدود یک ماه پیش آقای نجفی طی دو نامه استعفای خود را به شورای شهر تهران ارسال کرد و به همین مناسبت در نخستین جلسه شورای شهر تهران این موضوع در دستور کار قرار گرفته است. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در کنار تمام مسائل و تحلیل‌هایی که در چند وقت اخیر در فضای مجازی و در رسانه‌ها منتشر شده که تمامی آنها قابل احترام است دو نکته مهم است که نیاز است به آن پرداخته شود.
وی افزود: یکی از این موارد که در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است عدم حمایت شورای شهر تهران از شهردار تهران است که این موضوع کاملا تکذیب می‌شود چرا که شورای شهر تهران از همان ابتدا از شهردار تهران حمایت کرده و حمایت خواهد کرد و در این زمینه نیز حمایت خود را دریغ نمی‌کند. هاشمی گفت: شهردار تهران نیز در تمامی جلساتی که حضور داشتند به این موضوع اذعان داشتند و آن را مورد تایید قرار داده‌اند.

 رئیس شورای شهر تهران افزود: نکته بعدی عنوان شده که بن‌بستی برای مدیریت شهری ایجاد شده که این موضوع نیز واقعیت ندارد و انشاءالله شورا و شهرداری نیز به وظایف خود عمل خواهند کرد و در واقع بن‌بستی در این بخش نیز وجود ندارد.وی گفت: اعضای شورای شهر تهران با رأی مردم انتخاب شده‌اند و باید نسبت به خواسته‌های مردم دقت لازم را داشته باشند و نظرات مردم را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *