جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عمو‌های فیتیله‌ای و عموپورنگ به شبکه دومی‌آیند

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 602244
آذرهوش با اشاره به برخی حواشی مجموعه «کلاه قرمزی»، از تولید دو برنامه جدید گروه كودك شبكه دو در سال جديد خبر داد.
عمو‌های فیتیله‌ای و عموپورنگ به شبکه دومی‌آیند
به گزارش جهان نيوز، آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در خصوص حواشی پخش مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی» گفت: مجموعه کلاه قرمزی از جمله برنامه های گروه کودک و نوجوان شبکه دو بود که در ایام نوروز پخش شد. این مجموعه عروسکی در 22 قسمت تولید شده است که 12 قسمت آن را در ایام نوروز پخش کردیم و 10 قسمت دیگر را در اعیاد مختلف ملی مذهبی مانند مبعث، نیمه شعبان، عید فطر و ... روی آنتن خواهيم برد.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما افزود: من در برخی خبرها و فضای مجازی دیدم که نوشتند: «کلاه قرمزی چرا خداحافظی نکرد؟». در پاسخ بايد بگويم «کلاه قرمزی» در تمام این سالها هیچ وقت خداحافظی نکرده و به غیر از نوروز در دیگر اعیاد هم روی آنتن رفته است. خداحافظی برای یک مجموعه ای که ادامه دار ، بی معناست.

آذرهوش گفت: مشکل ما برای پخش «کلاه قرمزی» تا پایان هفته و بعد از تعطیلات، زمان پخش آن بود. در عید نوروز ما خبر 20:30 را نداشتیم و  این مجموعه در ساعت 20 پخش می شد، اما پس از عيد به دلیل همزمانی با خبر می بایست ساعت پخش را به 19:30 دقیقه تغییر می داديم و چون اين ساعت با زمان اذان مغرب و سایر برنامه ها تلاقی داشت و علاوه بر این، وقت مناسبی برای پخش برنامه پر مخاطبی چون کلاه قرمزی نبود؛ تصمیم گرفتیم طبق روال سالیان قبل، مابقی قسمت ها را در دیگر اعیاد سال روی آنتن ببریم.

وی در ادامه در خصوص گلایه برخی عوامل از اصلاحات مجموعه «کلاه قرمزی» در عید نوروز بیان کرد: احتمالا عوامل مجموعه در جریان تصمیم گیری ها نیستند. تغییرات مختصری مورد نظر شبکه بود که با همفکری تهیه کننده و کارگردان محترم و توسط گروه تولید مجموعه انجام شده است.

آذرهوش در پایان در خصوص برنامه های جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما گفت: سری جدید برنامه «محله گل و بلبل» در مرحله پیش تولید است. همچنین مجموعه «دوقلوها» را با حضور عموهای فیتیله‌ای در سال جدید خواهیم داشت. برنامه های روتین مانند «خاله شادونه»، «یه گله جا»، «با ما بیا»، مسابقه «محله»، مسابقه جذاب «بهترین شو» و ... همچنان مهمان خانه های مخاطبان خواهند بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *