پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پایگاه آمریکایی هدف حملات موشکی قرار گرفت

شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 602165
گروه‌های مقاومت مردمی در منطقه شرقی سوریه که همپیمان ارتش سوریه محسوب می‌شوند یک پایگاه آمریکایی در الرقه را هدف قرار دادند.
پایگاه آمریکایی هدف حملات موشکی قرار گرفت
به گزارش جهان نيوز، گروه‌های مقاومت مردمی در سوریه که همپیمان ارتش سوریه محسوب می‌شوند یک پایگاه آمریکایی در الرقه را هدف قرار دادند.

به گزارش روسیاالیوم، گروه‌های مقاومت مردمی در منطقه شرقی سوریه که همپیمان ارتش سوریه محسوب می‌شوند یک پایگاه آمریکایی در الرقه را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش؛ گروه‌های مقاومت مردمی که در فوریه گذشته به‌عنوان نیروی همپیمان ارتش سوریه تشکیل شد، امروز- شنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که این نیروها، عصر دیروز چندین موشک به نیرو‌های آمریکایی در پایگاه آن‌ها در کارخانه سیمان «لافارژ» در منطقه «عین عیسی» واقع در ریف شمالی الرقه شلیک کردند.

در بیانیه نیرو‌های مردمی همپیمان ارتش سوریه آمده است که حمله موشکی به پایگاه آمریکایی در حالی صورت گرفت که جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی در حال پرواز در آسمان این منطقه بود.

این درحالی است که منابع وابسته به نیرو‌های سوریه دموکراتیک همپیمان آمریکا صحت این حمله را زیر سئوال بردند و اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته حمله‌ای نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *