پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دستگیری زورگیرتهرانی با شلیک هوایی پلیس

شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب: 602161
زورگیر مناطق مرکزی تهران با شلیک پلیس دستگیر شد.
دستگیری زورگیرتهرانی با شلیک هوایی پلیس
به گزارش جهان نيوز، سرگرد "فرهاد واقعی"، رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده مشیریه بودند که فریاد‌های ناگهانی یک شهروندان مبنی بر سرقت تلفن همراهش توجه آن‌ها را جلب کرده و در بررسی‌های دریافتند که سارقی موتورسوار اقدام به سرقت تلفن همراه وی کرده است.

وی گفت: با دیدن این صحنه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند، اما این سارق موتورسوار با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک به فرار خود ادامه داد و از آنجا که احتمال می‌رفت در این تعقیب و گریز به شهروندان آسیب وارد شود، به ناچار ماموران با شلیک هوایی این متهم را مجبور به توقف کردند.

سرگرد واقعی افزود: متهم متوقف و از سوی ماموران دستگیر شد و به همراه موتورسیکلت و تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل شد و از سوی دیگر مالباخته نیز به کلانتری دعوت شد و با ارایه شکایت از سارق، پرونده در اختیار ماموران بازجو قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های انجام شده علاوه بر اعتراف به سرقت از مالباخته به سه فقره سرقت دیگر به این شیوه در محل مذکور اقرار کرد و اظهار داشت که با پرسه زنی در محدوده مشیریه و میدان آقا نور اقدام به سرقت تلفن همراه می‌کند.

رئیس کلانتری مشیریه گفت: به این ترتیب، پرونده متهم تکمیل و در اختیار ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *