پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۷

ماجرای نامه فرزند یک عراقی برای رهبر انقلاب

شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 602026
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: علاقه مندی‌هایی نسبت به موضوع راهیان نور از کشور عراق وجود دارد. جوانانی هم آمده اند و تحت تاثیر این فضا قرار گرفته‌اند.
ماجرای نامه فرزند یک عراقی برای رهبر انقلاب
به گزارش جهان نيوز، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ظرفیت عظیم راهیان نور برای جوانان از کشورهای مختلف گفت: علاقه مندی‌هایی نسبت به موضوع راهیان نور از کشور عراق وجود دارد. جوانانی هم آمده اند و تحت تاثیر این فضا قرار گرفته‌اند. موارد عجیبی را در این باره مشاهده کرده‌ام که نشان می‌دهد ظرفیت راهیان نور چقدر عظیم است. عده‌ای از دانشجویان جوان عراقی برای دیدن مناطق عملیاتی راهی سفر راهیان نور شده بودند. در بین آن‌ها کسانی بودند که پدرانشان در جنگ با ایران کشته شده بودند.

وی افزود: برخی از این‌ها وقتی از سفر راهیان نور بازگشته بودند به مادرانشان گفته بودند که چرا به پدر ما می‌گویید شهید؟ این‌ها که شهید محسوب نمی‌شوند. کسی که در مقابل امام و ولی امر مسلمین یعنی حضرت امام خمینی(ره) بایستد که شهید محسوب نمی‌شود. اخیرا هم یکی از همین جوانان عراقی نامه‌ای را برای مقام معظم رهبری نوشت که من تصویر این نامه را دیدم و در آن از حضرت آقا خواسته بود که برای پدر او که در جنگ با ایران کشته شده، استغفار کنند. این نشان می‌دهد که این قابلیت‌ها را ما باید بیش از این استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امسال در راهیان که رفته بودیم
دوجا کاروان عراقی ها رو دیدم

فکه و یادمان هشید ذوالفقاری در ابادان / بچه های حشدالشعبی بودن
قدر شناسی
Iran, Islamic Republic of
اونها قدر رهبر عزیزمون رو بیشتر از ما می دونن
Canada
آری اینچنین بود برادر
چه جالب.
اما متاسفانه از این ظرفیت به درستی استفاده نمی شود. حقیر یک بار به عنوان روحانی با این کاروانها رفتم. متاسفانه برنامه ریزی درستی نداشت و آنگونه که باید استفاده نمی شد. راویانی که سالها در این کار بودند هم بر این مساله اذعان داشتند.
Iran, Islamic Republic of
ایکاشک نظرشان در رابطه با نامه احمدی نژاد می دادن چون هموطن ماست
Iran, Islamic Republic of
سلام. منم کاروان حشد الشعبی عراق رو امسال چند بار تو راهیان دیدم ، تو فکه و دهلاویه و میشداغ
Iran, Islamic Republic of
خوب که چی