پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

صادقی: حمایت‌ از پیام رسان‌ داخلی مصلحت‌ است

شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 601998
در عرصه پیام رسان های داخلی نیز باید جنبه های جلب و جذب مشتری، اطمینان، اعتماد، امنیت و قابلیت ها تاکید شود تا جاذبه لازم برای مصرف کننده بصورت طبیعی فراهم شود.
صادقی: حمایت‌ از پیام رسان‌ داخلی مصلحت‌ است
به گزارش جهان نيوز، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور درحوزه های فن آوری های نوین فرصت های بسیاری برای کسب و کار، ابداع و تولید کرده گفت: کشور در حوزه آی تی مانند سایر حوزه ها پیشرفت های خوبی در بخش نرم افزار و اپلیکیشن ها داشته که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: بنظر می رسد برای تشویق استفاده از پیام رسان های داخلی مثل سایر کالاهای ایرانی باید راه درست و لازم برای جذب مصرف کننده و مشتری پیش گرفته شود تا محصولات در بازار عمل بتواند با نوع خارجی خود به رقابت بپردازد.

نماینده تهران تاکید کرد: در عرصه پیام رسان های داخلی نیز باید جنبه های جلب و جذب مشتری، اطمینان، اعتماد، امنیت و قابلیت ها تاکید شود تا جاذبه لازم برای مصرف کننده بصورت طبیعی فراهم شود.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: حمایت از کالای ایرانی از جمله اپلیکیشن های داخلی باید سود مشتریان را فراهم کند، لذا درحوزه پیام رسان های داخلی نیز حتما باید تشویق و حمایت صورت گیرد ولی این حمایت نباید به گونه ای باشد که هزینه آنرا مصرف کننده پرداخت کند.

وی در مورد مصلحت کشور دربهره مندی از تولیدات داخلی خصوصا پیام رسان ها گفت:مسلما تخریب کالای ایرانی اصلا به مصلحت کشور نیست اما حمایت باید معقول و بدون داشتن جنبه های سلبی باشد.

صادقی تاکید کرد: راه حمایت از کالای داخلی این نیست که برای تشویق به استفاده از تولید و خدمات جلوی دیگر پیام رسان ها گرفته شود چون این راه آزموده شده و نتیجه ای نداشته است.

منبع:جام جم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *