سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳
حاتمی‌‌کیا:

تا نفس دارم،دینم را به مدافعان حرم ادا می‌کنم

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب: 601801
کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» گفت: مدافعین حرم دین بزرگی بر دوش ما دارند و من تا نفس داشته باشم دینم را نسبت به آنان و کشورم ادا خواهم کرد.
تا نفس دارم،دینم را به مدافعان حرم ادا می‌کنم
به گزارش جهان نيوز، ابراهیم حاتمی‌‌کیا امروز در اکران عمومی فیلم «به‌وقت شام» در جمع خانواده شهدا و مردم استان البرز که در سینما هجرت برگزار شد، گفت: امیدوار هستم کسی از دیدن این فیلم پشیمان نشود.

وی با اشاره به اینکه می‌دانیم حکومت داعش نابود شده است، افزود: تفکر داعش پابرجاست و لازم است با اقدامات فرهنگی برای مردم روشنگری صورت گیرد.



کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» با بیان اینکه سینما راهی برای روشنگری مردم است، ادامه داد: معتقد هستم این فیلم ذره‌ای از زحمات مدافعان حرم را هم نشان نمی‌دهد و از خودگذشتگی آنان را نمی‌توان به راحتی به تصویر کشید.

وی تصریح کرد: عملکرد مدافعان حرم باید برای نسل جوان تبیین و از خودگذشتگی آنان در راه  کشور به همگان نشان داده شود. اگر نفسی برایم باقی بماند باز هم فیلم خواهم ساخت و دینم را به کشور و شهدا ادا می‌کنم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
بنده نیز به یاری خداوند و طبق فرامین امام خامنه ای مد ظله العالی تا نفس دارم دین خود را به مدافعین حرم ادا خواهم کرد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب آقای حاتمی کیا