جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حمله به ۱۹ هزار صفحه و پایگاه اینترنتی اسرائیل

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 601795
حمله به صفحات و پایگاه‌های اسرائیلی از خارج فلسطین و در پاسخ به جنایت‌های اشغالگران در حق اعتراض مسالمت آمیز فلسطینی‌ها در تظاهرات‌های شرق نوار غزه در روز جمعه انجام شد.
حمله به ۱۹ هزار صفحه و پایگاه اینترنتی اسرائیل
به گزارش جهان نيوز، هکر‌ها درهمبستگی با ملت فلسطین و شهدای تظاهرات 'بازگشت بزرگ' بیش از ۱۹ هزار صفحه و پایگاه اینترنتی اسرائیلی را هک کردند.

 این هکر‌ها روز پنجشنبه تصاویری از تظاهرات 'بازگشت بزرگ' که جمعه گذشته (۱۰ فروردین) در مناطق مرزی نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی فلسطین برگزار شد را بر روی صفحه اصلی این پایگاه‌ها منتشر کردند.

'خالد صافی' فعال رسانه‌ای فلسطینی در گفت و گو با پایگاه اخبار فلسطین اظهارداشت: انتظار می‌رفت که گروه 'انونیموس' حمله خود به پایگاه‌های اینترنتی رژیم صهیونیستی را در چند روز آینده انجام دهد، ولی برای حمایت از آرمان، همبستگی با ملت فلسطین و وارد کردن خسارت‌های اقتصادی بیشتر به این رژیم، حمله هکری خود را زودتر انجام دادند.

وی افزود: حمله به صفحات و پایگاه‌های اسرائیلی از خارج فلسطین و در پاسخ به جنایت‌های اشغالگران در حق اعتراض مسالمت آمیز فلسطینی‌ها در تظاهرات‌های شرق نوار غزه در روز جمعه انجام شد.

صافی اضافه کرد: چنین حمله‌ای می‌تواند خسارت‌های سنگینی به اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد کند، زیرا زیرساخت‌های الکترونیکی نهاد‌های حکومتی، بانک ها، وزارت خانه‌ها تا چراغ‌های راهنمایی و رانندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کسب و کار را نیمه تعطیل می‌کند.

وی گفت: اسرائیل امروز خود را با یک حمله سایبری گسترده روبرو دید و غافلگیر شد.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *