پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

انصارالله: کشتیرانی بین‌المللی را تهدید نمی‌کنیم

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 601784
یک عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن فقط کشتی‌هایی را هدف قرار می‌دهند که کشورمان را در محاصره خود قرار داده‌اند.
انصارالله: کشتیرانی بین‌المللی را تهدید نمی‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، «علی القحوم» از اعضای شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به هیاهوی رسانه‌ای ائتلاف جنگ‌افروزان سعودی، اماراتی تاکید کرد چرا کشور‌های متجاوز عصبانی هستند و هیاهو و سر و صدا به راه انداخته‌اند و به شورای امنیت متوسل شده‌اند، در حالی که این نهاد در راستای آنچه آمریکا می‌خواهد هنگامی که موشک بالستیک شلیک می‌شود یا یک کشتی هدف قرار می‌گیرد، عمل می‌کند (حملات موشکی تلافی‌جویانه یمنی‌ها به متجاوزان را محکوم می‌کند)، گویی آمریکا، سعودی و امارات طی چهار سال تجاوزگری و جنگ به سمت یمنی‌ها گل پرتاب می‌کنند، گویی آن‌ها تا کنون هزاران یمنی را نکشته‌اند و زیرساخت‌های یمن را ویران نکرده‌اند.

القحوم در ادامه مطلب خود در صفحه شخصی خود در فضای مجازی افزود: حمله به کشتی‌های متجاوزان حق مشروع یمنی‌هاست به ویژه اینکه یمن در محاصره دریایی، هوایی و زمینی و در معرض حملات هوایی و جنایات قرار دارد، پس این همه سر و صدا و هیاهو برای چیست؟ آیا اینکه ما از کشورمان و ملتمان دفاع می‌کنیم، جرم است؟ کشتیرانی بین‌المللی را هیچ خطری تهدید نمی‌کند، تنها چیزی که هدف قرار می‌گیرد، کشتی‌هایی است که کشورمان را محاصره کرده و به آن حمله می‌کنند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *