پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
آیت الله نوری همدانی:

در مورد وضعیت بانک‌ها بارها هشدار دادیم

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 601573
یکی از مراجع عظام تقلید ضمن تاکید بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: توقع این است تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را بر سر سفره خود احساس کنند.
در مورد وضعیت بانک‌ها بارها هشدار دادیم
به گزارش جهان نيوز، این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار دکتر علی لاریجانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته، وحدت و انسجام مسؤولان و تبعیت از رهبری را امری مهم دانست و گفت: امروز باید همه مسؤولان تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصاد حل شود.

وی تاکید کرد: نامه‌های فراوانی از مردم پیرامون وضعیت بانک‌ها و اخذ دیرکرد به ما می‌رسد و بارها هم تذکر دادیم ولی تا به امروز توجه به آن نشد. امیدواریم نسبت به این موضوع توجه و پیگیری بیشتر شود.
این مرجع تقلید خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و ضمن تاکید بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی گفت: توقع این است تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را برسر سفره خود احساس کنند و این امر ان‌شاءالله به همت مسؤولان محقق خواهد شد و آینده این نظام و کشور روز به روز بهتر و روشن‌تر خواهد بود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *