کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش سعیدی‌کیا به پست احتمالی قالیباف

15 فروردين 1397 ساعت 14:33

من از سال‌ها قبل به همكاران و دوستان‌مان مي‌گفتم كه ما مديران بايد بتوانيم با روزي 10 تا 12 ساعت كار، كشور را اداره كنيم.


به گزارش جهان نیوز، سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوال اعتماد مبنی بر چند وقتی است که شایع شده قرار است بنیاد مستضعفان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکی شود و دکتر قالیباف - شهردار سابق تهران - ریاست آن را برعهده گیرد. این خبر درست است؟ گفت: من نه چنین چیزی شنیده‌ام و نه چیزی دال بر صحت این مطلب دیده و خوانده‌ام.

او هم چنین درباره ساعات کاری خود نیز گفته است: من از سال‌ها قبل به همكاران و دوستان‌مان مي‌گفتم كه ما مديران بايد بتوانيم با روزي 10 تا 12 ساعت كار، كشور را اداره كنيم. يك ساعت هم ناهار و نماز و... مي‌شود 13 ساعت. الان هم به همه مديرانم مي‌گويم: ساعت 9-8 شب برويد خانه‌هاي‌تان. الان بعضي وقت‌ها كه مديرانم آخر شب جلسه مي‌گذارند به آنها مي‌گويم چرا اين وقت شب جلسه مي‌گذاريد؟... چون واقعا آدم آخر شب، ديگر هيچ رمق و تواني ندارد كه بخواهد تصميمات مهمي هم بگيرد! خب يك وقتي مثل اوايل انقلاب و جنگ و... لازم بود كه چند برابر كار كرد. ولي الان بعد از40 سال لازم نيست به همان شيوه تا پاسي از شب كار كنيم. من هميشه خودم ساعت 6 تا 5/6 صبح از خانه بيرون مي‌زنم، نيم ساعتي هم داخل بنياد قدم مي‌زنم و پياده‌روي مي‌كنم، بعد مي‌روم سر كار... اكثرشب‌ها هم، 8-5/7 شب مي‌روم خانه. اگر غير از اين باشد، عيب از برنامه‌ريزي مديران است. من معتقدم بايد به مديران مياني اختيار داد و ما روي آنها فقط نظارت داشته باشيم. ما چه بخواهيم و چه نخواهيم اگر در زندگي داخلي‌مان آرامش داشته باشيم، بهتر مي‌توانيم كار كنيم. طبعا بايد قسمتي از وقت‌مان را صرف خانواده كنيم. نبايد شب ساعت 12-11 برويم خانه كه همه خوابيده باشند.

منبع: فردا


کد مطلب: 601521

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/601521/واکنش-سعیدی-کیا-پست-احتمالی-قالیباف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com