پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

حمله توئیتری ترامپ به رسانه‌های خبری آمریکا

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب: 601370
رییس‌جمهور آمریکا در جدیدترین توییت خود بار دیگر به شبکه‌های خبری بزرگ این کشور حمله کرد.
حمله توئیتری ترامپ به رسانه‌های خبری آمریکا
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در یک پیام توئیتری بار دیگر به رسانه‌های این کشور حمله کرد.

او در این پیام توئیتری نوشت: شبکه‌های اخبار جعلی، آن‌هایی که به طور آگاهانه یک برنامه بیمار و متعصب دارند، نگران رقابت با شبکه «سینکلر» و کیفیت پخش آن هستند. سیاه بند‌های (خبری) مانند‌ای بی سی، ان بی سی، سی ان ان، و سی بی اس گزارش‌های متقلبانه‌ای پخش کرده اند که فقط برای دریافت جوایز آثار تخیلی مناسب هستند.

ترامپ روز گذشته نیز ضمن انتقاد از برخی شبکه‌های خبری کشورش نوشت: مسخره است که شبکه‌های اخبار جعلی که جزو متقلب‌ترین گروه‌هایی هستند که من با آن‌ها برخورد داشتم، از شبکه سینکلر بابت تعصب و غرض ورزی اش انتقاد می‌کنند. سینکلر از سی ان ان بسیار بهتر است؛ همینطور از شبکه جعلی ان بی سی که کلاً مسخره است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ترامپ در یک پیام توئیتری نوشت: شبکه‌های اخبار جعلی، آن‌هایی که به طور آگاهانه یک برنامه بیمار و متعصب دارند، نگران رقابت با شبکه «سینکلر» و کیفیت پخش آن هستند. سیاه بند‌های (خبری) مانند‌ای بی سی، ان بی سی، سی ان ان، و سی بی اس گزارش‌های متقلبانه‌ای پخش کرده اند که فقط برای دریافت جوایز آثار تخیلی مناسب هستند.
باز هم بقول رهبر معظم انقلاب ما از آقای ترامپ متشکریم. ایران الان 40 سال است که میگوید رسانه های آمریکایی دروغ میگویند...