جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حاکم دبی: برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 601311
حاکم دبی در مصاحبه‌ای ضمن تأکید بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران، گفت که اگر رژیم صهیونیستی با فلسطین صلح‌کند، امارات آماده تجارت با تل‌آویو است.
حاکم دبی: برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، شیخ «محمد بن راشد» نخست‌وزیر و حاکم دبی در مصاحبه با شبکه «بی بی سی» به جنگ سوریه اشاره کرد و مدعی شد که «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه هیچ آینده‌ای بعنوان رئیس‌جمهور سوریه ندارد.وی اینگونه گفت: «اگر شما مردم خود را بکشید، نمی‌توانید بمانید....در نهایت باید بروید».

حاکم دبی در مصاحبه خود به روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت که امارات متحده عربی در صورتیکه صهیونیست‌ها به توافق صلح با فلسطینیان دست پیدا کنند، روابط دیپلماتیک عادی با اسرائیل برقرار می‌کند.

محمد بن راشد توضیح داد: «ما هرکاری را با اسرائیل انجام می‌دهیم، با آنها تجارت می‌کنیم و از آنها استقبال می‌کنیم اما فرایند صلح را به امضا درآورید».

این مقام اماراتی به صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت که رهبران ایران حقیقت را می‌گویند که برنامه هسته‌ای این کشور تنها برای اهداف صلح‌آمیز و غیرنظامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *