جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۳۶
ادعای پژمانفر:

سهم پررنگ لاریجانی در ایجاد اغتشاشات دی۹۶ !

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 601212
نماینده مردم مشهد و کلات گفت: اغتشاشات خیابانی دی ماه ریشه در عدم پاسخگویی دولت و عدم اجرای قانون از ناحیه دولت و ریاست مجلس دارد. اگر بخواهیم سهم هر کسی را در رقم خوردن این اغتشاشات بررسی کنیم عمده سهم متوجه روحانی و لاریجانی خواهد بود که البته سهم لاریجانی در این میان بیشتر است!
سهم پررنگ لاریجانی در ایجاد اغتشاشات دی۹۶ !
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در بخشی از گفتگوی نوروزی خود با خبرگزاری دانشجو پیراموت اغتشاشات دیماه گفت: "اگر بخواهیم سهم هر کسی را در رقم خوردن این اغتشاشات بررسی کنیم عمده سهم متوجه روحانی و لاریجانی خواهد بود که البته سهم لاریجانی در این میان بیشتر است!". درادامه جزئیات بیشتری از این موضوع را خواهیم خواند:

چرا کار طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی با گذشت چند ماه پیش نرفت؟
پژمانفر: اینکه چرا نتوانستیم موضوعی چون طرح سوال از رئیس جمهور را به جلو ببریم دلیل دیگری دارد که شاید بتوان ایستادگی برخی افراد در برابر مسیر قانونی این طرح را شاید بتوان علت این موضوع دانست. در حالی که تعداد زیادی از مردم نسبت به عملکرد موسسات مالی و در راس آن بانک مرکزی معترض بودند و هیچ یک از نمایندگان و مردم در خصوص اتفاقات موسسات مالی توجیه نبودند، خادمان ملت تصمیم گرفتند تا موضوع طرح سوال از رئیس جمهور را کلید بزنند.

پیشتر زمانی که از وزیر اقتصاد در این خصوص سوال می کردیم وی می گفت بنده مسئولیت و ارتباطی با رئیس بانک مرکزی ندارم نتیجه اش این شد که چند ماه پیش 180 نماینده از رئیس جمهور طرح سوال کردند تا وی به صحن علنی بیاید و در این خصوص توضیحاتی ارائه کند.

اگر این فرآیند روند خود را طی می کرد هیچ اتفاقی در کشور نمی افتاد جز اینکه مجلس این پیام را به مردم مخابره می کرد که ما به عنوان نماینده های شما پیگیر مطالبات تان هستیم و بر اجرای قانون در کشور اصرار داریم اما اینکه می بینیم هیئت رئیسه مجلس به ویژه آقای لاریجانی از این فرآیند جلوگیری می کند این پیام از داخل مجلس به بیرون داده می شود که یک نفر جلوی طرح سوال از رئیس جمهور را گرفته و اجازه نمی دهد که مسیر قانونی این طرح طی شود طبیعی است که پیام یاس و ناامیدی به مردم انتقال داده می شود و در اینجا سوء استفاده گران می توانند با عنوان پرچم دار پیگیر مطالبات مردم در این مسیر قدم بردارند که در نهایت این اتفاق منجر به اغتشاشات خیابانی شود.
 
سهم پررنگ لاریجانی در ایجاد اغتشاشات خیابانی  سال گذشته
در واقع اغتشاشات خیابانی دی ماه ریشه در عدم پاسخگویی دولت و عدم اجرای قانون از ناحیه دولت و ریاست مجلس دارد. معتقدم اگر بخواهیم سهم هر کسی را در رقم خوردن این اغتشاشات بررسی کنیم عمده سهم متوجه روحانی و لاریجانی خواهد بود که البته سهم لاریجانی در این میان بیشتر است چرا که وی اجازه نداد مردم احساس کنند مجلس مطالبات و دغدغه های مردم را می شنود و پیگیر حقوق آنها از مسیر قانونی است و زمانی هم که مردم احساس کنند مطالبات شان را نمی توان از مسیر قانونی پیگیری کنند طبیعتا شیطان صفت ها مسیر مردم را منحرف می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علت دیگر تاخیر سوال از رئیس جمهور
Iran, Islamic Republic of
روز 22 بهمن سال 96 یک نفر آگاه در مجلس گفت از تعداد 180 نماینده امضاکننده طرح سوال از رئیس جمهور تا کنون 104 نفر امضاء خود را پس گرفته اند و اگر فقط دو یا سه نفر دیگر هم انصراف بدهند طرح سوال از حد نصاب افتاده و منتفی می شود . مردم می خواهند بدانند که چه کسانی اقدام به امضاء طرح نکرده یا منصرف شده اند!
انقلابی دهه ۶۰
Iran, Islamic Republic of
احسنت پژمان فر
نماینده شجاع و‌ بی مماشات
درست است
چون حتی حقوقدان شورای نگهبان هم میدانند بقائشان در آن شورا در گرو پیروزی جریان لاریجانی در ۹۸ است و بعد در ۱۴۰۰ چه رسد به بقاء ائتلاف اعتدال(راست سنتی، اصلاح طلب،کارگزاران).

پس کمی موضوع را جدی تر ببینیم اگر آینده نظام و انقلاب برایمان مهم است
United States
چرا پول سپرده گذاران بالای 200 میلیون موسسه فرشتگان در موسسه کاسپین را به مردم پس نمیدن؟ این تعیین تکلیف 98 درصدی سپرده گذاران رو چرا به دروغ مطرح میکنند؟ چرا همان شعب کاسپین که تا به حال غیر مجاز بودن حالا مجاز شدن؟ مشکل فقط تغییر یک کد و سر درِ بالای موسسه است؟
Iran, Islamic Republic of
من اگر آقای پژمانفر 10 بار دیگه کاندید شود بهش رای میدم. ایشون واقعا و جدا پیگیر مسائل کاسپین بودند. منظور ایشان از لاریجانی هم وتوی سوال مجلس از روحانی بخاطر قضیه کاسپین بود که باعث غوغا شد و هنوز هم حل نشده است. مردم بدانید که موضوع کاسپین حتی برای 1 سپرده گذار حل نشده نه 98 درصد
United Arab Emirates
بینوا احمدی نژاد که...نسیمی پراکند و تکفیر شد!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با حماقت مسئولان سرمایه مردم در موسسات اعتباری جمهوری اسلامی خورده شد ومیلیونها مخالف برای خودش بوجود اورد که البته امریکا در این چهل سال نتوانست این همه مخالف ایجاد کند
United Kingdom
انها که سن و سال بیشتری دارند.شاید در خاطرشان باشد که در دولت اصلاحات هم همین بلا را با موسسات اعتباری سر مردم اوردند و پول مردم را یا قست بندی کردند و نابود کردند یا اصلا پس ندادند.نمونه اش در اصفهان موسسه محمد رسو الله بود.حالا دوباره وقتی این فکر در کشور حاکم شده این اتفاق افتاد.هدف اینها از این کار این است که پولهای مردم را جمع اوری کنند تا کل قدرت که از ثروت می اید در انحصار خودشان باشد.ومردم دیگر پولی نداشته باشند وقدرت خرید مردم پایین بیاید .بعد وقتی چیزی خریدار نداشته باشد قیمت ان هم پایین می ماند مثل مسکن بعد حضرات پز کنترل تورم و تک نرخی کردن ان را بدهنداین شیوه از کشور داری شیوه کمونیست ها است.
Iran, Islamic Republic of
فعلا مواظب باشید اغتشاش ها در آینده تکرار نشود همه جناح ها هم دعوایشان را درونی و وحدت شان را آشکار کنند زیر چتر رهبری!
Iran, Islamic Republic of
فرار به جلو کردیا شیطون، بگم خودت چکاره بودی؟ بگم؟ بگم؟!
Iran, Islamic Republic of
بگو بگو
بگو که تنها یک نماینده از 300 نماینده است و یک رأی در این بین بیشتر نداره
....
Iran, Islamic Republic of
من مالباخته کاسپین هستم. آقای پژمانفر واقعا مردمیه ...
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم شد اون اتوبوس هایی که در مشهد معترضان را جابجا می کردند مربوط به کی بودند
سرور
Iran, Islamic Republic of
اولا کدام اتوبوسها.ضمنا حتما اتوبوسهای تهران و خرم آباد و اصفهان و ...هم از مشهد آمده بودند!
ضمنا حتما با چشمهای خودت دیدی روی یک از تفنگهای دست آشوبگران هم نوشته بود ساخت مشهد. بی نمک.
Iran, Islamic Republic of
تفنگ ندیدم اما اتوبوس اغتشاش گران را دیدم
Iran, Islamic Republic of
فیلم تخیلی زیاد می بینی؟
کدوم اتوبوس ها؟
آره فیلم تخیلی زیاد می بینی
Iran, Islamic Republic of
اغتشاشات از طرف شماها آب میخوره.
م ج
Iran, Islamic Republic of
خدایی همگی مقصر هتنند یکی بیشتر یکی کمتر هرکس برای این مردم به اندازه پر کاهی قدم بر می دارد خدا آ قبتش بخیر باشد هر کس مقصر است خدا انشالله ریشه را بکن آمین
Canada
خداوند آعاقبت! شما را هم به خیر کند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
وقتی مجالی برای به سوال کشیدن مسئولان دولتی فراهم نمی شود نتیجه می شود اعتراض کف خیابان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در 88 هم علی لاریجانی قبل از اتمام انتخابات به میرحسین تبریک گفت
نظر کاملا منطقی
Iran, Islamic Republic of
جهان چه عجب
یه خبر درست و حسابی زدی از ریشه اعتراضات
نظر آقای پژمانفر کاملا درست و منطقی است
...
جهان سانسورچی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز دیدی نمیشه اسم خیلی ها رو آورد
دیدی که فیلتر و سانسور شدیده
توی خبر مربوط به فیلتر تلگرام من چندبار بحث کردم و نظر دادم گفتم که تلگرام نباید فیلتر بشه چون با رسانه های داخلی نمیشه از مسئولان انتقاد کرد
اینجا اسم یه آقایی که در مورد خبرش نوشتید رو آوردم سانسور کردید
این خودش یه سند نقد و محکم برای اثبات اینه که ما علی رغم بعضی از ضررهایی که تلگرام داره نیاز به رسانه هایی مثل تلگرام داریم که نشه به راحتی انتقاد علیه مسئولان رو فیلتر کرد
قابل توجه اون هایی که برای فیلتر تلگرام سینه چاک می کنند!!!
یاسین
Iran, Islamic Republic of
خیلی ذوق زده نشوید
برای خنثی کردن این خبر یک خبر هم در دفاع از آقای لاریجانی همزمان منتشر کرده است
Iran, Islamic Republic of
از قوه قضائیه شدیدا خواهانیم با افرادی که به ظاهر نماینده هستند و در مسیر دشمن برای ایجاد اختلاف بین مسولین حرکت می کنند برخورد نماید
قوه ق
Iran, Islamic Republic of
باشه فرزندم!
نماینده واقعی مردم
Iran, Islamic Republic of
عامل انگلیسی
معلومه از یه جایی خط میگیری
درود بر نمایندگان شجاع که حرف مردم را می زنند
Iran, Islamic Republic of
ما از این نماینده آگاه ، متعهد و شجاع تشکر و قدر دانی می کنیم
Iran, Islamic Republic of
...
فریاد
Germany
جانم فدای رهبری. تا وقتی ملت ایران رهبری و و لی فقیه دارند از هیچ چیز باکی ندارند .
احسنت عالی بود
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده احقاق حقوق ملت! صرف افاضه تراوشات توهمات هم چون مدرس نتوان شد !
Iran, Islamic Republic of
فقط احمدی نژاد
ابروی مارو داره میبره
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیل آبکی بود ،ایشون برای رفع دل درد خود همه را متهم می کند انشاءالله مجلس در دور بعدی از دست این نماینده های پر ادعا وحراف که دردی از مردم دوا نمیکنندراحت میشود.
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای نماینده مشهد که آنهمه تجمع اعتراضی مردم مشهد در مقابل موسسات مختلف را در چند سال گذشته ندیده!