جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خودروهای لوکسی که در آتش سوختند

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 601193
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان شرکتی ـ اداری خبر داد و گفت: در این حادثه چهار دستگاه خودرو شامل دو سوزوکی ویتارا، یک دستگاه خودروی لکسوس و یک دستگاه هیوندای توسان در آتش سوختند.
خودروهای لوکسی که در آتش سوختند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک ساختمان شرکتی ـ اداری درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:03 بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان شرکتی ـ اداری در مسیر شرق به غرب جاده کرج به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی ساختمان 6 طبقه متعلق به یکی از شرکتهای خصوصی بود که خودش نیروی آتش‌نشان داشت و 6 طبقه زیرزمین با کاربری پارکینگ نیز در این ساختمان قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: در طبقه منفی یک 6 دستگاه خودرو پارک شده و چهار دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودروی سوزوکی ویتارا، یک دستگاه خودروی هیوندای توسان و یک دستگاه خودروی لکسوس دچار حریق شده بود.

ملکی تصریح کرد: این شرکت مجهز به سیستم اعلام حریق بود اما اطفا نداشت و آژیرهای آن به صدا درآمده بود که نیروهای آتش‌نشانی خود شرکت، عملیات را آغاز کرده و زمانیکه آتش‌نشانان تهران به محل حادثه رسیدند، نیروهای آتش‌نشانی شرکت مشغول عملیات بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان تهران به سرعت عملیات را آغاز کرده و موفق شدند آتش چهار دستگاه خودرو را خاموش کنند؛ در این حادثه سه دستگاه خودرو کاملاً سوخت اما خودروی لکسوس تنها از ناحیه موتور و جلو دچار حریق شده و بخش انتهایی آن آسیبی نرسید.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، متذکر شد: در نهایت آتش خاموش و از سرایت آن به دو خودروی دیگر جلوگیری به عمل آمد و هم‌اکنون کارشناسان در محل مشغول بررسی علت حادثه هستند و تا دقایقی دیگر محل حادثه به صاحبان شرکت تحویل داده می‌شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *