شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

افزایش سقف وام خرید مسکن به ۲۰۰ میلیون

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 601162
وزیر راه و شهرسازی با پیش‌بینی بازار مسکن در سال ۹۷ از افزایش سقف وام خرید مسکن به ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.
افزایش سقف وام خرید مسکن به ۲۰۰ میلیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عباس آخوندی در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 97،‌ اظهار کرد: به نظرم بازار ارز  و طلا همچنان نسبت به بازار مسکن جذابیت بیشتری در سال جدید خواهند داشت.

وی با اشاره به خالی شدن حباب قیمت مسکن طی 5 سال گذشته در پاسخ به این پرسش که آیا در سال 97 سقف وام خرید مسکن افزایش می‌یابد، تصریح کرد: هنوز شورای پول و اعتبار افزایش وام مسکن را تصویب نکرده، اما وزارت راه و شهرسازی متقاضی این است. در این راستا تقاضای کاهش سود وام مسکن به 6 درصد را ارائه کرده‌ام که البته تصویب می‌شود چون رئیس‌جمهوری آنرا تایید کرده است.

وی افزود: پیگر افزایش سقف وام هم هستیم که بر اساس آن وام 160 میلیون تومانی حداقل به 200 میلیون تومان افزایش می‌یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ناکارآمدترین وزیر دولت، هیچ طرحی برای مسکن ندارد. دویست میلیون را بخواهی با نرخ ۶ درصدی پرداخت کنی ماهانه چقدر باید قسط بدی، چند ساعت باید کار کنی، چقدر باید بیرون از خانه باشی تا صاحب خانه شوی . بعد که صاحب خانه شدی ببینی آنگونه که لازم بوده به خانواده ات نرسیده ای و خانواده ای نداری که برایش افتخار کنی.
م ج
Iran, Islamic Republic of
نا کار آمد وزیر بنی صدر ملعون وام های قبل از انقلاب را هم چهار درصدی کرد بد ترین خیا نت را هم به کشور کرد شما دراین مدت چه کار مفیدی انجام داده اید خجالت نمیکشید فقط شعار