جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
همسر شهید مدافع حرم مطرح کرد؛

ماجرای دختری که کنار مزار شهید محجبه شد

سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 601153
بعد از دفن همسر شهیدم، دخترجوانی درحالی که ‌اشک می‌ریخت نزد من آمد و گفت اتفاقی به همراه دوستش سر مزار او رفته و شروع به درد دل کرده است که شب خواب شهید را می‌بیند و بعد از آن به کلی تغییر می‌کند.
ماجرای دختری که کنار مزار شهید محجبه شد
به گزارش جهان نيوز، مریم خلقی همسر شهید مدافع حرم «جواد جهانی» در خاطره‌ای از شهید اظهار داشت: یک شب برای صرف شام به پارک محل رفتیم. در آنجا افرادی که حجاب مناسبی نداشتند و صدای موسیقی خیلی زیاد بود حضور داشتند. اندکی که آنجا ماندیم شهید نتوانست بماند و گفت بلند شوید برویم که اینجا جای ما نیست.

وی ادامه داد: بعد از آن، هنگام تشییع پیکر شهدای غواص در هاشمیه، شهید از مسئولان مراسم پرسید که آیا این شهدا در پارک خورشید دفن می‌شوند یا خیر که جواب منفی دادند. آن زمان شهید بسیار تاسف خوردند که چرا برای پیشبرد اوضاع فرهنگی و عقیدتی در شهر از حضور شهدا بهره‌ نمی‌برند و آنها را از مردم دور می‌کنند به همین علت وصیت کرده بود خودش در پارک خورشید دفن شود و معتقد بود حتی اگر بتواند یک جوان را تحت تاثیر قرار دهد برایش کافیست.

خلقی ادامه داد: چندماه بعد از دفن همسر شهیدم دخترجوانی درحالی که ‌اشک می ریخت نزد من آمد و گفت اتفاقی به همراه دوستش سر مزار او رفته و شروع به درد دل کرده است که شب خواب شهید را می‌بیند و بعد از آن به کلی تغییر می‌کند و محجبه می‌شود.

منبع: دفاع پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دروصیت نامه شهدای ما اکثرا توصیه به حفظ حجاب مادران وخواهران شده است .بی حجابی در جامعه مغایر ارزش ها وحرمت خون شهداست.