پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

درآمد هنگفتی که تلگرام کسب کرد

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 601029
کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا اعلام کرد که شرکت تلگرام در دومین عرضه اولیه «گرام»، ۸۵۰ میلیون دلار کسب درآمد کرد.
درآمد هنگفتی که تلگرام کسب کرد
به گزارش جهان نيوز، داده‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا نشان می‌دهد که شرکت تلگرام در دومین عرضه اولیه سکه رمزنگار خود، «گرام» ۸۵۰ میلیون دلار بدست آورده است.

این در حالی است که شرکت پیام رسان تلگرام در اولین دوره عرضه اولیه سکه‌های ارز رمزنگار خود، رقم مشابهی را کسب کرده است. بر همین اساس، شرکت تلگرام از ۲ بار عرضه اولیه سکه‌ای رمزنگار خود ۱.۷ میلیارد دلار بدست آورده است.

همچنین پاول دوروف رییس تلگرام اعلام کرده که بمنظور توسعه پلت فورم جدید این شبکه پیام رسان که شبکه باز تلگرام یا «تی او ان» نام دارد، جذب چنین سرمایه گذاری لازم است. این پلت فورم بر اساس فناوری بلاک چین است که می‌توان عرضه گرام را بر روی آن انجام داد.

البته در ژانویه سال جاری میلادی وزارت دارایی روسیه پیش نویس قانونی را برای نظام‌مند شدن عرضه اولیه سکه‌های رمزنگار تهیه کرد که می‌تواند کاهش نقض قانون، ارتقاء شفافیت در نظام مالیاتی و افزایش درآمد مالیات در بودجه روسیه را به همراه داشته باشد.

منبع: جام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *