چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

استقلال-الریان؛صعود ازگروه مرگ در روزطبیعت؟!

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 600980
تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در روز سیزده فروردین میزبان تیم الریان است.
استقلال-الریان؛صعود ازگروه مرگ در روزطبیعت؟!
به گزارش جهان نيوز، استقلال که با شفر نتایج قابل قبولی گرفته در لیگ قهرمانان آسیا شرایطش بسیار مناسب است. آبی پوشان ایرانی در گروه مرگ آسیا صدرنشین هستند و روز سیزده بدر هم به مصاف تیم الریان قطر می روند. بازی های استقلال در آسیا تمام فوتبالدوستان ایرانی را به وجد آورد. شاگردان شفر اکنون باید در آخرین روز تعطیلات نوروزی به پیروزی برسند تا مقتدرانه به مرحله یک هشتم صعود کنند.

الریان تیم خطرناکی است. بازیکنانی مثل سباستین سوریا، تاباتا و... دارد. هرچند این بازیکنان گرانقیمت خارجی در مسابقه رفت مقابل تکنیک ناب فوتبالیست های ایرانی و تدابیر تاکتیکی شفر تسلیم شدند اما استقلال فردا بازی راحتی در پیش ندارد.

هواداران استقلال می توانند یار دوازدهم این تیم در چنین مسابقه دشواری باشند. حضور در دیگ جوشان ورزشگاه آزادی و دیدن یکصد هزار هوادار آبی پوش می تواند روی بازیکنان الریان تاثیرگذار باشد و حمایت و تشویق یکپارچه آنها یک امتیاز ویژه برای استقلال خواهد بود البته هواداران استقلال باید مراقب رفتار خود باشند و از پرتاب هرگونه مواد محترقه به میدان و پرتاب نور لیزر به چشمان بازیکنان حریف خودداری کنند زیرا خطر محرومیت استقلال از بازی های خانگی در آسیا همچنان وجود دارد. 

استقلال با پیروزی مقابل الریان قدرت نمایی خواهد کرد و حتی ممکن است بازی آخرش مقابل الهلال تبدیل به یک بازی تشریفاتی شود. تنها مساله وضعیت تیام مهاجم ششدانگ استقلال است اگر او در خط حمله قرار بگیرد، قطعا الریان کارش سخت تر خواهد شد اما هنوز وضعیت مصدومیتش به طور کامل مشخص نیست. بازی رفت با نتیجه مساوی 2 بر 2 در قطر به پایان رسید.

برنامه مسابقات  گروه D
استقلال - الریان ساعت 20
العین - الهلال ساعت 20

جدول  گروه D
1- استقلال 6 امتیاز
2- الریان 6 امتیاز
3- العین 4 امتیاز
4- الهلال 2 امتیاز

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *