پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

ارزش پول ملی با خرید کالای ایرانی بهبود می‌یابد

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 600973
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر مردم به خرید کالای ساخت داخل توجه کنند، به‌طور همزمان وضع تولید، اشتغال و اقتصاد کشور و ارزش پول ملی بهبود می‌یابد و تحریم‌های خارجی کم‌اثر می‌شود.
ارزش پول ملی با خرید کالای ایرانی بهبود می‌یابد
به گزارش جهان نيوز، محمدحسن قدیری‌ابیانه درباره عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی و نیز الزامات توجه به پیام نوروزی رهبری اظهار کرد: متأسفانه اقتصاد مقاومتی نه توسط دولت و نه مردم مطابق انتظار عملی نشد و این امر بر مشکلات افزوده است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی کار گروهی از طریق تقویت فرهنگ کار، اجرای ضوابط قانونی و اداری و رعایت الگوهای مصرف و به‌ خصوص ترجیح خرید کالاهای ساخت داخل در قیاس با کالاهای خارجی است، افزود: رعایت عدالت اجتماعی و اقتصادی اهمیت دارد و انضباط اجتماعی و اقتصادی لازم است.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه لازم است هم مسؤولان در دستگاه‌های مختلف و هم مردم تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار و عملکرد خود قرار دهند، تصریح کرد: هیچ‌کس نباید خود را از این امر مستثنی بداند.

قدیری‌ابیانه با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، با بیان اینکه اگر مردم خرید کالای ساخت داخل را مورد توجه قرار دهند، به‌ طور همزمان وضع تولید و اشتغال و اقتصاد کشور و ارزش پول ملی بهبود می‌یابد، اضافه کرد: به همان نسبت نیز تحریم‌های خارجی، خنثی‌ شده و اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پرهیز از اسراف در زمینه‌های مختلف از ضروریات است، اظهار کرد: این امر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقت اب سربالا بره...................!