شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱۸

انتظاری جز این از تاج‌زاده نیست

سید محمود نبویان
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 600966
قانون اساسی دست رئیس جمهور را باز گذاشته، اما تداوم تحریم‌ها و واردات کود انسانی نتیجه ورود دولت روحانی به حوزه‌های هسته‌ای و اقتصادی بوده است!.
جهان نيوز - حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود نبویان: از اصلاح‌طلبی نقل شده که رهبری باید دست دولت را برای مذاکره در مورد منطقه باز بگذارد؛ در این مورد چند نکته قابل ذکر است:

۱_ تقریبا تمام ابعاد مهم کشور دست دولت یعنی جناب روحانی است. برای نمونه کل پول مملکت که با فروش نفت -از سوی وزارت نفت_ و گرفتن مالیات_از سوی وزارت اقتصاد_ تامین می‌شود در اختیار جناب روحانی است، به طوری که بودجه همه ارکان کشور را او و دولتش تعیین می‌کنند. به هرکس هرچه بخواهند تخصیص می‌دهند. علیرغم اینکه برای مرکزی فلان مقدار بودجه از سوی مجلس تصویب می‌شود، اما دولت براساس گرایشات خودش و به بهانه‌های گوناگون از دادن آن سرباز می‌زند. دانشگاه‌ها دست دولت است. آموزش و پرورش در اختیار دولت است. وزارت کشور با تمام استانداران و فرمانداران و بخشداران و دهیاران دست دولت است. وزارت خارجه با تمام سفرا در اختیار دولت است. صنایع کشور در اختیار دولت است. بخش جدی فرهنگ کشور دست دولت است و ...؛ بنابراین به یک معنا کشور دست دولت است و قانون اساسی نیز دست رئیس جمهور را باز گذاشته است و برای همین است که آقای روحانی بدون اعتنا به دیگران در کشور فعال مایشاء شده است.

۲_ متاسفانه تقریبا هر موردی که دولت اقای روحانی دخالت کرده است جز زیان و ضرر برای ملت ثمره دیگری نداشته است. برای نمونه دست دولت در مذاکرت باز گذاشته شد و نتیجه اش امضای متن آماده شده از سوی آمریکا به عنوان برجام شد و ملت ایران تقریبا تمام منافع هسته‌ای خود را از دست داده یعنی فردو تعطیل شده و اراک بتن ریزی شده و استفاده از نسل‌های بالاتر از نسل یک سانتریفیوژ‌ها ممنوع شده و کارخانه تولید هر نوع سانتریفیوژ تعطیل شده است و تولید بالاتر از سه و شصت و هفت درصد ممنوع شده است. همچنین نگهداری بیست درصد تولید شده به طور کامل ممنوع شده است و نیز نگهداری سه و نیم تا پنج درصد تولید شده جز سیصدکیلو ممنوع شده است و نظارت‌ها آنلاین شده است و ... در مقابل هیچ تحریمی برداشته نشده است بلکه بیش از شصت مورد تحریم جدید وضع شده و منتظر وضع تحریم‌های جدید نیز هستیم.

۳_ دست دولت در مسایل اقتصادی کاملا باز است و حاصل دخالت دولت در مسایل اقتصادی به خاک سیاه نشستن مردم شده است کارخانه‌ها به سرعت در حال تعطیلی هستند و واردات گسترده حتی کود انسانی و ... در حال افزایش است، بر تعداد بیکاران هر ماه افزوده میشود، اجناس مورد نیاز مردم در حال گران شدن، دلار به بالاتر از پنج هزارتومان رسیده، ارزش پول ملی به کمترین مقدارش رسیده، از سوی دیگر حقوق‌های نجومی و اختلاس‌های کلان توسط دولتی‌ها در حال انجام است و اشرافی مسلکی و سرمایه‌های هزاران ملیاردی در حال حفظ و تامین است و ...

۴_ البته برای جناب تاج‌زاده مسایل فوق و مشکلات مردم اهمیتی ندارد و از کسی که جلوی قانون کشور و نیز رای مردم ایستاده و از بانیان کودتای سال ۷۸ و نیز ۸۸ است و اخیرا برای دختر فریب خورده‌ای برای کشف حجابش پول می‌فرستد و به سخن دیگر کسی که اسلام را قبول ندارد و نیز قانون کشور و رای مردم را فقط در صورتی که به نفعش باشد مى پدیرد جز این انتظاری نمی‌رود.

۵- حاصل سخن تاجزاده ادامه تسلیم و ذلت ملت ایران در مقابل دشمنانش است. به گونه‌ای که امروزه کشور حقیر عربستان و کشور‌های کوچک منطقه ایران را تهدید به جنگ میکنند. راستی اگر موشک نداشته باشیم علاوه بر امریکا و اسرائیل کشور عربستان به ایران حمله نمیکند؟ مگر عربستان به یمن حمله نکرده است؟ امنیت ایران محصول اقتدار و تلاش فرزندان بزرگ این ملت مانند سردار سلیمانی است یا افکار حقیرانه و ذلت امیز امثال ایشان؟
مرجع : خبرگزاری تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
اینها فقط قطره ای ازدریای خیانت این جماعت میباشد
علوی
Iran, Islamic Republic of
دشمن در داخل است در بین «آشنا»یان
به تابستان ۶۰ برگشتیم
این بار خطرناکتر
امان از جنگ نرم داخلی
چو دزدی با چراغ آید....
Iran, Islamic Republic of
این استاد بزرگوار سهمشان را از سفره انقلاب برداشت کرده اند و نگران دوستان دیگر شان هستند ....
Iran, Islamic Republic of
به جناب سوپرمن! هنوز که لب گود هستی!
Iran, Islamic Republic of
شما هم که توی گود نشستین داداش ندیدیم کباده و میل برداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
سوپرمن شما کیه حتما امثال تاجزاده پشیمان غرب‌گرا
Iran, Islamic Republic of
غربگرا هم نیستن اینا
اگر واقعا کسی غربگرا باشه
باید
به ملیت و رشد و توسعه کشورش خیلی ارزش قائل باشه نه که کود انسانی وارد کنه
باید وجدان کاری داشته باشه نه که پست ها به پیر و پاتال های چند هزار میلیاردی برسه.
الان نخست وزیر هلند چند ساله است؟ ساعات کاری صدر اعظم آلمان پیشرفته با ساعات کاری رئیس جمهور ما که باید برای رفع عقب موندگی ها پیوسته با نخبگان، اهل صنعت و تولید کار کنه چقدر قابل مقایسه است؟
کجای غرب این همه دزدی و فساد اقتصادی هست که اصلاح طلبان دارند

به نظر من الکی این برند غربگرایی و به این وامونده های بی هنر الصاق نکنید.
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم هیچ جماعتی مثل این افساد طلبها در حق ملت و کشور و آیین خود خیانتکار و وطن فروش نیستند..
Iran, Islamic Republic of
حرف شما قبول فقط اصولگرایان را در این متن نوشته شده جا انداختند
Iran, Islamic Republic of
منصفانه اگه بخواین نگاه کنیم اصلاحات خیلی بیشتر به کشور ضربه زده و کشور رو تو منجلاب فساد فرو برده
Iran, Islamic Republic of
آقا خیانت برجام رو بیشتر با ارقام و اسناد به مردم بفهمونید ..مردم فکر میکنن این فقط یه گروکشی سیاسی است .. باید بار کنند که واقعا این اقایون باکلاس دیپلوماسی چه بلایی سر کشور اوردند اینها و شیاطین اصلاح طلب..
فرزان فر
Iran, Islamic Republic of
مرحبا . قربون نفست.
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده ...
اینها ... را به اوج رساندن جهان نیوز نترس چاپ کن اینها لایق بدتر ا ز اینها هستن
Netherlands
جهان لطفا کامنتها رو منتشر کن.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شماره 1 اشتباه هست. کل پول مملکت دست دولت نیست.
به این اعداد توجه کنید؛
Iran, Islamic Republic of
58، 68، 78، 88، 98، یعنی دوستان از ابتدا برنامه ریزی داشته اند برای انحراف از پایه های اساسی انقلاب؛ کافی است تاریخ را با عینک انصاف به درستی و راستی مرور کنیم لازم نیست که حتماً در آن دوران زندگی کرده باشیم. هر ده سال یک بار یک فتنه، یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده، یک آشوب، یک بلوا، صورت قضایا با هم فرق می کند ولی ماهیتشان یکی است. هوشیار و بیدار باشیم.