شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

حق بیمه امسال کارگران چقدر است؟+ جزییات

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 600965
مبلغ کل بیمه برای سال ۱۳۹۷ معادل ۳۶۷ هزار و‌۲۱۷ تومان تعیین شده که به این ترتیب سهم کارفرما ۲۸۸ هزار و ۵۳۳ تومان و سهم کارگر معادل ۸۵ هزار و ۶۸۴ تومان است.
حق بیمه امسال کارگران چقدر است؟+ جزییات
به گزارش جهان نيوز، بر اساس حداقل دستمزد تعیین شده کارگران برای سال ۱۳۹۷ مبلغ کل بیمه معادل ۳۶۷ هزار و ۲۱۷ تومان خواهد بود که سهم کارگر معادل ۸۵ هزار و ۶۸۴ تومان است.

چندی پیش پس از برگزاری جلسات متعدد در جهت تصمیم‌گیری در خصوص حداقل دستمزد، دستمزد ۱۳۹۷ کارگران برای حداقلی بگیران از ۹۲۹ هزار و ۹۳۱ تومان در سال ۱۳۹۶ با افزایش ۲۰ درصدی به یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان رسید.

با توجه به این‌که کل حق بیمه ۳۰ درصد حقوق بوده و ۲۳ درصد از آن سهم کارفرما و هفت درصد نیز سهم کارگر است، بر این اساس مبلغ کل بیمه برای سال ۱۳۹۷ معادل ۳۶۷ هزار و‌۲۱۷ تومان تعیین شده که به این ترتیب سهم کارفرما ۲۸۸ هزار و ۵۳۳ تومان و سهم کارگر معادل ۸۵ هزار و ۶۸۴ تومان است.

منبع: ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهانگیری می گوید میلیارد ها دلار صرف دریاچه ارومیه خواهیم کرد ! سوال : از چه طریق ؟ ، اگر از سال 92 تا الان با ماشین های تانکر از دریای گیلان و مازندران آب حمل می شد حال روز دریاچه بهتر بود کار آفرینی هم می شد .