پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۴

ماجرای نجات نوزاد توسط امام زمان(عج)

جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 600813
امام زمان(عج) اشتباه شیخ مفید را اصلاح می‌نمایند، و باعث نجات جان نوزادی می‌شوند.
ماجرای نجات نوزاد توسط امام زمان(عج)
به گزارش جهان نيوز حضرت صاحب الزمان(ع) با اینکه از دیدگان مردم مخفی هستند، اما در بسیاری از امور به شیعیان یاری می‌رسانند و آگاه به شرایط و اعمال مسلمانان هستند، در ادامه داستانی از جبران کردن اشتباه شیخ مفید توسط امام زمان(عج) را بخوانید.
 
در نجم الثاقب آمده است:
می گویند از روستایی، کسی خدمت شیخ مفید رسید و در مورد زنی حامله که فوت کرده و فرزندش زنده است سؤال کرد که: «آیا باید شکم این زن را پاره کرده و طفل را بیرون آوریم و یا این که با آن بچّه، او را دفن کنیم؟»
شیخ مفید فرمود: «با همان بچّه او را دفن کنید».

پس آن مرد برگشت؛ در وسط راه دید مرد اسب سواری از پُشت سر، سریع می آید، وقتی به نزدیک مرد رسید، گفت: «ای مرد! شیخ مفید فرموده است که شکم آن زن را پاره کنید وطفل را بیرون بیاورید وزن را دفن کنید».

آن مرد نیز همین کار را کرد. پس از مدّتی اتّفاق را برای شیخ مفید بیان کردند، شیخ فرمود: «من کسی را نفرستادم و معلوم است که آن شخص صاحب الامر(عج) بوده است. حالا که در احکام دینی اشتباه می‌کنم همان بهتر که دیگر احکام دینی را بیان نکنم». پس به خانه رفتند و درب خانه را بستند وبیرون نیامدند.

ناگاه از حضرت ولی عصر(عج) نامه ای برای شیخ مفید آمد که: «بر شما واجب است تا احکام دینی را بیان کنید و ما هم شما را همراهی کنیم و مواظب باشیم که اشتباه نکنید».

پس شیخ مفید دوباره شروع به بیان احکام دین کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سبحان الله سبحان الله سبحان الله
شکر لله برای داشتن امام و صاحب امور
اسفار اربعه
Iran, Islamic Republic of
شما 1000سال بعد از شیخ مفید داری میگی سبحان الله که امام داریم؟! آنهم در غیبت کبری!
حضرت روح الله 40سال پیش انقلاب کرد که این غیبت تمام شود
بجای تسبیح گفتن دعای فرجش را بخوانیم
که عمرمان بی مهدی گذشت. ..
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
برای دلهای عاشق روایت حاضر شیخ مفید و خانم باردار فوت شده و مرد بین راه وپرهیز شیخ مفید مکررا شنیده شده و عده ایی بسیار زیادی هم باور به اینها پیدا کردند .اما چون نکته در این مرد بین راهی است که نقل شیخ مفید میکند واو بدون فوت وقت امام غائب را در نظر میاورد با عقل منافات دارد اما موضع ماوراء الطبیعه است وکاری نمیشود کرد
Iran, Islamic Republic of
سلام برا آقای مظلوم وغریبمان امام زمان عج. آقاجان روی ماسیاه. شمابه بزرگواریتون مارو ببخشید. شرمنده آقاجان.