پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فلاحتی: نگرانی‌های ۹۶ بیشتر از شادی‌ها بود

سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 600675
نماینده مردم قائنات گفت: معتقدم شعار سال گذشته کمتر از حد انتظار محقق شد و آنچه که از آن صحبت می‌شود و گزارش می‌دهند تنها یک توصیف است و عملا ...
فلاحتی: نگرانی‌های ۹۶ بیشتر از شادی‌ها بود
به گزارش جهان نيوز، فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قائنات در مجلس در خصوص برنامه هایش در ایام نوروز اظهار داشت: ایام نوروز در حوزه انتخابیه به سر می‌برم و سرکشی از روستا‌ها و سرزدن به مردم را در برنامه ام دارم. البته احتمال دارد پیش از ایام نوروز  با خانواده به یک سفر عتبات عالیات مشرف شویم.

وی زلزله کرمانشاه و سانحه هوایی هواپیمای آسمان را از جمله بدترین اتفاقات سال ۹۶ برشمرد و در خصوص بهترین اتفاقات سال گذشته، افزود: سال گذشته شاهد انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری مردم بودیم. مضاف بر اینکه برخی از پیشرفت‌های جامعه در عرصه علمی و فناوری  ایجاد شد که نشاط را در جامعه به وجود آورد ، اما در مجموع نگرانی‌های سال ۹۶ بیشتر از شادی هایش بود.

فلاحتی در خصوص ارزیابی اش از تحقق شعار سال ۹۶ یادآور شد: معتقدم شعار سال گذشته کمتر از حد انتظار محقق شد و آنچه که از آن صحبت می‌شود و گزارش می‌دهند تنها یک توصیف است و عملا در مرحله اجرا چیزی شاهد نیستیم.

وی افزود: کدام وزارتخانه و دستگاه اجرایی می‌تواند گزارشی از اقدامات دستگاه مربوطه خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه دهد. معتقدم در بحث تولید، صادرات و واردات، کشاورزی، حوزه علمی و فناوری، حمل و نقل و ... آنچه که بتوانیم براساس اقتصاد مقاومتی باشد و بر روی آن مانور دهیم در کشور نداریم.

نماینده مردم قائنات تصریح کرد: عمده ضعف و مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عدم تحقق اقتصاد مقاومتی است چرا که اگر اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶ نمره قابل قبولی می‌گرفت ما دیگر با نوسانات قیمت ارز، رکود و نابسامانی‌های اقتصادی روبرو نبودیم. متاسفانه در بخش‌های متعدد جامعه اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نشد و باور چندانی به آن نداریم وگرنه نباید در حال حاضر میزان مصرف بنزین و هدر رفت آب کشور تا این اندازه بالا باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده برای ملت ایران همراه با سربلندی، سرافرازی و موفقیت باشد و دولت و مجلس بتوانند در کنار قوه قضائیه گام‌هایی برای بهتر شدن وضعیت معیشتی مردم بردارند و مسیر‌های توسعه‌ای منطقه‌ای و بین المللی را به طور جدی در عرصه انقلاب طی کنیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *