جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کارتر: ترجیح می‌دهم ترامپ استیضاح نشود

دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 600626
رئیس جمهور پیشین آمریکا نظارت کنگره و دیوان عالی آمریکا را برای بررسی خطای احتمالی دونالد ترامپ در جریان انتخابات این کشور، کافی دانست.
کارتر: ترجیح می‌دهم ترامپ استیضاح نشود
به گزارش جهان نيوز، «جیمی کارتر»، رئیس جمهور پیشین آمریکا معتقد است حتی اگر «رابرت مولر»، بازرس ویژه پرونده دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا، همکاری ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ با مسکو را اثبات کند، نباید رئیس جمهور آمریکا استیضاح شود.

کارتر روز گذشته در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت: نظارت کنگره و دیوان عالی آمریکا برای بررسی خطای احتمالی دونالد ترامپ کافی است و عزل رئیس جمهور از مقامش ضروری نیست.

وی ادامه داد: من ترجیح می‌دهم رئیس جمهور (ترامپ) استیضاح نشود. به نظرم او می‌خواهد کار‌های خوبی انجام دهد و من تمایل دارم به او کمک کنم.

سی و نهمین رئیس جمهور آمریکا ضمن اشاره به عملکرد صحیح رابرت مولر در پیشبرد تحقیقات گفت: به عقیده من مولر در نگه داشتن بلیت‌هایش خوب عمل کرده است و برای افشای نتیجه تحقیقات برنامه دارد. با این حال، امیدوارم او تصمیم صحیحی بگیرد؛ حتی اگر رئیس جمهور در جریان انتخابات خطا کرده باشد.

جیمی کارتر یکی از مقامات اسبق آمریکایی است که کمتر از ترامپ و سیاست هایش انتقاد کرده است. او چندی پیش از تصمیم ترامپ برای ملاقات احتمالی رهبر کره شمالی استقبال کرد و آن را بهترین اقدام برای ممانعت از وقوع درگیری نظامی در شبه جزیره کره دانست. کارتر همچنین آمادگی خود را برای کمک به پیشبرد مذاکرات مذکور اعلام کرد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *