جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
مدیرکل هنرهای نمایشی

به گروه یا جریان خاصی در تئاتر تعلق ندارم

يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 600496
مدیرکل جدید هنرهای نمایشی ضمن تبیین رویکرد مدیریتی خود تاکید کرد به هیچ گروه یا جریانی در تئاتر تعلق ندارد و توجه به همه سلایق را در دستور کار قرار داده است.
به گروه یا جریان خاصی در تئاتر تعلق ندارم
به گزارش جهان نيوز، شهرام کرمی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی که در روزهای پایانی سال ۹۶ به این سمت منصوب شد درباره نگاه و خط مشی خود در زمینه مدیریت تئاترگفت: در اولین گفتگوی رسانه ای رسمی خود که در سال ۹۷ انجام می دهم، وظیفه دارم سال نو را به همه هنرمندان به ویژه خانواده نجیب و محترم تئاتر تبریک بگویم. سالی پر از شادی و لحظات خوب در زندگی هنرمندان تئاتر آرزومندم و امیدوارم با کمک هم برای رشد و تعالی تئاتر قدم برداریم.
 
وی با توجه به فرارسیدن روز جهانی تئاتر و همچنین روز ملی هنرهای نمایشی در ۷ فروردین، یادآور شد: در سال ۱۹۶۱ به پیشنهای آی تی آی، روز جهانی تئاتر به ثبت رسید تا این روز با تکریم به تئاتر و ارزش های آن جشن گرفته شود و جای خوشحالی است که روز جهانی تئاتر برای این هنر تعالی بخش در جهان به ثبت رسیده و چند سالی است که با ثبت روز ملی هنرهای نمایشی این توجه و اهمیت برای خانواده تئاتر ایران نیز دوچندان شده است.
 
کرمی ادامه داد: امسال روز ملی هنرهای نمایشی با پیام استاد بزرگ تئاتر ایران آقای جمشید مشایخی همراه است که ایشان در پیام خود به ارزش تئاتر اشاره و روزهای پرباری را برای تئاتر ایران آرزو کرده است.
 
مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان اینکه خوشحال است به عنوان عضوی از خانواده تئاتر مسئولیت اداره کل هنرهای نمایشی به او سپرده شده است، توضیح داد: من یک نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر هستم و تلاش کرده ام با کمک هنر تئاتر زندگی آگاهانه ای داشته باشم و حال در مسئولیت جدید برای رشد و ارتقای تئاتر تلاش خواهم کرد و بدون شک کمک خانواده تئاتر مهمترین تأثیر را در این زمینه خواهد داشت. مهمترین پشتوانه من در مسئولیت جدیدی که بر عهده ام سپرده شده، خانواده تئاتر است.
 
کرمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه هنرمندان تئاتر با هر سلیقه و دیدگاهی، از هر صنف یا گروهی باید به کمک هم برای رشد تئاتر گام برداریم.
 
مدیرکل هنرهای نمایشی تأکید کرد: هدف من این است که همه هنرمندان تئاتر را ببینم زیرا به جریان یا گروه خاصی تعلق ندارم. رویکردم این است که انتقادپذیر باشم و همه را ببینم و با کمک هنرمندان در این مسیر مؤثر باشم.
 
وی در پایان تصریح کرد: مهمترین رویکرد من علاوه بر جنبه حمایتی از هنرمندان، نگاه به نقش مشارکتی جدی هنرمندان است و امیدوارم در اداره کل هنرهای نمایشی تا زمانی که حضور دارم، با مشارکت جدی هنرمندان بتوانیم در راه ارتقای تئاتر قدم برداریم.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تفکرتان چه!