کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عید به کام کیف‌قاپان سابقه‌دار تلخ شد

4 فروردين 1397 ساعت 19:50

مأموران پلیس در گشت‌زنی‌های خود موفق شدند دو کیف قاپ سابقه‌دار را دستگیر کنند.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ پورمصطفوی رئیس کلانتری ۱۰۵ سنایی در خصوص دستگیری چندکیف قاپ در منطقه کریمخان و خیابان سنایی گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوصکیف قاپی‌های مکرر از سوی دو موتورسوار سارق، طی روزهای پایانی سال ۹۶، تیمی از ماموران برای شناسایی و دستگیری سارقان وارد عمل شد.

وی ادامه داد: طی بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلت‌شان به دست آمد؛ به این ترتیب این اطلاعات در اختیار مأموران گشت‌های انتظامی این کلانتری قرار گرفت و از سوی دیگر پیام‌های هشدار در خصوص مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از سرقت و کیف قاپی به شهروندان ارایه شد.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته مأموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان قائم مقام مشاهده و به تعقیب آنها پرداخت.

سرهنگ پورمصطفوی تصریح کرد: متهمان که متوجه حضور پلیس شده بودند سعی کردند با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از دست قانون فرار کنند اما سرعت عمل و تیزهوشی پلیس به آنها این امکان را نداد و در نهایت با شلیک هوایی پلیس هر دو متهم مجبور به توقف و تسلیم شدند.
وی ادامه داد: متهمان به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و به هشت فقره سرقت به این شیوه اقرار کردند.

وی افزود: از طریق بررسی های انجام شده مالباختگان شناسایی شدند و ضمن دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آنها باز گردانده شد و متهمان نیز با شکایت مالباختگان جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

منبع: فارس


کد مطلب: 600454

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/600454/عید-کام-کیف-قاپان-سابقه-دار-تلخ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com