جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

تحریم جدید آمریکا مایه افتخار است

شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب: 600453
طرح ادعا بدون ارائه اسناد و مدارک و انتساب آن به افرادی در داخل کشور و نهادهای حکومتی تبدیل به رویه‌ای معمول در دولت آمریکا شده است.
تحریم جدید آمریکا مایه افتخار است
به گزارش جهان نيوز، «ابوذر گوهری» در خصوص فهرست تحریمی وزارت خزانه داری آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت: 
اعلام فهرست تحریمی وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه اشخاص ایرانی به اتهام واهی دسترسی غیرقانونی به داده‌های دانشگاه‌های آمریکایی که مطابق وعده ترامپ در پیام نوروزی وی انجام شد بار دیگر منطق رفتاری این کشور علیهایران که همان افزایش فشار به بهانه‌های مختلف است را آشکار کرد.

طرح ادعا بدون ارائه اسناد و مدارک و انتساب آن به افرادی در داخل کشور و نهادهای حکومتی تبدیل به رویه‌ای معمول در دولت آمریکا شده است که مخالف موازین موردادعای آن‌ها در مورد حقوق اشخاص و نهادها است. طرح ادعا و صدور حکم تحریمی بدون اثبات آن مشخصاً به افرادی که مشغول انجام پروژه‌های تحقیقاتی مختلف و کار اکادمیک بوده و اطلاعی از شیوه‌های هک و شبکه ندارند کذب ادعاهای مطرح‌شده را نشان می‌دهد.

در سالهای اخیر شخصاً به‌عنوان مدرس دانشگاه همراه با همکاران و دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف در معرض تحریم‌های علمی و محدودیت دسترسی به منابع دانشگاهی به بهانه #تحریم کشور بوده‌ایم و همه این‌ها باهدف کند شدن حرکت علمی کشور در حوزه‌های مختلف توسط دشمنان ملت انجام‌شده است.

فعالیت‌های علمی بنده و دوستان مجموعه موردادعا در سال‌های اخیر کاملاً روشن و حداقل مواضع بنده از طریق همین کانال و مقالات علمی در نشریات مختلف نشان از فعالیت علمی معمول یک مدرس دانشگاهی است. اتهامات مطرح‌شده در راستای ارعاب جامعه علمی و جوانانی است که با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و  آپارتاید علمی این کشور مقابله نموده و تلاش می‌کنند ابعاد مختلف سیاست‌های آمریکا را به شکل علمی و با رصد دقیق در ابعاد مختلف بیان کنند.

قرارگرفتن در فهرست تحریمی آمریکا -بدون ارائه شواهد و اثبات حقوقی آن- نشان از حرکت در مسیر درست در جهت تحقق منافع کشور بوده و مسلماً باعث افزایش انگیزه بوده و مایه افتخار است. در همین راستا پیگیری و استیفای حقوق کلیه اشخاص واردشده در لیست تحریمی از جانب وزارت امور خارجه و قوه قضائیه در مراجع بین‌المللی خواسته‌ای است که در راستای حمایت از اتباع، مورد انتظار است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ضعف دستگاه دیپلماسی است و وادادگی
Iran, Islamic Republic of
تحریم نعمت است برای اقازادها تا با ایجاد رانت به ثروت برسند وبرای ملت فقر وشرمندگی از فرزندانشان
Iran, Islamic Republic of
مهندسی معکوس!