جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

علیصدر در صدر بازدیدهای مسافران نوروزی

شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 600452
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: غار علیصدر همدان با بیش از ۱۴ هزار بازدیدکننده در صدر بازدیدهای نوروزی همدان قرار گرفت.
علیصدر در صدر بازدیدهای مسافران نوروزی
 
به گزارش جهان نيوز، علی مالمیر اظهار کرد: از روز ۲۸ اسفندماه ۹۶ تا پایان روز سوم فروردین ماه سال ۹۷، ۲۰۸ هزار و ۴۸۸ نفر از اماکن گردشگری همدان بازدید کرده‌اند. وی افزود: از این میزان بازدید ۵۲ هزار و ۴۴ نفر از جاذبه‌های تاریخی-فرهنگی، ۱۰۹ هزار و ۹۳۴ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۴۶ هزار و ۶۰۰ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز در استان همدان بازدید کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان افزود: غار علیصدر با ۲۲ هزار و ۳۲۰ نفر بازدیدکننده در صدر بازدیدهای نوروزی استان همدان قرار دارد.

مالمیر با اشاره به اینکه آرامگاه بوعلی با ۱۵ هزار و ۷۳۶ نفر در جایگاه دوم بازدیدهای نوروزی قرار دارد، آرامگاه باباطاهر را در جایگاه سوم از نظر بازدیدهای نوروزی اعلام کرد و گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون ۱۱ هزار و ۱۰۵ نفر از آرامگاه باباطاهر همدان بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۲۶۵ نفر تاکنون از موزه هگمتانه بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: همچنین در این ایام ۲۵ هزار و ۵۰ نفر از گنجنامه همدان، ۱۴ هزار و ۸۷۳ نفر از تپه تفریحی توریستی عباس آباد و ۹ هزار و ۷۰۰ نفر از مجموعه تله کابین گنجنامه بازدید داشته‌اند که البته در این منطقه بلیت‌فروشی انجام نشده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *