جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آتش جان پسر ۹ ساله را گرفت

شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 600450
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی از یک فوتی و یک مصدوم بر اثر آتش‌سوزی در شهرک نور تبریز خبر داد.
آتش جان پسر ۹ ساله را گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی اورژانس، وحید شادی‌نیا اظهار داشت: ساعت 5:19 صبح امروز شنبه بر اثر اتصال گاز و به دنبال آن آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در شهرک نور پسر 9 ساله فوت و پدر خانواده راهی بیمارستان شد.

وی افزود: پدر 55 ساله که دچار سوختگی حدود 30 درصد در اندام‌ها شده بود توسط اورژانس به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافت.

داوود طالب‌نژاد مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در این زمینه اظهار داشت: گروه حریق ایستگاه شماره 17 اولین تیم اعزامی سازمان آتش‌نشانی بود که در کمترین زمان در محل حادثه و شاهد زبانه کشیدن آتش از داخل طبقه همکف ساختمان 2 طبقه شدند که سریعاً عملیات اطفاء و پیشگیری از حریق را در پیش گرفتند.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت انفجار و آتش‌سوزی موجود در محل، گروه حریق ایستگاه شماره 4 نیز به محل حادثه شتافته و به یاری آتش‌نشانان ایستگاه شماره 17 شتافتند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمن شهرداری تبریز افزود: همزمان با عملیات پیشگیری و اطفاء حریق، گروهی از آتش‌نشانان نیز با نفوذ به داخل منزل عملیات جستجو و نجات را پیش گرفته و شاهد سوختگی یک پسر 11 ساله و مصدومیت پدر خانواده شدند که بلافاصله وی را برای بررسی و مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

طالب‌نژاد افزود: در اثر انفجار پنجره و شیشه‌های همکف از جا کنده و داخل منزل نیز به شدت دچار سوختگی و خسارات شده بود و شدت انفجار نیز آسیبی به ساختمان‌های همجوار وارد نکرده بود.گفتنی است، آتش‌نشانان در پایان عملیات، با ایمن‌سازی محل حادثه به ایستگاه مربوطه بازگشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *