جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ترافیک سنگین و پرحجم در جاده‌های چالوس و هزار

شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 600447
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از ترافیک سنگین و پرحجم در دو جاده هراز و چالوس خبر داد.
ترافیک سنگین و پرحجم در جاده‌های چالوس و هزار
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت:برابر اخبار و گزارشات واصله و دوربین‌های پایش تصویری محورها در حال حاضر ترافیک در دو جادههراز و چالوس از جنوب به شمال سنگین و پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک هم اکنون در جاده کرج-چالوس محدوده‌های آسارا و نساء، جاده چالوس- کرج حدفاصل مرزن آباد تا مکارود، جاده آمل – تهران حدفاصل بایجان تا آب اسک سنگین است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ترافیک عادی و روان در جاده سوادکوه، گفت: وضعیت جوی در همه جاده ها ابری و خشک است.
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به حجم تردد در هر دومسیر رفت و برگشت جاده‌ها، افزود: تا اطلاع ثانوی محدودیت ترافیکی در این محورها اعمال نخواهد شد.

وی گفت: با توجه به افزایش تردد خودرو در محورها از هموطنان و مسافران نوروزی انتظار داریم با مدیریت سفر و توجه به هشدارها، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی یاری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *