جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش انگلیس به بازداشت دختر نوجوان فلسطینی

جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب: 600360
معاون امور خاورمیانه وزیر خارجه انگلیس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای نسبت به‌حکم دادگاه رژیم صهیونیستی در محکومیت دختر مبارز فلسطینی به 8 ماه زندان به شدت ابراز نگرانی کرد.
واکنش انگلیس به بازداشت دختر نوجوان فلسطینی
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، «الیستر برت» گفت: حکم صادر شده علیه «عهد التمیمی» مؤید آن است که تا چه اندازه تداوم درگیری‌ها میان فلسطین و اسرائیل بر زندگی نسل جدیدی که بایستی در صلح و آرامش زندگی کنند تأثیر منفی گذاشته است.

وی افزود: نوع برخورد با کودکان فلسطینی در بازداشتگاه‌های نظامی اسرائیل به لحاظ مسائل حقوق بشری برای انگلیس حائز اهمیت است و این کشور از اسرائیل می‌خواهد تا به رفتارش در چارچوب قوانین بین‌المللی متعهد باشد.

چهارشنبه گذشته دادگاه رژیم صهیونیستی عهد التمیمی دختر فلسطینی را که به خاطر سیلی زدن به نظامی صهیونیستی بازداشت‌شده بود، به هشت ماه زندان محکوم کرد

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، دادستانی رژیم صهیونیستی در جلسه محاکمه عهد التمیمی از 12 مورد اتهامی که پیشتر توسط دادستانی به وی واردشده بود، چهار مورد را وارد دانست که خشونت و پرتاب کردن سنگ بخشی از این اتهامات است.

این نوجوان 17 ساله فلسطینی که ماه دسامبر گذشته بازداشت‌شده بود، پس از حدود چهار ماه بازداشت و تأخیر در محاکمه سرانجام روز چهارشنبه محاکمه شد.عهد تمیمی به نماد مقاومت فلسطین تبدیل‌شده است.

انتشار تصاویر ویدئوی درگیری التمیمی با نظامیان اشغالگر صهیونیستی و سیلی زدن او به یک نظامی این رژیم میلیون‌ها بار در رسانه‌های اجتماعی دیده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *