جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نجات دولت ترامپ از تعطیلی مجدد

جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 600310
کنگره آمریکا با تصویب طرح بودجه جدید دولت فدرال، ضمن نجات دادن دولت ترامپ از تعطیلی مجدد، کمک‌های مالی به فلسطین را کاهش و بودجه نظامی را افزایش داد.
نجات دولت ترامپ از تعطیلی مجدد
به گزارش جهان نيوز، کنگره آمریکا امروز (جمعه) طرح جدید بودجه فدرال این کشور را تصویب کرده و بدین ترتیب دولت «دونالد ترامپ» از تعطیلی مجدد نجات پیدا کرد.

طرح بودجه 2232 صفحه‌ای دولت فدرال ایالات متحده به مبلغ 1.3 تریلیون دلار بامداد جمعه (به وقت محلی) در مجلس سنای آمریکا با 65 رای مثبت و 32 رای منفی تصویب شد.

به نوشته وبگاه شبکه سی ان ان  اعضای جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا موفق شده بودند که روز پنجشنبه افزایش 80 میلیارد دلاری بودجه نظامی (معادل 15 درصد افزایش) این کشور را در این طرح بگنجانند.

این طرح بودجه که هزینه اختصاص یافته برای مبارزه با شیوع مواد مخدر، کمک به ایالت‌ها در زمینه امنیت انتخابات و زیرساخت‌سازی را افزایش می‌دهد، اکنون برای امضا و اجرایی شدن به میز ترامپ فرستاده شده است.

در طرح مذکور همچنین بیش از نیمی از مبلغ 300 میلیون دلار کمک سالانه آمریکا به تشکیلات خودگردان فلسطین به بهانه پرداخت حقوق به خانواده‌های عاملان استشهادی، کاهش یافته است.

منبع: فارس
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *