جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱۰۶

توضیح حداد عادل درباره خرید در انگلیس+تصویر

جمعه ۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 600289
آقایی از دور با تلفن همراه عکسی از من گرفت و بعد از قضایای سال 88 آن را در فضای مجازی گذاشت.
توضیح حداد عادل درباره خرید در انگلیس+تصویر
گروه سیاسی جهان نيوز: حداد عادل درباره عکس قدیمی خود که در حال خرید سوغات از یک فروشگاه خارجی که حاشیه ساز شده، توضیحاتی در این رابطه در توئیتر خود نوشت:
برای شما و آنهایی که در پی آگاهی از واقعیت هستند ماجرا این عکس را عرض میکنم. اسفند 1387 برای شرکت در همایش رونمایی از ترجمه انگلیسی اسفار اربعه ملاصدرا به لندن رفته بودم. یک روز مانده به پایان سفر، با راهنمایی یکی از دوستان قدیمی‌ام به فروشگاه ارزان قیمت پری مارک رفتیم تا مختصر سوغاتی برای اهل منزل بخرم. آنجا آقایی از دور با تلفن همراه عکسی از من گرفت و بعد از قضایای سال 88 آن را در فضای مجازی گذاشت. بعد از آن بود که داستان سرایی ها، تفسیرها، و تحلیل های سیاسی و فرهنگی آغاز شد که هنوز هم ادامه دارد و حالا هم بهانه‌ای شده برای عده‌ای تا به جای حمایت از شعار درست و منطقی سال حاشیه سازی کنند. مطلب در حد خرید سوغات برای خانواده بوده که در هر سفری امری طبیعی و عادی است.

https://jahannews.com/vdcc4xqeo2bqxi8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4xqeo2bqxi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای حداد عادل شما یکی از مسئولین و افراد سرشناس جامعه هستید و منتسب به رهبری . خرید از فروشگاه باصطلاح ارزان قیمت در سال 87 به صلاح شما نبوده و حتی اگر کسی هم شما را نمیدید شایسته تر این بود که شما از هیچ فروشگاه انگلیسی خرید سوغات نمیکردید. بعضی از رفقای ما توی ایران از خوردن نوشابه کوکاکولا که در ایران تولید میشه خودداری میکنن شما با چه رویی از فروشگاه انگلیسی بدنبال خرید سوغات ارزان قیمت بودی؟! هر انسانی اشتباه میکنه بهتر این بود بجای این دلیل مزخرف میگفتی سال 87 برای شرکت در همایش رونمایی از ترجمه انگلیسی اسفار اربعه ملاصدرا به لندن رفته بودم که هوای نفسم بر من غالب شد و هوس کردم از اجناس ارزان قیمت انگلیسی سوغات بخرم ....
آدمیزاد
Colombia
کار آقای حدادعادل بسیار عادی بوده است و هیچ عیبی نداشته ، ولی چرا آنقدر" ترجمه انگلیسی " کتابی باید مهم باشد که برایش فرش قرمز بیاندازند برایم هنوز عجیب است ، هر زبانی یاد گرفتن نیکست ولی "انگلیسی " تنها با پول و زور آنگلوساکسونها عزیز شده است وگرنه انگلیس زبان فرهنگی بزرگی نیست.
Iran, Islamic Republic of
فقط با یک عذر خواهی ساده قابل حل است اینهمه آسمون ریسمون به هم بافتند لازم نیست.همه انسانها اشتباه میکنند
...آخه آقایان محترم خیر سوغات چه ربطی به این مسائل دارد. شما اگر به دار کفر هم رفتید، سفارش اسلامی این استکه دست خالی برنگردید، برای اهل خانه سوغات بیاورید.
ho
Iran, Islamic Republic of
موافقم
مدیران انقلابی نماهادر انقلاب 80 ساله کوبا چه می گذرد !
Iran, Islamic Republic of
دفتر ریاست کاسترو با صندلی های ابتدایی چوبی اش هنوز مورد استفاده است !
پارک و استخر ریاست جمهور در هاوانا با پارک و استخر کارگر مزرعه یکجور ومتعلق به همه است !
در بیمارستان قلب مدرن هاوانا همان دکتر و پرستار وتخت بیمارستان که فیدل کاسترو گاهی مراجعه می کرد با کشاورز و کارگر ش یکنوع است !
طبقه مدیران کشور . مهندسان . مکانیک . دکتران . اساتید دانشگاه در یک بلوک چند طبقه و امکانات یک جور با یک مدل غذا قرار دارند !
تردد مدیران و تمام طبقه جامعه با یک مدل انجام می گیرد !
فیدل کاسترو در رفت وآمد به سازمان ملل از هیچ فروشگاه آمریکایی خرید نمی کرد چون این کار توهین به کوبا محسوب می شد !
جهان نیوز
چرا یک بار جهت مصاحبه به سفارت کوبا . نیکاراگوئه . ونزوالا . کره شمالی که انقلابی اند مراجعه نمی کنید
تا امثال من از بعضی رفتار یا گفتار یا نوع زندگی و فاصله طبقاتی که داریم شاید
لحظه ای خجالت بکشیم ./ یا حق
Iran, Islamic Republic of
سالهاست که نشنیده بودم کسی برای پیروی از هوای نفس کسی رو مواخذه کنه. انقدر گناه کردن عادی شده که پیروی از هوای نفس پیش غذا حساب میشه. نخورن میزبان یعنی شیطان ناراحت میشه.
ده متر کم
Iran, Islamic Republic of
وقتی حضرت آقا به حجاج توصیه میکند بعد بازگشت از ایران خرید کنند شما از بازار کفار خرید کردی؟؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
ما هم از شما پوزش و حلالیت میطلبیم،جناب حداد عادل،تصور کردیم شما در حال انتخاب لباس جهت فروشگاه پوشاک خود هستید
Iran, Islamic Republic of
فروشگاه پوشاک مال دخترک مظلومه وزیر روحانی بود!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آن کسی که چنین عکسی را گذاشته تا وانمود کند که ایشان به قصد نادرستی خریدی کرده است در گناه تمام کسانی که توسط این عکس به اشتباه افتاده و دروغ و افترا و تهمت به ایشان زده اند شریک است و چه معامله پرسودی! البته ایشان هم سود زیادی کردند چون اگر کار خوبی تهمت زنندگان و...داشتند همه به حساب ایشان واریز شد.
Iran, Islamic Republic of
اینجا شخصیت اجتماعی این اقا مورد نقده مهندس. مگه اون قاضی که زمان امیرالمؤمنین علیه السلام رفت سر سفره اشراف نشست فعل حرام مرتکب شده بود؟ نه خیر. چون قاضی بود نباید میرفت و مواخذه شد. الانم این گیر دادن ها به خود فعل این اقا نیست. هر کی میره خارج برای خونوادش سوغات مبگیره. یا یرای خودش چیزی میخره. کی گفته عیب داره؟ منتها این اقا وقتی این جایگاه اجتماعی رو داره باید احتیاط کنه مهندس. اونم تو این وضعیت مملکت. بعدشم شما انتقال "همه ی حسنات منتقدین" به نامه اعمال ایشون رو از کجا و کدوم روایت اوردی؟
اخرش اینکه بحث حقوق این اقا هم شخصی نیست. موضوع فقر اکثریت مردمه در مقابل یه عده. شاید اینذاقا واقعا 11 میلیون در ماه برای این مملکت می ارزه. خدا میدونه. ولی تفاوت از 1 میلیون در ماه برای یک خانواده با 11 میلیون در ماه زمین تا آسمونه.
Iran, Islamic Republic of
کمی هم به جای مطالب بی ارزشی که می خوانید مطالب دینتان را بخوانید متوجه می شوید چطور منتقل می شود و روایت هست یا نیست.
Iran, Islamic Republic of
خیر. هرکی میره خارج هم نباید سوغات بگیره. حداقل به دو دلیل:
1. ضعیف شدن اقتصاد حکومت اسلام ولو به یک پیراهن
2. قوی شدن دشمنان اسلام ولو به یک پیراهن

اگر یک مسلمان موحد، به اندازه یک پیراهن، حکومت اسلامی را تضعیف و دشمنانش را تقویت کند، به شکست اسلام از دشمنان، راضی نشده؟!
پس نفس کار، بد است نه شخص.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایشان طبق گفته خودشان ۱۱میلیون حقوق می گیرند.
Iran, Islamic Republic of
11 میلیون؟ زندگی سختی دارن. خدا کمکش کنه
Iran, Islamic Republic of
عزیز بنده ایشان استاد تمام (یعنی همان پروفسور) می باشند با حدود 40 سال سابقه و بر اساس قانون برای این افراد با این سابقه و درجه علمی چنین حقوقی را درنظر گرفته اند. خود ایشان که چنین حقوقی را برای خودشان در نظر نگرفته اند. شما اگر ایرادی دارید به وزارت علوم و معاونت نیروی انسانی دولت ایراد بگیرید که چرا برای عضو هیات علمی پروفسور دانشگاه چنین حقوقی را تصویب کرده اند. الان استاد تمام با 30 سال سابقه در رشته دندانپزشکی 11 میلیون می گیرد. یک استاد تمام در کانادا 35 میلیون و در هند و امریکا و انگلیس حدودا 30 میلیون تومان. در ترکیه و برزیل حدود15 میلیون تومان و در نیجریه و مالزی حدود 25 میلیون تومان و...می گیرد. البته این که همه اساتید دانشگاه های ما کارآمدیشان مثل جناب دکتر حداد باشد و تمام وقت در دانشگاه باشند قابل بررسی است.
Iran, Islamic Republic of
ببین اقای محترم. بنده یه بازی جنگی انلاین دارم که سرورش تو آمریکاست. تو واشنگتنه. یکم سخته با این latency ها بازی کنی ولی شدنیه. یه دوست آمریکایی داشتم که کارگر بود و یک دستش قطع شده بود و با بد بختی با یه دست first person بازی میکرد و میگفت که ماهی 2000 هزار دلار حقوقشه. یعنی برجی 10 میلیون. اوکی؟ تو نیو همشایر بودن. زنشم تو وال مارت کار میکرد که میگفت ماهی 5000 هزار دلار درامدش بود. اینم 25 میلیون. یعنی کارگرشون که هرز نیست و مثل ادم سرشو انداخته پایین زندگی میکنه برجی 35 میلیون درامدشه. اینجاش جالبه. یعنی زنش که کارمند عادی بود
نهایتش طبق حرف شما بیشتر از نصف حقوق یه full میگیرهدر حالی که کارگر ما برجی 1 و نیم درمیاره. حالا شما نمیخواد full professor رو برای ما توضیح بدی. اوکی؟ الان فرق اون استاد دانشگاه اونا با کارگرشون اونه و برای ما 10 برابر و بیشتره. اینا کلی مزایا و عیدی و کارانه الکی و حق فلان و بیسار هم میگیرن که رسما اعلام نمیشه. یه چیزی به شما بگم. دیگه از وقتی اینترنت اومده این توجیهات به درد نمیخوره.
Iran, Islamic Republic of
بالاخره جناب "فول" تقصیر ایشان چیه که طبق قانون حقوقش اینقدر است؟!
فول هستم
Iran, Islamic Republic of
چه استدلال جالبی. همین اقای ازغدی اینهمه تو تلویزیون هوار میکشه که ادمی که از بیت‌المال حقوق میگیره اگه لایق نباشه چوب تو استینش میکنن. شما یکم خونسرد باش. تازه کسی نگفته شخص این اقا محکوم به اعدامه. کلیت اختلاف طبقاتی و سطح زندگی از زمین تا اسمون رو بنده گفتم. مورد دیگه هم اینکه قانون وحی خدا نیست.... برای از هم پاشیده نشدن جامعه من و شما وضعش کردیم. مگه با همین قانون کلی اختلاس نمیشه؟ قانون بشر عین نقصه.
شما فکر کن یه عالم مشهور بره سواحل مالدیو و ازش عکس بگیرن. فعل حرام ازش سر نزده. ولی شخصیت اجتماعیش اجازه این کار هارو نمیده یا یه طلبه با لباس طلبگی بیاد آهنگ پاپ بخونه ...
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای ازغدی که ضدانقلاب ازش سیلی زیاد میخورند. ما همه ازغدی هستیم.
Iran, Islamic Republic of
"طبق قانون". یه بار تو یه سایتی کسی جمله ای از یکی از اندیشمندان بزرگ غربی گذاشته بود که هیچوقت یادم نمیره. اون وقت بود که "طبق قانون" خوشگل برام جا افتاد. گفته بود که قانون مثل تور عنکبوت میمونه که "فقط" حیوانات کوچک توش گیر میکنن.
مهدی
United Kingdom
احتمالا صفرهات رو زیاد گذاشتی. امکان نداره یک کارگر یا کارمند ساده تو وال مارت ماهی 5000 دلار حقوق بگیره. این یعنی سالی 60000 دلار که حقوق یک متخصص یا استاد با تجربه دانشگاه است.
اگه اینطوری بود آمریکایی ها دیوانه بودند بروند در دانشگاه با آن شهریه های سنگین زحمت درس خوندن را به خودشون بدهند.
خالی بندی ممنوع.
Iran, Islamic Republic of
شما احساساتی شدی براذر. قشنگ بخون متوجه میشی. "کارمند عادی". میخوای ID یش رو بدم شما تحقیق کن ما رو رسوا کن. یا همین الان برو تو گوگل بزن American worker average salary. تو همون نتایج صفحه ی اول زده 44148 دلار سالانه بری 40 ساعت کار هفتگی. یعنی 5 روز روزی 8 ساعت!!! تازه این اورجه برای 40 ساعت کار. کسی بیشتر کار کنه بیشتر میگیره. اوکی؟ من گفتم از وقتی اینترنت اومده بساط ماست مالی جمع شده شک نکن.
یا اصلا شما راست میگی. ما از پشت کوه اومدیم. شما مطلعید. شما اگاهین. میدونی چرا؟ شما خودتون و بچه هاتون سیتیزن امرکایین بهتر میدونین البته. مرگ بر امریکاش رو هم ما میریم میگیم 22 بهمن. تقسیم کار شده. خیلی تمیز.
بنده ی خدا من یکبار تا هنگ کنگ رفتم که همون یکبار فهمیدم این مردم ما کجا دارن زندگی میکنن و چه کسانی ما رو عقب مونده نگه داشتن. یادمه برادرم قبل رفتن گفت بهم که وقتی بار اول میری فرودگاه امام هی پیش خودت میگی بابا اینا چقدر زحمت کشیدن. ببین چه فرودگاهی ساختن. ولی وقتی برمیگردی همه رو نفرین میکنی که این چه فرودگاهیه که ساختن!!! چرا انقدر حقیره!!! چرا انقدر خفت اوره.
تازه مردم کشورهایی مثل ما بزای چی زن د بچشون بر میدارن تو یه قایق میرن وسط اقیانوس که قاچاقی وارد کشورهای خاک برسری مثل امریکا بشن؟ جونشون رو میگذارن تا هرجوری شده برن اونجا؟
این رهبر واقعا مظلومه. واقعاً. این اقا خودش ساده زیسته عین امام. ولی شما ها ژن برترین حیف بچه هاتون ایران بزرگ شن.
Iran, Islamic Republic of
قیل اینکه منو به دروغ متهم کنی یه سرچ ساده تو گوگل بزن. حتما زبانت عین زبانت خوبه.
من حلالت کردم.
اسفار اربعه
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی پرتی اخوی
موضوع اصلا میزان حقوق ایشان نیست
خلط مبحث نکن
اسفار اربعه
Iran, Islamic Republic of
حالا اینجا ازشما عکس گرفتن ...
Iran, Islamic Republic of
من هم حدود 6 تومان می گیرم چون هیئت علمی هستم ولی تمام آن را صرف کمک به محرومین، زلزله زدگان کرمانشاه، افراد بی بضاعت در محل کار مانند نیروهای خدماتی و غیره می کنم و فقط با 400-500 زندگی می کنم مهم این است که شما مال حلال خود را صرف ثروت اندوزی کنید و یا خدمت رسانی به جامعه و اقشار ضعیف بنابراین اینکه فقط بگوئیم فلانی حقوقش این است صحیح نیست زیرا ممکن است بدلیل میزان فعالیت و تخصص خود حقوقش کاملا حلال و بجا باشد
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم شما هیات علمی نیستید
چرا که فیش هیات علمی دانشگاه دولتی رو من بارها دیدم این حقوق اساتید سرباز هست والا حداقل حقوق هیات علمی 7-8 نومنه
Iran, Islamic Republic of
با 400 500 تومن زندگي ميكني؟؟!!!
جوك ميگي :))
هيات عملي مهمه تو چه رشته اي باشي عزيزم
مثلا رشته هاي من درآوردي ج.ا.ا يا رشته هاي فني و تخصصي :))
Iran, Islamic Republic of
توکه راست میگی با500تومان زندگی میکنی
Iran, Islamic Republic of
پس ما چی بگیم که حقوقمون ۱ میلیونِ
Iran, Islamic Republic of
شما بگو انا لله و انا الیه راجعون
Iran, Islamic Republic of
یاد سران انصار الله یمن افتادم که از فرط چاقی و فربهی دارن "می ترکن" و بعد رسانه های ما کودکان پوست و استخون رو نشون میدن که تو قحطی گیر کردن. برای سران انصار الله قحطی نیست برای مردمشون هست؟ این حکایت ماست. دیروز تو صف یکی از فروشگاه های زنجیره ای از قصه مرگیدم تا بیرون اومدم. مردم برای 200 300 تومن کمتر میان دلستر رو از اونجا میخرن. یعنی طرف دو تا دلستر دستشه اومده تو صف. بعد سر و وضعش تابلو خیلی فقیره.
United Kingdom
رسانه های دیگر کشورها هم کودکان وبا گرفته را نشان می دهند مگراینکه مثل شما خبر نداشته باشند یا نگاه نکرده باشند
Iran, Islamic Republic of
منظور تفاوت سرانشون با مردم عادیشونه. مردم تو فقر مطلق خودشون تو چاقی مفرط
Iran, Islamic Republic of
شاید ژنتیک کسی چاق باشه و آب هم که می خوره چاق میشه
...
Iran, Islamic Republic of
عکس چند سال پیش سران انصار حزب الله را با الانشان اگر مقایسه بفرمایید متوجه لاغر شدن ایشان خواهید شد .
شما احتمالا عکسهای جدید ایشان را ندیده اید که اینگونه فکر می کنید
Iran, Islamic Republic of
مثبت اشتباهی
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسی اگر خیلی فقیر باشه دلستر می‌گیره؟
سواله واقعا.
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا کسی که فقره با این شرایط میره دلستر میخوره ؟؟؟؟؟آب که ارزون تره به هرکس بگی هم بهت میده مجانی...
Iran, Islamic Republic of
بله!
Canada
شما حق دارید خرید کنید . به شرطی که دیگران هم حق دارند .اقای حداد عادل همه حق دارند اونجور که دوست دارند زندگی کنن . شما ایران را به سمت کره شمالی شدن می برید و این خطرناک هست . حق انتخاب خرید ،حق شادی و حق انتخاب پوشش از اولین خواسته های جمهوریت هست . اگر این مسائل بالا با دین مبین اسلام در تضاد بود که در همه کشورهای دنیا این موارد ممنوع بود .
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
شما ظاهرا ماموریت دارید یک حرف غلط را همچنان تکرار کنید تا جا بیفتد. مدیریت دیگر کشورهای به اصطلاح اسلامی مدیریتی سکولار است و اسلام هیچ نقشی در اداره حکومتشان ندارد و مبنای حکومت و قوانینشان نیست و اسلام اگر عمل شود صرفا به صورت آداب شخصی عمل می شود. مردم ما انقلاب کردند تا به اسلام ناب برگردند و اسلام مبنای حکومت و قوانین قرار گیرد و گرنه زمان شاه هم همه مسلمان بودند ولی به اسلام در ساحت اجتماع عمل نمی شد. اگر قرار بود که نظر شما و غربی ها باشد که اصولا لازم نبود انقلاب شود و با امریکا و دنیای سلطه و استکبار شاخ به شاخ شویم و این همه شهید دهیم و همان گماشته غرب به حکومتش ادامه می داد و ما نیز جزو رعایا و نوکران امریکا می ماندیم و به ژاندارمی وی در منطقه ادامه می دادیم. لذا ما را با کشورهای به اصطلاح اسلامی مقایسه نکنید و نگویید آن ها مسلمانند و ما هم مسلمان! اگر مسلمانی آن ها واقعی بود زیر سلطه امریکا نبودند و الان مانند ما هر کدام یک جمهوری اسلامی واقعی بودند و اسلام مبنای قوانینشان بود و رژیمی جعلی به نام اسراییل هم فلسطین را اشغال نکرده بود.
Iran, Islamic Republic of
لطفا از نام شهدا و مجروحین و ازادگان سو استفاده نکنید . تو همه خانوادهای ایرانی بدون استثنا شهید و مجروح و ازاده ۸ سال دفاع مقدس داریم و فقط شما نیستید .
Iran, Islamic Republic of
واقعا خدا شفا دهد. ازتمام مطالب، شما فقط همین را فهمیدید؟!! آن وقت می خواهد وضع مملکت درست شود. کمی بزرگ شوید. در ضمن در تمام خانواده ها هم نداریم.
United Kingdom
نه فقط تو خانواده شما شهید و مجروح و ازاده هست . هیچ کس دیگه اصلا نیست فقط و فقط شمایید برادر ارزشی .
United Kingdom
ای حرف دروغ محضه.
Iran, Islamic Republic of
"مردم ما انقلاب کردند تا به اسلام ناب برگردند و اسلام مبنای حکومت و قوانین قرار گیرد ...
United States
آیا فرهنگستان زبان فارسی کلمه های فارسی معادل «تلفن همراه» و «پرداخت پوند در انگلستان» (که همانا خروج ارز از کشور است) را اعلام کرده؟

...
Iran, Islamic Republic of
این حرفها برای من و شماست . خودشون بهترین زندگی را دارند . از دم بدون استثنا . اگر الان دوباره معصوم سازی نکنید . کسی هم به فکر ملت نیست .
Iran, Islamic Republic of
خدابکنه خرید مسولین ما دراندازه همین خریدسوغات باشه آنهم ازفروشگاه انگلیسی...
Iran, Islamic Republic of
اون انگلیسیش یه دنیا نکته داره. دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
خوبه که نگفته فتوشاپه!
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
ابو علی سینا:
اگر برای یک غلط هزار دلیل بیاورید می شود هزار و یک غلط
محمدرضا - کیش
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد عادل فرموده اند : در حد خرید سوغات برای خانواده بوده که در هر سفری امری طبیعی و عادی است. جناب آقای حداد عادل خرید سوغات خارجی برای خانواده، خرید خودرو خارجی، خرید موبایل خارجی، خرید لوازم خانگی خارجی، خرید کت شلوار خارجی و ... امری طبیعی و عادی است لطفا بفرمایید در حمایت از کالای ایرانی چه چیزی غیرطبیعی و غیرعادی است.
Iran, Islamic Republic of
شما اگر هر جا بروی مسافرت برای خانواده ات سوغاتی می گیری.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حداد عادل در سال 87 از اجبار یک کت در انگلیس خریده ولی خیلیها از سال فوق اختلاس چند ملیاردی داشتند دو تا بیتیهای خائن که هنوز در دستگاه هستند پشت پرده وابسته به مدیران که هنوز قاچاق وارد می کنند ........
Iran, Islamic Republic of
شما تو کیش داری کالای ایرانی می فروشی؟ یا دلارهای ایرانی را تو جیب چینی های صهیونیست می ریزی؟
Iran, Islamic Republic of
از مردم خورده نگیرید.وقتی ازشون خواسته میشه اشکنه بخورند و تحمل کنند،ناخودآگاه نسبت ب این رفتارها حساسیت بوجود میاد
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر انگلیس فقط برای ما بدبختاس وگرنه آقایون در کشور دوست و برادر مشغول خرید سوغاتن
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد عادل بهتر نیست از یکی از سمت هایی که دارند (مخصوصا ریاست فرهنگستان زبان و ادب فارسی) استعفا دهند تا جوانان با انگیزه و تازه نفس حای ایشان را بگیرند؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا وقتی قلم دست بچه افتاد همین طوری حرف میزنه دیگه!
فریاد
Germany
...
United Arab Emirates
به بهانه های مختلف به بلاد کفر...سفر میکنید وتوجیه هم میکنید مگر شما نمیگید علوم اسلامی مال شماست پس انگلیس چکار میکنید بس است این حرفهای بی پشتوانه
رر
Iran, Islamic Republic of
از يك طرف دامادت امريكايي است از اون طرف مي روي انگليس خريد مي كني ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد عادل بالاخره این کار شما و نشر آن توسط دیگران سر پوشی برای واردات میلیاردی کالاهای بنجل به وسیله دیگر آقازاده‌ها و وزیر زاده‌ها که شد!!!
توحید
Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
امیر
Iran, Islamic Republic of
بعضی کارها هیچوقت توجیه نمیش هیچوقت
...
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب حداد ناعادل مگر انگلیس دشمن دیرین ما ایرانیان نیست؟شما با پول بیت المال اونجا چکار میکردی؟
چرا اگر یکی به غیر از شما به همان همایش میرفت وبه اهل خانه اش سوغات اندک میخرید گناهش نابخشودنی ویا خدای نا کرده جاسوس میشد.
درد مردم ایران اینه که شما در اگلستان چکار داری؟
چرا با پول بیت المال؟
چرا شما؟
چرا؟
چرا؟
چرا؟
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب حداد عادل این که فرمودید درست وبقول شما امری طبیعی است اما بفرمائید با این ردیف بودجه که برای فرهنگستان زبان دریافت میکنید چقدر مردم را با فرهنگ ایرانی آشنا ویا جوانان را به زبان فارسی وتمدن ایرانی نزدیک کردید؟
United States
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
United Kingdom
البته درستشه پرایم مارک هستش مرد محترم.

از طرف یک ضد اصلاح طلب.
مهدی
United Kingdom
درستش پرای مارک است primark
Iran, Islamic Republic of
عذر بدتر از گناه نیاورید لطفا . عذرخواهی ، توبه و عدم تکرار . آقای محترم مواظب باشید شما منتسب به رهبری هستید برا ایشون هزینه نتراشید لطفا
Iran, Islamic Republic of
اینکه ایشون نباید از فروشگاهی در انگلیس خرید میکرده درسته ؛ اما اینکه کار ایشون را دستاویزی برای ایجاد تهمتها و شایعات بی اساس قرار دهیم، گناهی نابخشودنی است.
مهدی
United Kingdom
من در لندن زندگی میکنم و فروشگاه پری مارک واقعا یکی از ارزانترین فروشگاه های انگلیس است. به طوری که بعضی ها خرید از این فروشگاه را پنهان میکنند. معمولا هم اجناسش یا چینی است یا هندی و بنگلادشی یا ترکیه ای.
در تهران بعضی از اقلام این فروشگاه را دیده ام که با قیمتهای گزاف به عنوان جنس خارجی به فروش میرسد.
وقتی که در ایران اکثر اجناس یا چینی هستند یا ترکیه ای پس چرا از این آقا برای خرید جنس خارجی ایراد میگیرید.
بهتره نگران واردات اجناس لباس کودک ایتالیایی توسط دختر بیچاره وزیر باشید تا خرید چند دست لباس برای خانواده به عنوان سوقاتی.
United Kingdom
اتفاقا حداقل محصول ایتالیا یا اسپانیا بیاد میدونیم کیفیت را خریداری می کنیم . وای محصول چینی و هندی هیچ کیفیتی نداره . در ضمن در انگلیس یا اروپا قیمت محصولات H& M و یا zara و یا محصولاتی در این کلاس هم گرون نیست و با کیفیت هستند . اگر دولت اجازه بده این لرندها در ایران بطور رسمی بیان هیچ وقت اینقدر مثل الان که یواشکی توسط برادران ارزشی میاد گرون نیست و در توان خرید مردم میشه . در ضمن چرا قدرت خرید مردم را اینقدر پایین اوردید ؟ مردم تا کی اشکنه بخورند ؟ تا کی تحرین بمونن ؟ تا کی شما می خواهید با همه دنیا بجنگید ؟ در صمن در صحبتهای اقای خامنه ایی بحث ازادی بیان هم بود چرا در اون مورد صحبتی نمی کنید ؟ چون بضرر دوستان ارزشی هست ؟
مهدی
United Kingdom
ایرانی باید ایرانی بخرد.
نه چینی نه ایتالیایی و نه هندی.
ولی قبل از اینکه به دیگران ایراد بگیریم خودمان را اصلاح کنیم.
غلام
United States
تو چقدر بدبختی انگلیسی ؟!...
Iran, Islamic Republic of
در حق افراد بی انصافی نکنیم. خرید سوغاتی در حد متعارف هیچ اشکالی ندارد و نباید به آقای حداد ایراد گرفت. اشکال مهم، مسئولیت های متعدد دکتر حداد در طول این چهل سال است. دکتر حداد از مسئولین دلسوز و پاک دست کشور هستند ولی بالاخره مردی و کاری. چه اشکال دارد ایشان ریاست فرهنگستان زبان را به شخص دیگری بسپارند تا قدری جلوی تاراج زبان فارسی گرفته شود؟ یا شورای تحول علوم انسانی و مجله فرهنگ امروز را به شخص دیگری واگذار کنند؟ این همه جوان تحصیلکرده لایق داریم؛ به آنها اعتماد کنیم. مطمئن باشید واگذاری این مناصب، چیزی از ارزش پیشکسوت ها کم نمی کند.
France
...
داود
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه ایرانی کار به سوغات یا خرید ارزان قیمت ندارم فقط این مورد را برای بنده و امثال بنده روشن نمایید که چرا مرگ یر انگلیس مرگ یر آمریکا در صورتی که خود آقایان ۲۴ساعته آنجا هستید اگر مرگ بر انگلیس که تفکر امثال حداد عادل به خورد ملت داده اند جناب حداد شما آنجا چکار داشتی بروی تورو به اون کسی که اعتقاد داری تور وبه جون عزیز ترین کسات تو رو به جون فرزندانت مردانگی کنید وبه ملت واقعیت را بگوئید چرا مرگ بر فلان کشور
United States
درست گفته هر كس بهر جا برود هنگام بازگشت براي دوستان و افراد خانواده سوغات ميخرد ايشان هم همان كاري را كرده كه همه ميكنند و خيلي هم طبيعي و يك روال معمول است ، برخي بدانند از اب نميشود كره گرفت ،
Iran, Islamic Republic of
حداد با داماد امریکایی و نوه سیتیزن و انگلیس
بسه آقا
مردم شعور دارن!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به فروشگاه ارزان قیمت پری مارک رفتیم تا مختصر سوغاتی برای اهل منزل بخرم.
عمار
Iran, Islamic Republic of
راجب داماد و دختر انقلابیشان که ساکن کشور ایالات متحده آمریکا هستند ، نظری ندارن؟؟؟؟
رر
Iran, Islamic Republic of
خانم ابتكار هم مثل ايشان است چادر سياه سر كرده از ديوار سفارت امريكا بالا رفته پسرش هم در امريكا است و او هم مثل حداد عادل سخنوري مي كند و بس و دم از اسلام ميزند!؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردی برادر جای توجیه ندارد
حسین
Iran, Islamic Republic of
من خیلی طرفداری نظام ومسیولین میکنم ولی همیشه با یک حرکت ضربتی از مسئولین نظام ضربه فنی میشم که تا مدتها نمیتونم هیچ دفاعی از نظام مسئو لین بکنم آخه مرد حسابی این چه وضعیه چپ وراست داری مردم رو سر کار می گذاری
Iran, Islamic Republic of
امور شخصی افراد به شما چه ربطی دارد که اینقدر آسمون و ریسمون به هم می بافید شما این شخص را با اختلاس گران و غرب گرایان اشتباه گرفته اید یا خود اختلاسگر و غرب گرایید و دارید عقده گشائی میکنید خجالت آور است که در امور شخصی و حریم خصوصی دیگران سرک میکشید و عربده کشی میکنید شما از نظر حقوقی مجرم هستید .
Iran, Islamic Republic of
این همه ب بهانه ی دین و تعهد تو زندگی خصوصی ما تجسس و دخالت کردن یه بارم ما ...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد لطفا یکبار برای همیشه اموالت را اعلام کنید
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد عادل
خرید از فروشگاه خارجی بهانه است
مردم از شما بدشان میاید به هزار دلیل
شاید مهمترین آن بی کفایتی شما در ریاست مجلس بود که با باج دادن به احمدی نژاد او را پر رو و دیکتاتور و قانون گریز کردید
Iran, Islamic Republic of
مسئولین خیلی دوست داشتند فضایی جز فضای رسانه ای خودشان وجود نداشته باشد و هر چه خواستند به خورد جامعه بدهند اما فضای مجازی و امکانات رسانه ای غیر وابسته شده بلای جان آنها و تا حدود زیادی مجبورند در ظاهر هم که شده به آنچه می گویند عمل کنند. تا جایی که بعضا مجبور به عذرخواهی و جبران اشتباه عمدی می شوند.
Iran, Islamic Republic of
اقای عادل لطفا بجای توجیه اشتباه یه بار برای همیشه بگو کارم بد بود و دیگه تکرار نمیشه ... خیلی خنده دار هست شعار مرگ بر انگیس و ... میدی بعد میری از انجا خرید هم میکنید . یا شعار مرگ میدید ولی جایی از اندامتان که درد میکنه میرید و انجا بستری میشید .. ببینید مردمان انجا چقدر با فرهنگ هستند که با شما برخورد نمیکنند ... اصلا ترجمه ملاصدرا چه دردی از مردم کم میکنه که با هزینه دولت و ملت حیف و میل میکنید . اخ از درد مردم که نان را نسیه میخرند و شماهای انقلابی چکارها نمیکند
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای حداد زمانیکه رییس مجلس بود چشمش را بر روی خیلی از حقایق بست...مثلا.افزایش شکاف طبقاتی ..چقدر و چندین بار معلمان و پرستاران و‌کارگران و.. رفتند جلوی مجلس ک ب تبعیض اعتراض کردند ..اما ایشان با جملات دو‌پهلو از کنارش گذشت ..در حالیکه خودش حقوق خیلی خیلی بالا می گیرد....آیا همان انگلیسی که رفتید این همه شکاف طبقاتی بود؟آیا همان انگلیسی که رفتید بین افرادی ک پست دارن و مردم عادی از جمله کارگر معلم کارمند این همه تفاوت هست؟
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
حداد عزیز اشتباه کردی جانم .....دیگر تکرار نکن
هادی
United States
به نام خدا آقای حداد عادل شما بزرگوارید ببخشید.
Iran, Islamic Republic of
اقا جان شما با سن بالای 70 و نردیک به 80 رفتی انگلستان چکار کنی .. شما با پست 38 تایی در حکومت چه طوری وقت میکنی بری لب دریا و فروشگاه ارزان فی .... نمیگی اگر اتفاقی برات بیافته با این سمتها کار ملت میخوابه . و مردم چگونه ترچمه ملاصدرا را گیر بیارند ... روحانی اگر روحانی بود کل بودجه های امثال شما را قطع میکرد تا مردم یه نفسی بکشند .. تو ایرانمان انقدر ثروت داریم که اگر با عدالت همه امور اداره میشد همه با خیال اسوده زندگی میکردند .... تو مملکتی که 10 ها میلیارد دلار اختلاس بشه و هیچی نشه از انجا بفهمید که چقدر پول داریم که.............
Iran, Islamic Republic of
عذرهای بدتر از گناه طبق معمول !!!
چند درصد از مردم ایران برای رونمایی از یک کتاب به خارج از کشور آنهم انگلستان میتوانند بروند که شما رفته اید ؟!! شعارهایتان را باور کنیم یا عملکردهایتان ؟!!
این نوع عملکرد درست مثل استاندار گلستان است که الان غیبش زده وسط سیل !!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه....
ایرج ایرجی
Denmark
...
الکی
Iran, Islamic Republic of
اقای حدادعادل خریدکردن واوردن سوقات امرطبیعی ولی خریدازیک کشوری که شمااون رادشمن اسلام ودین ستیزی مثل کشورانگلیس این اشکال داره که شعارمیدادین مرگ برانگلیس