پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۵
جعفر زاده ایمن آبادی:

نجفی شهردار این میدان نبود/ هیچ اقدام اساسی نکرد

پنجشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 600194
شورای شهر ابتدا باید این امر را در نظر می‌گرفت. چطور امکان داشت آقای نجفی که مجموعه‌ای از بیماری را برای خود نام بردند و راست هم گفتند، همه آنها در مدتی نه‌چندان طولانی درمان شده باشد و به‌سلامت کامل رسیده باشند.
نجفی شهردار این میدان نبود/ هیچ اقدام اساسی نکرد
گروه سیاسی جهان نيوز: غلامعلی جعفر زاده، نماینده مردم رشت به دلیل استعفای شهردار تهران اشاره کرد و به گفت: زمانی که آقای نجفی شهردار انتخاب شد، من بسیار تعجب کردم. چون من در جلسه‌ای که ایشان متن استعفای خود را از سازمان میراث فرهنگی قرائت کردند، حضور داشتم و خاطره تلخی دارم.

او در گفتگو با رویداد۲۴ ادامه داد: در آن جلسه، آقای نجفی به بیماری‌های بسیاری که مبتلا بودند را نام بردند. اتفاقا بنده درهمان جلسه به شوخی گفتم، با استناد به این فیلم که ضبط می‌شود انگار ایشان دیگر قصد کار ندارند. چراکه با وضعیت ایشان دیگر جایی مسئولیتی به ایشان نمی‌دهد.

وی افزود: شورای شهر ابتدا باید این امر را در نظر می‌گرفت. چطور امکان داشت آقای نجفی که مجموعه‌ای از بیماری را برای خود نام بردند و راست هم گفتند، همه آنها در مدتی نه‌چندان طولانی درمان شده باشد و به‌سلامت کامل رسیده باشند.

جعفر زاده اشاره کرد: به نظر من واقعا استعفای آقای نجفی پشت پرده و فشار بیرونی ندارد. چون ایشان واقعا بیمار هستند و به همین دلیل مسئولیت‌های سنگین را نمی‌توانند بپذیرند. به همین دلیل بنده هم گلایه‌ای از ایشان دارم که چرا باوجود شخصیت اخلاق‌مداری که دارند و از بیماری‌های خود اطلاع داشتند، این مسئولیت را از همان ابتدا قبول کردند.

وی ادامه داد: جدا از امر بیماری، آقای نجفی شهردار برای این میدان نبود و در این مدت هیچ اقدام اساسی و تحولی انجام ندادند. بنده، طرفدار آقای قالیباف نیستم اما واقعا ایشان در شهرداری موفق عمل کردند. اکنون شورای شهر باید گزینه‌ای بهتر از آقای قالیباف انتخاب کنند که فعال، پر جنب‌وجوش، جدی، پویا و چابک باشد. شهرداری نیاز به مدیری دارد که وقتی کار را شروع کرد، 6 ماه باید ترک خانه و خانواده را کند و شبانه‌روز برای مدیریت شهری تصمیم‌گیری و کار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا که ...نجفی ... و ثابت شده توانایی نداره کردنش .
نجفی مصداق تمام عیار مدیریت اصلاحاتیه

حضراتی که تو خونه میخوابن و از بیت المال ماهیانه 8 میلیون می خورن از توانایی و مدیریت جهادی حرف نزنن سنگین ترن
Iran, Islamic Republic of
احسنت
همین و بگو
.
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده رشت

نمیخوای از حقوق مردم رشت تو داستان بیت المال خوری رشت الکتریک دفاع کنی؟
Iran, Islamic Republic of
نه، ما هیچ وقت به هم حزبی و هم جناحی ها خود ، کمتر از گل نمی گوییم. ما تقسیم کار کرده ایم فعالیت اقتصادی مال دختران ما، کشف حجاب مال دختران خیابان انقلاب.
ما تقسیم کار کرده ایم من دانشگاه می خورم و می خوابم ۸ میلیون بگیرم، کارگر معدن یک و دویست.کارگر رشت الکترونیک باید اخراج شود.
Iran, Islamic Republic of
نجفی بهتره برود ...
عصاره ی لیست
Iran, Islamic Republic of
چرا نا انصافي مي كني حداقل اتهاماتي به آقاي قاليباف زدند كه جز اهداف امثال شما ها بود اصلا ماموريت ايشان اين بود ...
Iran, Islamic Republic of
بیماری داشتن یک مقدار موجه است. بالاخره آدم پا به سن میذاره مریض هم میشه. خود من مشکوک به سرطان دهان هستم.
اما اینکه بخوابی و 8 میلیون ناقابل بگیری خیلی جای سوال دارد. البته سوال بزرگتر اینجاست که چرا این همه زد و بند شد یک نفر که مریض است برای شهرداری قالبش کنند!!!!
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست.نجفی بدرد شهرداری نمیخوره،یا شهرداری بدرد نجفی نمیخوره.شاید در بعضی مسئولیتها بتونه موفق بشه.اما اون شهرداری رو با میدان مبارزه ی سیاسی اشتباه گرفته بود.اینهمه افشاگری چ فایده ای داشت?الان مثلا کدوم مشکل حل شد?آیا راه مبارزه با فساد اینه?اینک یک طرفه یه دفتر چند صد صفحه ای از انواع اتهامات رو در عدم حضور متهم بهش نسبت بدی و انتشار بدی و بعد ب قاضی تقدیم کنی تا اتهام ثابت شه!!!هیچ کجای دنیا این کار پسندیده ای نیست
Iran, Islamic Republic of
خودتم هم نماینده ای نیستی که بشه گفت نماینده
همه تون سر و ته یک کرباسید
جانباز جنگ
United Arab Emirates
ایشان حق و حقوق من جانباز بیست درصد شیمیایی و اعصاب وخانواده من و دوستان هم قطار من را له کرد ... من از ایشان نمی گذرم واگذار به خدا کردم
Iran, Islamic Republic of
...
پيروز
Iran, Islamic Republic of
خودت چي؟! نماينده اين ميدان هستي؟
Iran, Islamic Republic of
این حرفها رو ول کن راجع به جشن بعدی اینستاگرامت حرف بزن!
...
عبدا....
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالى
آدم واقعأ احساس شرم مى كند از بعضى كه لقب
مقدس جانبازى رو يدك مى كشند وبه قول خودشان
راست راست راه مى رفتند و هر ماه ٨ مليون تومان
هم حقوق مى گرفتند ومى خوردند!! ايشان اگر اندك
وذره اى اعتقادو تعصب دينى ومذهبى داشته باشند
بايستى تمام آن مدتى كه از اين حقوق استفاده كرده
اند حساب وبه بيت المال بر گردانند ودر رسانه ها هم اعلام كنند تا جانبازان سر افراز را كه مايه
افتخار اين ملت هستند سرافرازتر كنند ...