پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۴

این قول رئیس جمهور را به ذهنتان بسپارید

چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 600134
این قول رئیس جمهور را به ذهنتان بسپارید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این قول برادرا رو هم فراموش نمیکنیم که میگفتن روحانی تنها رییس جمهور یک مرحله ای
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم. با تشکر. مطلب شما قابل توجه است اما قابلیت انتشار ندارد خواهشمند است از کلمات و جملات مناسب و بدور از کلمات دو پهلو و ... استفاده کنید. منتظر نظرات بعدی شما هستیم. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم برادرا این حرفشونو قاب کنن به دیوار بزنن تا هیچ وقت حرفاشونو فراموش نکنن
Iran, Islamic Republic of
...
United States
جانم فدای رهبر
آیا تا حال توجه کرده اید :
Iran, Islamic Republic of
اکثریت کشورهای جهان مدیرانشان کاری را می کنند و اگر خبرنگاریرسید راجع به آن پاسخی کوتاه هم می دهند !
ولی مدیران ما سخنران می شوند بعد از کلی آسمان و ریسمان بافتن آخرش هیچی !!!
Iran, Islamic Republic of
گر بگوید سنگ پشتی بینوا کز چابکی
پهنه پیما چون ستورم ، بشنو و باور مکن
Iran, Islamic Republic of
احسنت
حمید
United Arab Emirates
با سلام و تبریک سال نو به جهان نیوز البته بیشتر باید امیدوار باشیم که تو ذهن خودش این حرف بمونه.
علی
United States
سلام جهان نیوز گرامی هرچند با سایت شما اختلاف نظر دارم ولی ظاهرا تنها سایتی هستین که نظرات رو منتشر میکنین به جز چند موردی که به خاطر ملاحظات خودتون کم وزیادش میکنین به هر حال ممنونم در مورد قول ریس جمهور هم یادمون میمونه وموقعش جلو ایشون رو میگیریم و میگیم الوعده وفا!
Iran, Islamic Republic of
گیرم ک شما جلوش بگیرید؛ مگر تجربه نکردید ...
منصور
Iran, Islamic Republic of
در اوایل مدیریت جناب آقای دکتر روحانی نوشتم، حی نگیم فلان دولت چنین کرد و چنان کرد، شما قبول کردی که رئیس جمهور بشی، صلاحیت برای شما صادر شد، برنامه های زیادی دادید تا وضع مردم و کشور را تغییر دهی، سئوال چه کردی؟ چه خساراتی به طبقات مختلف وارد شد، چقدر به شعارهای خود عمل کردید؟ اینها مهم هست. یک فرد یا نبایستی لباس مدیریت و خدمت گذاری بپوشد، اگر پوشید، یک لحظه نبایستی بر روند مدیریت و دغدغه های مردم و اهداف انقلاب خود قافل باشد. مردم چاره ای ندارند، حرف ها و شعارها را می شنوند، اما قضاوتها روی شاخص هاست، شاخص های اقتصادی، میزان واردات، میزان صادرات غیر نفتی، میزان قاچاق، میزان فساد و برخورد با آن، بطور نمونه، مردم گزارش دادند که تولید کنندگان ماهیان سردآبی در کشور مازاد تولید دارند، نبایستی اقدام به وارد کردن ماهی در ارقام مختلف از جمله تیلاپیا از کشورهای بیگانه نمایند و بدین طریق دلار از کشور خارج و ارزش پول ملی کاهش و ذخایر ارزی کشور کاهش یابد. اینجاست که مدیر ارشد بایستی چشمهایش بر واقعیات باز باشد و جلوی سوداگران و ضربه زنندگان به اقتصاد داخل به ایستد. اما چنین واکنشی بطور جد وجود ندارد.
کریم
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی
با تشکر . قطعا برداشت ما این نیست . ایشان رئیس جمهور قانونی کشور است و حفظ شخصیت و جایگاه او بر همگان واجب است لاکن انتقاد هم حق مردم و منتقدان است این جمله هم به معنی ایجاد نوعی مطالبه گری در چارچوب قانون از قوا و از جمله رئیس جمهور است . چهان نیوز
کریم
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز عکس رییس جمهور را همیشه باید طوری چاپ کرد که در زمان خبر آن جور بوده. عکس این خبر از روحانی یعنی به ریش مردم خندیدن و مسخره کردن! نکن ازاین کارها!