چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱۲

وزیر انرژی اسرائیل: برجام برای مدت نامحدود تمدید شود

چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 600125
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی می‌گوید ترجیح اسرائیل این است که برجام به جای لغو برای مدت زمان نامحدود تمدید شود.
به گزارش جهان نيوز، یوال اشتاینیتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی می‌گوید ترجیح این رژیم، نه لغو توافق هسته‌ای با ایران بلکه تمدید مفاد آن برای مدت نامحدود است. 

وی در مصاحبه با جروزالم‌پست مدعی شد: «توافق ایران بنا به دلایل متعدد هم برای ما و هم برای دنیا بد است، به ویژه منقضی شدن آن در 10 سال آینده که تنها 7 سال از آن باقی مانده است.»

این وزیر صهیونیست که جز متحدان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود گفت: «بنابراین، این توافق را باید اصلاح کرد و یا آن را به صورت یک توافق نامحدود یا توافقی قابل دوام برای چند دهه در آورد.»

اشتاینیتز در پاسخ به سوالی در خصوص تصمیم احتمالی ترامپ برای خروج از برجام گفت: «من نسخه اصلاح‌شده توافق را ترجیح می‌دهم و اینکه در مدت زمان توافق و نظارت‌ها بر آن تغییراتی اعمال شوند.»
او درباره اینکه در صورت لغو توافق هسته‌ای ایران به سمت هسته‌ای شدن حرکت خواهد کرد گفت احتمال این موضوع کم است زیرا ایرانی‌ها می‌دانند برداشتن چنین گام‌هایی به درگیری و اعمال تحریم‌های سخت‌گیرانه‌تر از جانب آمریکا منجر خواهد شد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Canada
همینطور خواهد شد....
Iran, Islamic Republic of
کجان اون جماعتی که میگفتن منتقدهای برجام حرف اسراییل رو میزنن؟
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه آخه سیرابی

اسراییل 25 سال دیگه وجود خواهد داشت که حالا میخای سوغاتی روحانی و ظریف ابدی باشه؟
Iran, Islamic Republic of
چقدر هم این برجام باعث انزوای بین المللی آمریکا شده
چقدر هم این برجام برای اسرائیل بد بوده
که حالا
تمدید ابدیش رو خواستند
به حضرات باید بگیم ابد که نه 15-20 سال دیگه رو هم نخواهید دید که اینقدر جوش می زنید
Iran, Islamic Republic of
آرزو تو به گور ببر
Iran, Islamic Republic of
اینه آرزوشو به گور ببره یا نه به قدرت تحلیل مردم ایران و انتخابهاشون بستگی داره

فعلا که تحلیل مردم ایران آشتی با دنیای استکباریون بوده و داریم سیلی شو میخوریم
Iran, Islamic Republic of
ما که آخر نفهمیدم در داخل عده ای که خود را خیلی انقلابی میدانند ناراضی هستند از فرجام و در اسراییل و امریکا و انگلیس هم عده ای تندرو مخالف برجام هستند .پیدا کنید پرتقال فروش را
Iran, Islamic Republic of
اینقدر نقش مار برات کشیدند ریاضیات و الفبا یادت رفته
دیگه ذهنت نمی کشه
خیلی خودت و خسته نکن
توقعی در حد و در خور از خودت داشته باش
Iran, Islamic Republic of
توان تحلیل نداری
يا علي
Iran, Islamic Republic of
نتانياهو ميگه برجام بده شما يه چيز ميگين يه وزير اسراعيلي ميگه برجام خوبه شما يه چيز ميگين مانيدونيم شما حرف كيو قبول دارين مردم خودمون يا مسؤولان يا اسراعيلي ها وامريكاييها يا ... فقط خواهشا مردم را ... فرض نكنين
Romania
درست تشخیص دادی دوست من، جهان نیوزی های عزیز و دلواپس دین ندارند ! میخوان با هزار تا دروغ و دونگ به من و شما بفهمونند که اسرائیلی ها و امریکائی ها کشته و مرده برجامند و محاله که برجام رو به هم بزنند ! انگار کور و کرند و نمی بینند که دار و دسته ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان دارند خودشونو جر میدن تا برجام رو از بین ببرند ! متن همین خبر رو که باحتمال قوی دوستان دلواپس دست کاریش هم کردند تا بتونند اون تیتر مسخره رو ازش استخراج کنند دوباره نه صد باره بخونید و بخندید به جهان نیوزیان ناقلا که با دوز و کلک میخوان بگن دیدید ما راست می گفتیم !!
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه برجامیان
زمانی مزورانه منتقدین را با این توجیح که با اسرائیل هم موضعند مینواختید.حالا میبینیم تنها مشکل اسرائیل با برجام دائمی نبودن آن است.
البته از رو که نمیروند. حالا توجیح میکنند که اگر برجام نبود چه میشد.
چقدر خوب بود که از اول همینطور دفاع میکردند که اگر نباشد چه میشود. بهر حال ...