پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۳
روحانی طی سخنان نوروزی در کرمانشاه:

اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب واداشت

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب: 600119
رئیس جمهور در نخستین سخنرانی خود در سال جدید با اشاره به رقابت در انتخابات سال گذشته، گفت: بدخواهان دودستگی را می خواستند اما در انتخابات یک پیروز بیشتر نداشتیم و آن ملت بزرگ ایران بود.
اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب واداشت
به گزارش جهان نيوز،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع مردم زلزله زده کرمانشاه و خطاب به ملت بزرگ ایران اظهارداشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال نو، سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و سال اشتغال و رونق خواهد بود.

متن پیام نوروزی رئیس جمهور به این شرح است:
« بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین
السلام علیک یا مولا یا امیرالمؤمنین
شاد باش عرض می‌کنم خدمت ملت بزرگ ایران در جای جای این کشور و همه ایرانیان در سراسر گیتی و همچنین به اقوام و همسایگانی که نوروز را پاس می‌دارند.

همراه شدن نوروز و شکوفایی طبیعت با ماه پربرکت رجب، ایام میلاد ائمه هدی بویژه امیرالمؤمنین(ع) و بعثت پیامبر اسلام(ص) و ایام عبادت و اعتکاف که شکوفایی معنوی است، به فال نیک می‌گیرم.
خدمت همه خانواده‌های شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان تبریک ویژه دارم و همچنین سلام و تهیت و درود به محضر ولی عصر امام زمان(عج).

باید در اینجا یاد کنیم از آنهایی که در این لحظه به جای سفره نوروزی، سفره خدمت به ملت را انتخاب کرده‌اند و برگزیده اند.

پزشکان، پرستاران، خلبانان، رانندگان، مرزداران، پلیس و همه آنهایی که در سراسر ایران در کنار سکوها، چاه‌های نفت، تلمبه‌خانه‌ها، اتاق‌های کنترل در کنار آمبولانس‌ها، ماشین‌های آتش نشانی، در راه‌های کشور ، خدمت را برای خود به عنوان وظیفه بزرگ برگزیده‌اند.

ملت ما خود را شریک در اندوه و غم عزیزانی می‌داند که در سال گذشته در اثر سیل، زلزله یا حوادثی چون حوادث هوایی یا دریایی به سوگ عزیزانشان نشستند. همه ملت ایران را در غم خود سهیم و شریک بدانند و خداوند بزرگ را به عنوان ولی خود در کنار خود ببینند و صبر و مقاومت و راه زندگی توأم با معنویت را ادامه دهند.

سال گذشته، سال پیروزی و موفقیت ملت ایران بود، در صحنه انتخابات آن پیروزی شکوهمند، آن حضور تکان‌دهنده، آن رقابت بی‌نظیر، آن حضور توأم با امنیت در حالی که بدخواهان چیز دیگری را می‌خواستند؛ نزاع و دودستگی و پیروزی گروهی را بر گروهی می‌خواستند.

اما انتخابات یک پیروز بیشتر نداشت و آن ملت بزرگ ایران بود. ملت بزرگ ایران موفقیت دیگری را به رخ جهانیان کشید؛ آن زمانی که حوادث غم‌بار در کشور پیش آمد.در کرمانشاه وکرمان، در دنا و در دریا، مردم اعلام کردند که حادثه‌دیدگان تنها نیستند. این همدلی و همنوایی به عنوان یک موفقیت اجتماعی و اخلاقی و انسانی برای ملت بزرگ ایران ثبت شد.

مردم ما  وقتی دیدند در خیابان اغتشاشاتی وجود دارد و ممکن است امنیت جامعه‌شان به خطر بیفتد به صحنه آمدند و با صدای رسا اعلام کردند که انتقاد و اعتراض حق مردم است اما ملت فهیم ایران، بی‌قانونی و خشونت را تحمل نخواهد کرد.

دشمنان ما در دنیا به فکر آن بودند که از آن بهانه برای شکستن ملت ایران استفاده کنند اما اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب وا داشت و به عظمت این ملت اعتراف کردند.

ملت ما که همیشه آفریننده صلح و آرامش در منطقه و جهان بوده اند در سال گذشته با تلاش پیگیر خود و سربازان مخلص و دیپلمات‌های پرتلاش خود توانستند در کنار ملت عراق، سوریه و لبنان ثبات و امنیت بیشتری را برای منطقه به همراه بیاورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب پرزیدنت ۵سال است که سازمخالف میزنی بنده به وعده وشعارهای جنابعالی خوشبین نیستم چون وقتی مبناهای اساسی عدالت ومبارزه بافسادورانت راقبول نداری چطورمیخواهی رونق ایجادکنی...
Iran, Islamic Republic of
"اتحاد ملت ایران همه دشمنان را به اعجاب واداشت"

حتی اونهایی رو هم که دم انتخابات هرچور تونستن جامعه رو دوقطبی کردند به اعجاب واداشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روحانی ملت بزرگ ایران پشتیبان شما و کابینه محبوب شما خواهد بود /
Iran, Islamic Republic of
کابینه محبوب رو خوب اومد

خصوصا زنگنه وآخوندی دو وزیر مهربان و اسطوره های اخلاق
Iran, Islamic Republic of
ملت یا رحمانی فضلی؟
Netherlands
....خدا به ما رحم کند
Iran, Islamic Republic of
خدا کند اینبار مردم با چشمان باز انتخاب درست و سالمی داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
خوبه خودش از عملکرد خودش راضیه
سرور
Iran, Islamic Republic of
بله سه تا وعده داد و به آن عمل کرد.
اول اتمام مسکن مهر تا پایان سال!
دوم اتمام راه آهن قزونی رشت تا پایان سال!
سوم نگران قیمت دلار نباشید.....! ما خودمان صرافی داریم...
البته به لطف برجام سال ۹۶ شاهد از بین رفتن همه تحریمها و سالانه بیست میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی و یک میلیون اشتغال هم بودیم!در ضمن واردات رسمی ۲۰ درصد سال ۹۵ شد و وارادت قاچاق از بین رفت.
.
.
Iran, Islamic Republic of
ایشان بصورت تلفنی نوروز را به مراجع تبریک گفته آند همین کارش از هزاران کارهای ناکرده اش ارزش داره ایکاش احمدی نژاد هم به این وظیفه ی دینی، مذهبی وملی خویش عمل کرده بود خودش را مشغول کارهای بی ارزش مسکن مهر , جاده سازی و از این قبیل کارها... کرد واز وظایف اصلی دور ماند!!! جهان لطفاً سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی شما اتحادی هم گذاشتید؟
علی
United States
از همه بیشتر ما خودمون متعجبیم...
Iran, Islamic Republic of
...