پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۷۷

رسوایی ۵۰ هزار تومانی اصلاح طلبان و دختران انقلاب +تصاویر

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 599997
افتضاح به وجود آمده آنقدري بود که حاميان موسوي و رهنورد تلاش کردند به شيوه‌هاي مختلف آن را حل و فصل کنند، اما قابل حل نبود و وقتي هم مصطفي تاج زاده، مجرم امنيتي سياسي کوشيد که آن را به شيوه بابانوئلي توجيه کند، با تمسخر کاربران روبه‌رو شد.
رسوایی ۵۰ هزار تومانی اصلاح طلبان و دختران انقلاب +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: حاميان دختري که به علت کشف حجاب اعتراض آميز چند روزي بازداشت شده بود، ناگاه تبديل به مخالفان او شدند! دليلش انتشار عکس پاکت پول و تراول‌هايي بود که مدعي شد از طرف زهرا رهنورد به وي داده شده است. او در توئيتر با انتشار يک پاکت و تعدادي تراول 50 توماني نوشت: «امروز بعد از دادگاه اين هديه رو به عنوان يکي از دختران خيابان انقلاب گرفتم. حدس بزنيد از طرف کيه. از طرف اشخاصيه که مي‌خواستند ايرانيان رو به کرامت انساني برسونن! آنقدر وقيحانه؟ اين هديه از طرف خانم رهنورد بود. وقتي پاکت رو کسي که واسطه بود تو کيفم گذاشت، فکر کردم يه نوشته يا نقاشيه!»
 

 
اين پاکت پول خيلي سريع در توئيتر جنجالي شد. کاربران توئيتر، اين فرد را متهم به دروغگويي کردند. حتي از او خواستند از خودش ويدئو بفرستد که روشن شود هويت او جعلي نيست! در ميان اين جنجال‌ها ژيلا بني يعقوب، روزنامه نگار اصلاح‌طلب اظهارات مريم شريعتمدار را تأييد کرد و در توئيتي نوشت: «از آنجا که من با مريم ارتباط داشتم، دوستاني با من تماس گرفتند و گفتند که هديه‌اي از طرف خانم رهنورد براي ايشان دارند و مي‌خواهند هديه رو به او برسانند. من از هديه و محتواي آن اطلاعي نداشتم. اما محل قرارم را با مريم اطلاع دادم که مي‌توانيد بياييد و او را ببينيد. وقتي هم که اين توئيت را ديدم، براي مريم نوشتم اجازه بدهيد تلاش کنم با دوستاني که هديه را دادند تماس بگيرم و همچنين تلاش کنم که با دختران خانم رهنورد تماس بگيرم و ببينم اساسا تأييد مي‌کنند هديه از طرف خانم رهنورد بوده يا نه. »

افتضاح به وجود آمده آنقدري بود که حاميان موسوي و رهنورد تلاش کردند به شيوه‌هاي مختلف آن را حل و فصل کنند، اما قابل حل نبود و وقتي هم مصطفي تاج زاده، مجرم امنيتي سياسي کوشيد که آن را به شيوه بابانوئلي توجيه کند، با تمسخر کاربران روبه‌رو شد. ژيلا بني يعقوب از قول تاج‌زاده نوشت که اصل کمک به زندانيان و عيدي دادن به آنها به نام بزرگان کار خوبي است. ولي از کسي نبايد اسم برده شود و هر کسي اعتراضي دارد، من مسئوليت آن را مي‌پذيرم!

از سويي دختر رهنورد دادن اين هديه از سوي والدينش را تکذيب کرد. عبدالله رمضان زاده هم از اين اقدام با عنوان کمک به زندانيان سياسي دفاع کرد. اين در حالي است که کمک به زنداني سياسي با هدف تأمين هزينه‌هاي او به جبران سال‌‌هايي که در زندان هست و امکان تأمين معاش ندارد، روي مي‌دهد؛ اما معترضين به حجاب نهايتاً چند هفته‌اي را بازداشت بودند و کمک مالي آن طور که خود اين فرد نوشته، تحقير او محسوب مي‌شود. از سويي سؤال جدي‌تر آن است که اگر اين پول از سوي جناح غير اصلاح‌طلب و به فعالين انقلابي داده شده بود هم، آيا تاج زاده و رمضان‌زاده آن را مي‌پذيرفتند؟ يا آنکه بزرگ‌ترين جنجال سياسي را به‌پا مي‌کردند؟

افشاي اين اتفاق همچنين شبهاتي در مورد انگيزه کشف حجاب اين دختران به وجود آورد. اينکه آيا انگيزه‌هاي مالي دليل آن بوده است يا خير. گفتني است زهرا رهنورد که امروز به عنوان مدافع اين کشف حجاب شناخته مي‌شود، حداقل سه کتاب در مورد حجاب با عناوين «ريشه‌هاي استعماري کشف حجاب»، «پيام حجاب زن مسلمان» و «زيبايي حجاب و حجاب زيبايي» نوشته است. (1)

اما صدها کاربر توئیتری هم در واکنش به این اقدام اصلاح طلبان، (چه آنکه از سوی زهرا رهنورد باشد یا هر چهره اصلاح طلب دیگر) توئیت‌های طنز-انتقادی بسیاری منتشر کردند که در ادامه تعدادی از این واکنش‌ها را ملاحظه می‌کنید:(2)
















پی نوشت:
1)http://www.javanonline.ir/fa/news/899985/
2)https://www.mashreghnews.ir/photo/840947
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


........
Iran, Islamic Republic of
یک ضرب المثل ایرانی هست که میگه هرگز نخورد اب زمینی که بلند است . ملت ما فهیم هستند و بازیچه دست تراوشات فکری عده ای نان به روز خور نمیشوند . در این کشور باید اصلاحات انجام شود .دوستانی که با انجام این اصلاحات نانشان اجر میشود به هر روشی دست میزنند تا این تغیراتی که باید انجام شود را جناحی و یا فرا جناحی کنند مطمن باشند که موفق نخواهند شد و ملت پیروز نهایی این کشمکشها خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
زرشک به خودت و تصورات خیالیت.
اون اصلاحاتی که تو مد نظرته، افساداته و مؤمنین و مسلمین، با تمام قوا، خردش خواهند کرد.
بازم بباف. بازم مرگ بر افسادات
Iran, Islamic Republic of
زرشک به شما و افکار توهم آمیزتان
Iran, Islamic Republic of
خیر. زرشک به شما و افکار کفرآمیزتان که در خواب به اون ها خواهید رسید یا جهنم.
ما، پیرو دین خدا، و مبارز راه اسلامیم و سؤالاتمان را از شما نمیپرسیم. پس توهم توهم نکن که خودت رو خسته میکنی.
Iran, Islamic Republic of
بازم که توهم زدی اینقدر منم منم نکن بس کن این غرور و تکبرو کسانی که خودشونو برتر میدونن از همه ضعیفترن
کاوه
متاسفانه عده ای معدود فقط خود را مسلمان میدانند و انسان .از نظر انها بقیه گناهکار یا مجرم و یا خارجی هستند. اگر اینها در بیت المال دست ببرند.یا کلاهبرداری میلیاردی کنند و یا هر کار دیگر فساد نیست.اما اگر فردی بخواهد از حقوق اولیه خود بهرمند گردد فساد است. ضمنا این شوی مضحک فقط به درد خودتان می خورد.مردم این بازی های احمقانه را باور نمیکنند....
اصلاح طلب و اصولگرا هر دو سر تا پا یه کرباسن مملکت تو بدبختی و فلاکت داره غرق میشه خودشونو فیلم کردن ملت و گذاشتن سر کار
Iran, Islamic Republic of
موافقم با شما اصلاح طلب و اصولگرا یکی اند خود موسوی الان رئیس جمهور بود با دختران خبابان انقلاب برخورد میکرد حالا که تو حصر افتادن زنش افاضات میکنه با حجاب اجباری مخالفه همونطور که خودش قبل از انقلاب بی حجاب بود اما بعد از انقلاب دهه ۶۰ با حجاب اجباری موافق بود رنگ عوض کردن اینا برای ما فرقی نداره و حناشون برای ما دیگه رنگی نداره
جهت وزش باد و انسان بی ریشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا همینطوره. زن میرحسن که قبل انقلاب بی حجاب بود و بعد از انقلاب چادری شده با چه رویی الان میگه مخالف حجاب اجباری است؟
...
انسانم آرزوست
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز این جمله معروف است سانسور نداره که. شازده کوچولو از روباه پیر استعمارگر پرسید آدم ها چی هستن؟ روباه گفت آدم ها ریشه ندارن برای همین باد آن ها را به اینطرف و آنطرف میبرد.
این جمله اشاره ظریفی است به آدم هایی که با جهت باد تغییر جهت میدن یعنی همون نون به نرخ روز خور
چوبین
Iran, Islamic Republic of
...
چوبین
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر از حسن ظن شما ممنونیم . منتظر نظرات دیگر شما هستیم . جهان نیوز
محمد
الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء
این هم رسوایی دیگر از دگر اندیشان!!!
Iran, Islamic Republic of
دگر اندیش نه! غلط اندیش.
Turkmenistan
تنها یک ابله واقعی باور میکند که همه اقدامات ضد بشری و انقلابی سالهای اخیر در کشور ایران از برجام گرفته تا انواع فتنه ها برنامه ریزی شده و طراحی شده از سوی دشمنان قسم خورده ایرانیان یعنی انگلستان خبیث آمریکای جنایتکار اسرائیل غاصب و فرانسه و آلمان و کانادای مارموس نبوده است . اخیرا وهابی ها و بویژه این جوان جاهل عرب هم به این لیست اضافه شده اند .
Turkmenistan
دشمنان ایران بدانند سرزمین ما همان زمین سفتی است که خرابکاری در آن نتیجه عکس دارد !!
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما ایرانی شریف
باهر
Iran, Islamic Republic of
عزیزان چپ و راست انگار متوجه نیستند که در تحرکات جدید دشمن, آشوبگران و قانون ستیزان با کل نظام سر ستیز دارند و از نظر آنها روحانی و خاتمی و احمدی نزاد و ناطق و کروبی و میرحسین و جنتی و احمد خاتمی و ابتکار و رهنورد و علم الهدی و نقدی و لاریجانی ها و... همه سر و ته یک کرباسند و جمیعا باید حذف شوند. این نوع جریانات به طور اعم حتی از رضاشاه دوم! و رجوی و کلا ضد انقلابهای سنتی هم بیزارند و متاسفانه هیچ تلاشی برای از بین بردن علل ایجابی این جریانات نمیشود
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی روشنفکری! خشک و تر را با هم می سوزانی!
هموطنان باشعور باغیرت بهتر می دانند ریشه فساد در فقره (البته نه فساد اداری و دولتمردان)بیشتر منظورم فسادهای اخلاقی منظور مه کسانی که از فقر و بیکاری رنج می برند و ازطرفی دارند یک عده انگشت شمار دارند سرمایه های این مملکت رو به تاراج می برند باید هم منتظر این اتفاقات باشیم توجامعه اکثر تن فروشی ها به خاطر احتیاج به نان شب ویا بر آوردن احتیاجات اولیه است فقط اطراف خودتونو نبینید ایران فقط تهران و کلانشهرها نیست حواشی کشور رو هم نگاهی بیاندازید که فقر و فساد داره بیداد می کنه اونوقت در آوردن روسری در مقایسه با آن مسائل بسیار پیش پا افتاده خواهد بود کسانی که قدرت دستشونه باید یک فکری بکنند ماها که فقط می تونیم نظر بدیم و هیچ
Iran, Islamic Republic of
فساد همیشه از قشر مرفه بیدرد و اشرافی در جامعه منتشر می شود. یعنی اصطلاحا همان شمالشهری ها. عده ای از مردم نیز متاسفانه به این تفکر رای دادند و خودشان خودشان را گرفتار می کنند. کسانی که دنبال بی بند و باری هستند به کسانی رای می دهند که بی بند و باری آن ها را تضمین کند. کسانی که فساد اقتصادی دارند پول خرج می کنند تا کسانی بیایند که منافع آن ها را تامین کنند و...مردم خودشان باید توجه کنند و طلا را از مس تشخیص دهند یا به کسی و یا کسانی که طلاشناسند اعتماد کنند اگر البته بی بی سی بگذارد.
Iran, Islamic Republic of
ریشه فساد فقر نیست. نفس هست. نفس. یعنی اراده.
اونی که شنیدی هم، منظور یکی از راه های فساده که فقره. نه ریشه یا توجیه اش. گفته اند که فقر که بیاید، ایمان میرود. یعنی مراقب ایمانتان باشیده در معرض خطره. اشاره به زمایش بودن فقر داره. نه ریشه فسادها.
فساد، در دین و عقل، تابع خواست خود انسان است و در هر حالتی، غیرقابل قبول است.
همچنین، طبق تجربه، بیشنر فاسدان از قشر مرفه بوده اند. در حالیکه مرفهین باید شکرگذار می بودند. این ها رو گفتم که تصورات غلط دینی ترویج نکنی.
Iran, Islamic Republic of
ریشه فساد قربانت برم جهل است که از جاهلی شروع می‌شود که فکر میکند فقط راه او درست است و دیگران به بیراهه میروند...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اينقدر توهين نكنيد ودروغ به فرزندان انقلاب ومردم تحويل ندهيد . مردم خود آگاهند وتمام جريانات را رصد ميكنن . واي بحال صاحبان زر و زور وتزوير نيرنگ كاران ورياكاران
بخداقسم اسراییل وسازمان منافقین درداخل کشورهستند وخیلی هاشون هم سر کارهستند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دم از گرامتی نزنید که ندارید
بنده خدا
كاشفان حجاب مخالفان خدايند و دوستان ابليس چراكه خداوند انسان را به رعايت عفاف وحجاب مكلف نموده است وخداست كه خير وصلاح بنده اش را بيشتر مي داند....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرم رو منتشر نکردید?دیگه دارم مطمئن میشم ک شما از صلح و سازش بدتون میاد و دوس دارین همیشه در حال دعوا و نزاع باشیم!
Iran, Islamic Republic of
می بینی که با خدا هم مخالفند و رای منفی می دهند. الان یکعده اینجوریند مساله شان خود خداست و نه زید و عمرو.
Iran, Islamic Republic of
با خدا مخالف نیستند با تفسیرهای شما از دین خدا مخالف هستند
جابر
كساني كه اين دختر ترقيب به اين كار مي كنند بايد هم تو زندان براش پول بفرستند تا در برنامه هاي آتي ازش استفاده بهينه بكنند و اونارو لو نده.
Iran, Islamic Republic of
معلومه مطلب رو نگرفتی و بابت یک ادعای یکطرفه بلغور کردی. برو ترغیب رو اول یاد بگیر بعد نظر بده.
Canada
رسوائی اصلاح طلبان از حد گذشته.
Iran, Islamic Republic of
رسوایی بیشتر برای کسانی هست که بابت انتخاب مموتی در 84 و 88 به غلط کردن افتادن بی بصیرتها
Canada
ولی رسوائی اشد و اتم برای کسانیه که دلارهای 7 تومنی را که پس انداز کرده بودند از داخل حصر !!! خرج اشاعه بی حجابی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
یک ادعای یکطرفه هست.
Iran, Islamic Republic of
تمام دوستان اصلاح طلب شما تایید کردن، تاجزاده و دیگر خبرنگاران همفکرتان...شما چی بلغور می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
هر کس تایید کرده باید سند ارائه کنه
Iran, Islamic Republic of
جابر خان ؛ بترس از جبار، از قهار، از ذالبط الشدید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا دل امام زمان از این همه بی تقوایی و بی حیایی به درد میاد؛ شما رو به هرکی می پرستید، یک کمی خوددار باشید؛ یک مقدار ملاحظه خونواده های شهدا رو بکنید، دخترای خیابان انقلاب، بچه های ملت ایرانند که فریب یک مشت اراذل و اوباش رو خورده اند
مگر فتنه برای چی بود برای این بود که بی حجابی را راه بیاندازند و مردم را از اسلام و دین دور کنند
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر در خیابان آزاد است هر کاری بکند حتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام
واقعاَ شما با دیدن سر لخت یه دختر از دین دور می شوی ؟
Iran, Islamic Republic of
اينا بدبخت و قربتي هستن
براي همين تا پست ميگيرن دكل نفتي ميدزدن !
چيزي از جامعه و اجتماع نديدن
Iran, Islamic Republic of
اولا کسی که پایبند دین و امر خدا، است، غربتی نیست. غربتی اون مغزها و روح های پوچیست که تا گناه میبینه، عقل و ایمانش رو یادش میره.
ثانیا دکل نفتی رو ما ندزدیدیم و شما دزدیدید.
ثالثا، تو ایمان نداری و به دیدن موی باز و رقص و... عادت داری و شاید هم کاسبی تن فروشی داری، مردم باایمان و چشم و گوش بسته مشکل دارن؟! تو عادت کردی به هرزگی، ما عادت نداریم که هرزگی برامون عادی باشه. چشم شما چون ترس از خدا نداره به واسطه غرور و گناه، به این خاطره که متوجه بی حجابی نیست. اگه چشمت پاک بود، مثل یک ظرف زلال آب، با اولین قطره خون، رنگش عوضش میشد. ولی چه میشه کرد که چشم و دل شماها، اینقدر کدر هست که توش تمساح بکشنن هم تغییر رنگ نمیده.
کاری که میشه کرد اینه که به حرف امثاب تو، وقعی ندهیم و ایمانمون رو محافظت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
كلا جهان تو تحريره اش يه قسمت خاص داره كه نشستن نظر ارزشي مينويسن !! ابله داريم اما اينقدر نداريم
خودشونن ميخوان بگن فكر ما خيلي طرفدار داره
داداشا اين ترفندها قديمي شده
Iran, Islamic Republic of
خودت ابلهی فکر میکنی بقیه بیکارن.
1- واقعاَ متاسفم برای بعضی از مردم که به این حرف ها اعتماد دارند ( شنیدن کی بود مانند دیدن )
2- کسی که 3 تا کتاب درباره حجاب و عفاف نوشته ببینید که چی شده حالا ضد حجاب شده ؟
3- دارن میلیارد میلیارد پول مردم رو اختلاص می کنند اون موقع شما به فکر روسری داشتن یا نداشتن هستید ؟
Iran, Islamic Republic of
باید به فکر همه اش بود چون همه اش برای این است که اسلام در این کشور حاکم نشود.
حامد
Iran, Islamic Republic of
ما می دونستیم خیلی از اینا برای چنین اقدامات هنجار شکنانه ای پول گرفته اند. اما این که زهرا رهنورد برای کمک به زندانیان پول می فرسته واقعا مضحک است. می خواد کمک کنه به زندانیان واقعی نیازمند کمک کنه نه کسی که آزاد است و احتمال تمکن مالی خوبی هم دارد. زهرا رهنورد مدعی نوشتن کتاب در دفاع از حجاب بود. در واقع مشکل این انقلاب این است که افرادی ریاکار و تندرو بر آن سوار شدند. زهرا رهنورد و همسرش نمونه بارز چنین عناصری هستند.
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده
این یک ادعای یکطرفه هست و ثابت نشده از طرف رهنورد بوده.
یک کسی پولی داده و ادعا کرده از طرف رهنورد بوده. این فرد میتوانسته برای خراب کردن رهنورد اسمش رو بگه.
یکطرفه است چون از رهنورد جوابی براش نگرفتن و خود همین نشون میده که حصر وجود داره و نمی تونه از خودش دفاع کنه.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
محمد
شما راست میگید مرگ بر دروغگو
Iran, Islamic Republic of
یعنی همفکارنت دروغگو اند؟
Iran, Islamic Republic of
شرم برحامیان دختران بی حجاب خیابان ها . اولین وصیت شهدا دراکثر مواقع توصیه به حفظ حجاب بوده .از خون شهدا شرم کنید.
شرم بر اختلاس گران و دزدان بیت المال
Iran, Islamic Republic of
که با این کارها دارند اذهان مردم را از حقایق دور می کنند و مردم را با مقوله حجاب سرگرم می کنند
Iran, Islamic Republic of
بله .هم شرم بر اختلاسگران وهم شرم بر مدافعین بی حجابی .
Iran, Islamic Republic of
اینها با همین شهدا مخالفند. اینها با هر چه از اسلام است مخالفند و منفی می دهند.
. اين خائنان دين و وطن فروش .
تا كي بايد براي نابودي اسلام و جمهوري اسلامي نقشه بكشند .
اگر مسلماني بايد براي خالي كردن عقده تان كه به قدرت نرسيده ايد توطئه كني كه حكم اسلام پايمال شود و از بين برود .
6 ماه قبل از انتخابات در كشور التهاب و دو دستگي درست كردي 8 ماه بعد از انتخابات بزرگترين ضربه مادي و معنوي و بين المللي را به نظام زدي كي بايد دست از اين لجاجت حيوان گونه ات برداري ( معروف است از حيوانات شتر و خر خيلي لجوج هستند ) .
به خيالت زنان مسلمان ايران كه فاطمه زهرا(س)الگوي آنهاست فريب خيانت تو را مي خورند .
خائن به دين و وطن و خود فروش
Iran, Islamic Republic of
می بینی که منفی داده اند یعنی به اسلام اعتقادی ندارند. طرفت مسلمان نیست و طبیعیه که این کارا را بکنه و اینطوری نظر بده.
ولی
Iran, Islamic Republic of
مولی علی (ع)کجاست که ادعای بی مدرک را اول شلاق بزند ....چون می گوید شهود در راه اند؟این تذهبون؟
United Kingdom
پس باید سران فتنه را که 8 ماه ادعای دروغ تقلب رو به نظام جمهوری اسلامی زدن اعدام کرد!
Iran, Islamic Republic of
عوامل دخیل مثل خبرنگاری که تراول ها را برده بود با نام و نشان مشخص است و خودش هم اول اعتراف کرده. مدرک از این واضح تر ؟
Iran, Islamic Republic of
اعتراف باید همراه با مدرک باشد
نرگس بانو
زهرا رهنورد و امثال ايشان دلشان نه براي دختران بي حجاب ميسوزه نه براي دختران باحجاب...
اين افراد فقط و فقط بخاطر دستيابي به قدرت حاضرند الان به هر منافق و تروريست و داعشي كه عليه نظام و انقلاب كاري انجام بدن هم پول بدن ...
وگرنه يادمون نرفته كه در سال 88 چه آشوبي در مملكت ايجاد كردن و كار رو داشتند به جنگ ميكشوندن و چيزي نمانده بود كه پاي داعش و آمريكا رو به ايران باز كنند
و حتي در مقابل جوانهاي پاكي كه بي گناه كشته شدند فقط اظهار كردن : اينها طبيعيه.
حالا از كي تا حالا دلسوز دختر خيابان انقلاب شدن و نگران حجاب اجباري ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
اساتید سیاستمدار که همگی فقط اظهار نظر می کنید واقعا کدوم آدم عاقلی تو این دور زمونه پول میذاره تو پاکی اسمشم مینویسه روش که بعدا بر علیه خودش اینجوری استفاده کنن؟!!!! این کارشونم مثل آتیش زدن عکس امام و پرچم ایرانه ...
Iran, Islamic Republic of
دروغ گفتن کار زشتیه...اما اینکه هر حرف منفی که در مورد دشمنانمون میشنویم بپذیریم ..اقلش اینه که نفس خودمون رو حقیر شمردیم....شناخت خدا هم باید با ادله و استدلال باشه نه شناسنامه ای...منم حالا مثلا یه عکس می زارم و می گم این رو اقای مشایی داده....خب شنونده باید عاقل باشه...
مومن با دشمن خودش هم باید باانصاف برخورد کنه.....وگرنه با شهادتین کسی مومن نشده ...والسلام علی من التبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
مگه چند تا تراول بوده جهان که اینقدر کولی بازی راه انداختی ؟! اصلاً همه اصلاح طلبها در این گناه شریک و همدست و مقصر ! حالا بیا مردونه از ماجرای 3,5 ملیون یوروئی داش محموت و رفقای دلسوز بیت المال پرده برداری کن ! بگو چطور ممکنه خارج از روال اداری این حجم از پول در اختیار آقایون پاکدست - همون ها که ارزشهای انقلاب را سر دست گرفتند...
Iran, Islamic Republic of
دروغ پشت دروغ بس نیست
چوبین
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر از حسن ظن شما ممنونیم . منتظر نظرات دیگر شما هستیم . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
ولی چیزی که این وسط کمتر بدان پرداخته شد نوعی آزادگی هست که این دختر خانم داشته در اعلام و برائت جویی از این موضوع.
این برای من که مخالف حرکت ایشان درباره حجاب هستم جالب و دلپذیر بود.
Iran, Islamic Republic of
این دختر، در یک حرکت زشتی علیه حکم خدا، شرکت کرده و گناه بزرگی مرتکب شده. افشای دست های پشت پرده دختران بی بی سی، شاید از بار گناهش بکاهد.
Canada
این مردم همیشه عکس عمل می کنن به کروبی که گفت 500000 تومان می دهم رای ندادند به کسی می گفت برای انقلاب کار می کنم رای دادند پس بدانید که این مردم با اونهایی هستند وعده و پول نمی دهند علتش هم رو کردن دست طرف توسط آنهاست