پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کشف حدود ۴۰۰ کیلوگرم حشیش در تهران

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 599949
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف حدود ۴۰۰ کیلوگرم حشیش در دو عملیات جداگانه در پایتخت خبر داد.​
کشف حدود ۴۰۰ کیلوگرم حشیش در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد بخشنده با اعلام خبر کشف دو محموله بزرگ حشیش در دو عملیات جداگانه در شهر تهران با تشریح جزئیاتی از این خبر اظهار کرد: به دنبال 3 ماه اقدامات اطلاعاتی انجام شده، همکاران ما از حرکت دو محموله بزرگ حشیش به سمت تهران اطلاع حاصل کردند و مشخص شد این دو محموله که از دو مقصد جداگانه در جنوب شرق و جنوب کشور به سمت پایتخت بارگیری شده، در حال ورود به تهران هستند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اضافه کرد: پس از اطلاع از موضوع و رصد محموله مذکور، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق شدند یکی از این دو محموله را که از بندرعباس در حال حرکت به سمت تهران بود رد گیری کرده و نهایتاً ساعت یک بامداد، خودروی اسکانیای حامل این مواد را در بزرگراه آزادگان متوقف کنند.

وی گفت: در این عملیات یک زن و مرد که در خودروی اسکانیا بودند دستگیر و در بازرسی‌های انجام شده 190 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

بخشنده ادامه داد: در عملیاتی دیگری که به صورت همزمان در همان ساعات اولیه بامداد انجام شد، محموله که دیگری از مبدأ زاهدان به مقصد تهران در حال تردد بود شناسایی و در تور اطلاعاتی همکاران ما گرفتار شد و نهایتاً در این عملیات هم یک زن و مرد و کامیونت حامل مواد مخدر از نوع حشیش، متوقف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطرنشان کرد: پس از توقیف این کامیونت نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو بیش از 157 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *