جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پایان محاکمه "محمد ثلاث" در دادگاه کیفری

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 599946
قاضی پرونده قتل ۳ مأمور پلیس با اعلام پایان رسیدگی به این پرونده، از صدور حکم متهم در مهلت قانونی خبر داد.
پایان محاکمه "محمد ثلاث" در دادگاه کیفری
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، قاضی کشکولی در حاشیه سومین جلسه دادگاه راننده اتوبوس مهاجم به مأموران پلیس در خیابان پاسداران اظهار کرد: حادثه‌ای که در خیابان گلستان هفتم پاسداران اتفاق افتاد از معدود جرایمی بود که موجب شد اذهان عمومی را مشوش کند و نظم عمومی را تحت تاثیر خودش قرار دهد.
 
وی افزود: با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه در رسیدگی‌های قضایی تعللی صورت نگیرد و الزامات قانونی در نطر گرفته شود و همچنین ریاست کل دادگستری استان تهران و سرپرست دادگاه کیفری یک استان، تلاش شد زمینه برای رسیدگی منصفانه بوجود بیاید.

محمدی‌کشکولی گفت: در همین راستا هیئت قضایی تلاش کرد با رعایت موازین قانونی به ویژه مقررات آئین دادرسی کیفری، اصول بی طرفی و استقلال مرجع قضایی و عدم تعجیل در رسیدگی بتواند بدون حاشیه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل و دادگاه فرایند رسیدگی منصفانه را طی کند.

رییس شعبه نهم دادگاه کیفری یک افزود: مهلت دادگاه به پایان رسید و تلاش شد زوایای پرونده روشن شود و به متهم فرصت داده شد از خود دفاع کند لذا امروز اخرین جلسه دادگاه را داشتیم و ان شالله هیئت قضایی حکم را طی فرصت قانونی که هفت روز پس از ختم رسیدگی است، صادر می کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *