پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

فرجاد: هیچ پیشنهادی از سینما به من نمی‌شود

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 599935
بازیگر فیلم "جان سخت" گفت: دیگر نقش خوبی برای بازیگران پیشکسوت و نسل میانی سینما نوشته نمی شود که من بخواهم در اثری خوب به ایفای نقش بپردازم.
فرجاد: هیچ پیشنهادی از سینما به من نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز، جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: دیگر نقش خوبی برای بازیگران پیشکسوت و نسل میانی سینما نوشته نمی شود که من بخواهم در اثری خوب به ایفای نقش بپردازم.

بازیگر فیلم "جان سخت" دلیل کمرنگ شدنش در عرصه سینما را اینگونه مطرح نمود: سالهای متمادی از عرصه سینما دور هستم و برای بازی در آن دلتنگ شده‌ام. هر بازیگری دوست دارد که خود را بر پرده سینما ببیند و برای دیدن خودم روی پرده سینما دلتنگ شده ام.

جلیل فرجاد
وی در همین راستا افزود: دیگر دوست ندارم در مورد وضعیت بازیگری سینما نظر بدهم زیرا دیگر برای من هیچ اهمیتی ندارد. اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کنم و اگر نشود هم نه. من نمی‌توانم دنبال نقش بروم و هر روز در هر دفتر سینمایی به دنبال حضور در آثار باشم.

جلیل فرجاد
این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به وجود رابطه در سینما تاکید کرد: یک زمانی بود که از ما برای حضور در آثار سینمایی دعوت می‌شد و ما برای بازی حق انتخاب داشتیم اما در حال حاضر روابط، خودی و ناخودی و برخی اتفاقات باعث شده تا فقط برخی امکان حضور در سینما را داشته باشند.

فرجاد با اشاره به حضور دوباره خود در تئاتر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط روحی خوبی برای بازی ندارم و ترجیح می‌دهم که کاری را قبول نکنم. نقش‌های پیشنهادی اینقدر کوچک هستند که برای من بازیگر هیچ انگیزه ای برای کار باقی نمی‌گذارند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *