کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیام در راه اسپانیا

27 اسفند 1396 ساعت 12:17

تیام مهاجم تیم فوتبال استقلال برای ادامه روند درمان خود راهی کشور اسپانیا می شود.


به گزارش جهان نیوز، شفرسرمربی تیم فوتبال استقلال شب گذشته پس از برگزاری آخرین تمرین تیمش ایران را ترک کرد. این مربی و تمامی بازیکنان و کادر فنی که برای تعطیلات راهی کشور و شهرهای خود شدند قرار است تا قبل از چهارم فرودین به تهران باز گردند تا دور جدید تمرینات از همان زمان دنبال شود.

 
علی قربانی مهاجم تیم فوتبال استقلال برای گذراندن تعطیلات راهی سواد کوه شده و پیش از این دیگر بازیکنان و مربیان برای تعطیلات به سفر رفته اند.

تیام در راه اسپانیا
مامه بابا تیام مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر العین از ناحیه پا دچار مصدومیت شد در نهایت طی دو سه روز گذشته راهی کشورش سنگال شد تا پس از دیدار با خانواده راهی اسپانیا شود و در آن صورت به مداوای پایش بپردازد.

پیشنهاد 500 هزار دلاری برای ستاره استقلال 
شنیده ها حاکی از آن است سرور جپاروف ستاره های این روز های تیم فوتبال استقلال با پیشنهاد 500 هزار دلاری از باشگاه های لیگ برتر ایران مواجه شده و این در حالی است که مدیران استقلال به شدت به دنبال حفظ این بازیکن برای سال آتی هستند.

دورى قائدى از ترکیب استقلال
مهدی قائدى مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال با وجود تصادف و کارهاى دادگاهى برای بازگشت به مسابقات و قرار گرفتن در ترکیب استقلال کار ساده‌ای ندارد و به نظر شفر هم هنوز براى بازگشت او ابراز تمایل نکرده است.

قائدى در ٨ بهمن ماه سال جارى پس از تصادف از ناحیه شکم تحت عمل جراحى گرفت و این بازیکن همچنان نمى تواند براى آبى‌ها بازى کند.

عیادت استقلالى‌ها از محسن کریمى
توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال و محمد نوازی سرمربی تیم امید استقلال امروز با حضور در بیمارستان از محسن کریمی عیادت کردند.
محسن کریمى مهاجم تیم فوتبال استقلال روز گذشته به دلیل پارگى رباط صلیبى تحت عمل جراحى قرار گرفت.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 599899

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/599899/تیام-راه-اسپانیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com