چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

کمپین اهدای ولیچر به معلولان

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 599869
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: در ایام نوروز خانواده‌ها می‌توانند با حضور در مراکز بهزیستی با معلولان و سالمندان دیدار کنند و هدیه های خود را به آنها بدهند و در این راستا کمپینی راه‌اندازی شده است.
کمپین اهدای ولیچر به معلولان
به گزارش جهان نيوز به نقل ازتسنیم، محمد رضا اسدی با اشاره به فرار رسیدن سال نو و دید و بازدید خانواده‌ها اظهار کرد: چه خوب است در این ایام شادی خود را با معلولان و سالمندانی که در مراکز نگهداری می‌شوند، تقسیم کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایطی فراهم شده که خانواده‌ها می‌توانند در ایام نوروز با حضور در مراکز نگهداری با معلولان و سالمندان دیدار کنند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ادامه داد: خانواده‌ها در ایام نوروز می توانند هدایای خود را نیز به معلولان و سالمندان اهدا کنند و چه بهتر است که خانواده‌ها برای معلولان هدایایی از جمله ولیچر  تهیه کنند.

اسدی افزود: مراکز بهزیستی در ایام نوروز آمادگی پذیرش بازدیدکنندگان را دارند هماهنگی ‌های لازم برای ورود خانواده‌ها فراهم شده است.

وی همچنین به سایر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای معلولان و سالمندان در مراکز اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از برنامه‌های پیش بینی شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا مراکز اهدای ویلچر را دقیق ندادید. ما به چند مرکز بهزیستی زنگ می زنیم جوابگو نیستند