پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لیبرمن: اوضاع امنیتی پیچیده و خطرناک است

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 599785
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که اوضاع امنیتی پیچیده و خطرناک است.
لیبرمن: اوضاع امنیتی پیچیده و خطرناک است
به گزارش جهان نيوز، اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی این رژیم، اوضاع امنیتی را پیچیده و خطرناک توصیف کرد. 

لیبرمن تاکید کرد که دستگاه‌های امنیتی اسرائیل از تشدید تنش که طی روزهای آینده در پی واکنش فلسطینیان به تصمیم دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، رخ خواهد داد، نگران هستند.
در آستانه فرا رسیدن "روز زمین فلسطین" و هفتادمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی (روز نکبت) در ماه مه آینده که آمریکا سفارت خود را به قدس منتقل می‌کند، فلسطینیان خود را برای انجام تظاهرات‌ها و فعالیت‌های اعتراض‌آمیز آماده می‌کنند.

بر اساس برآوردهای امنیتی رژیم صهیونیستی، تنش شامل کرانه باختری اشغالی می‌شود و روند درگیری‌ها در جریان راهپیمایی‌های اعتراض آمیز شهروندان فلسطینی در مخالفت با تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس تشدید می‌شود. این در حالی است که طی ماه‌های گذشته مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی شاهد انجام عملیات استشهادی شهروندان فلسطینی بود که آخرین مورد آن عملیات جنین بود که طی آن دو نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و سه نفر نیز زخمی شدند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان خود گفت: ما دست بسته باقی نخواهیم ماند و دستگاه‌های امنیتی اسرائیل اقداماتی را انجام خواهند داد. ولی من تکرار می‌کنم که اوضاع پیچیده است.

وی در ادامه مدعی شد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین منجر به درگیری بین حماس و اسرائیل در  نوار غزه خواهد شد.

لیبرمن گفت: اشاره محمود عباس به توقف پرداخت بودجه نوار غزه که به خدمات اصلی مانند برق، خدمات پزشکی، و آب‌‌رسانی مربوط می‌شود، درگیری مسلحانه بین اسرائیل و گروه‌های مقاومت را شتاب می‌بخشد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *