پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۹۹

اسفندیار رحیم مشایی بازداشت شد+ جزییات

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 599747
اسفندیار رحیم مشایی معاون و مسؤول دفتر رئیس جمهور در دولت احمدی‌نژاد در اولین ساعات امشب (شنبه 26 اسفند) بازداشت شد.
اسفندیار رحیم مشایی بازداشت شد+ جزییات
به گزارش جهان نيوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، روز شنبه (26/12/96) حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران اسفندیار رحیم مشایی توسط مامورین پلیس دستگیر و به منظور انجام تحقیقات بازداشت شد.
 
پیش از این، حمید بقایی نیز با قطعی شدن محکومیتش در دادگاه تجدیدنظر، به زندان منتقل شد. بقایی معاون محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق به جرم اختلاس و تصرف غیرقانونی در بیت المال بالغ بر دهها میلیارد تومان، به حبس، رد مال و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است.

 امروز رسانه‌ها تصاویری از ارتباط نزدیک اسفندیار رحیم مشایی با پریوش سطوتی، همسر مرحوم دکتر فاطمی منتشر کردند؛ فردی که سابقه دستگیری بدلیل اتهامات امنیتی را در سابقه داشته و با استفاده از فرصت آزادی با وثیقه، از کشور خارج شد.

مشایی در ادامه حاشیه‌سازی‌های مثلث انحرافی در ماههای اخیر، پس از صدور حکم قطعی محکومیت حمید بقایی، در اقدامی، حکم دادگاه را در مقابل سفارت انگلیس به آتش کشید تا برای بالاترین نهادهای قانونی کشور خط و نشانِ بی‌قانونی کشیده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جرمش اتهام زنی به قضاییه بود
بامید عدم مماشات با همه مجرمان
جهانگیری
فریدون
صندوق_فرهنگیان
دزد_نفتی
جاسوسها
و...
Iran, Islamic Republic of
پس باید منتظر فیلمی که ایشان ادعا میکردند بعد از دستگیری منتشر میکنند باشیم ولی همه اش کشک است
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
البته قبلا دستگاه قضایی با محاکمه مهدی هاشمی و کرباسچی و شهرام جزایری و ... نشون داده که با هیچکس از هیچ گروهی تعارف نداره، برخلاف هوچی گری و دروغهای جریان انحرافی
Iran, Islamic Republic of
هشدار
در واقع برجام موشکی و تحریم تحقیرکننده اروپا مسئله اصلی است
این مسائل فرعی و‌ ساختگی است
البته‌‌ هم‌مشایی هم دوستانی که احمدی نژاد را هل دادند سمت بیرون نزد شهدا مسئولند
حسادت دلیل اصلی بود
اما تمرکز روی خدعه اروپایی سعودی واجب است نه مشایی و...
سرور
Iran, Islamic Republic of
آیا شما نیز مانند شیخ مغروق فکر می کنید؟ هرکس انتقاد کند حسود نیست.
United Arab Emirates
آیا دلیل اصلی هل دادن محمود حسادت به او محبوبیتش نبود؟
Iran, Islamic Republic of
ایشون انتقاد نکرد علیه امنیت اقدام کرد
Iran, Islamic Republic of
مداح ها رو هم حتی برای احمدی‌نژاد به صف کردین. یادش به خیر اون اقایی که تو قم بود و هر 24 ساعت یک بار یک نفر رو اصلح میدونست. واقعا کار خدا عجیبه. همه رو به امتحان میکشه. انقدر تو حمایت از دار و دسته ی احمدی نژاد حلال و حروم رو قاطی کردین که خدا گذاشت تو کاستون.
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
تمجید از مواضع شخص به معنای تایید برای همیشه نیست آنچه که قبلا تایید میشد بخاطر مواضع انقلابی بود وتا انقلابی بود اعتبار داشت وقتی منحرف شد از اعتبار ساقط شد
Iran, Islamic Republic of
نوبت خاتمی فتنه گر هم می رسه...ببینیم اون موقع هم اینجور از قوه قضائیه ابراز خرسندی می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا كه فتنه گران و نابود كنندگان ايران آزادند و امثال موسوي و كروبي كه هشدار لازم را در مورد احمدي نژاد دادند در حصرند.
Iran, Islamic Republic of
شما متاسفانه منطق نداری! بنده سال 84 و 88 به احمدی نژاد رای دادم . البته به کسی که تابع ولایت می دانستم. الان هم اگر برگردیم به همان شعارها و ارزش ها رای می دهم و بعد هم هر کس دیگری باز اون ارزش ها را بخواهد عمل کند رای می دهم. شماها می خواستید به طیف غربزده و لیبرال و ضد انقلاب رای بدهید و خدا گذاشت توی کاسه تان و شیختان توی استخر مرد. برجامتان گندش در اومد و اینهم از وضع اخلاق و فرهنگ جامعه و دلاری که بهش می نازیدید هم رسید به 5000تومان و وضع رکود و تورم و اشرافیگری رفقایتان هم دیگه نایی برای مردم نگذاشته. ما به شخص دلبسته نیستیم بلکه به مرام و مکتب و ارزش های انقلابی و الهی و ولایت وابسته ایم و هر کس برایش بایستد ما باهاش هستیم و وقتی برگشت ما هم ازش بر می گردیم. ما با کسی عقد برادری نبسته ایم و تا توی جهنم باهاش نیستیم اما شماها هستیدچون مبنایتان قبیله و حزب و گروه و شهوتتان است و بس. شماها نمی توانید درک کنید که عده ای حق مدارند نه شخص مدار چون خودتان شخص و رفیق و حزب و ...را اصل می دانید.
Iran, Islamic Republic of
بسیار نظر خوب و جامعی بود . خلاصه اینکه حق مداری انسان را منحرف نمی کند ولی شخص مداری می کند . در این کشور حتی اعمال حضرت اقا را هم بر مبنای حق مداری می سنجیم . سید پاک انقلابی و پاکدست ، متین و زحمت کشیده برای انقلاب ، دارای سوابق انقلابی بسیار درخشان و کسی که درجریانات اجتماعی پیش بینی هایش درست از اب در می اید .
مردم به احمدینژاد رای دادند و اقا هم حمایت کرد . . این کشور هم دست کسی است که هوشمندانه از این مسائل بدور است . مجسم کنید یک هزارم بی تدبیری ها و اعمال برخی از حضرات اگر از حصرت اقا سر می زد شیرازه کشور از هم پاشیده بود .و اینجاست که فرق میان جواهر اصل و سنگ بی قیمت معلوم میشود . ادم های خیلی با یکدیگر متفاوتند. خدا حفظش کند .
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا و ولی فقیه را چون خدا گفته تبعیت می کنیم. چون همه باید برای اعمالمان حجت شرعی داشته باشیم. یعنی در عالم قیامت اگر خدا سوال کرد چرا این حرف را زدی یا اینکار را کردی جواب می دهیم چون کسی که تو گفته بودی و حجت خوانده بودی (یا مستقیم گفتی مثل معصوم ویا شرایطش را گفتی مثل ولی فقیه) این را گفت یا عمل کرد و ما هم چون تو گفته بودی از وی تبعیت کنیم عمل کردیم. اگر سوال کند چرا فلان زمان رفتی جبهه و خونت را دادی می گوییم چون ولی فقیه و حجتت گفت و لذا از ما قبول می شود. اما کسی که مطابق نظر خودش یا رییس قبیله اش یا حزبش یا فلان عالم دینی یا فلان فرقه و...عمل می کند چون هیچ کدام حجت شرعی نیستند عملش قبول نبوده و گرفتار است. لذا ولی فقیه حق است چون مطابق نص قرآن و وروایات معصوم است. نکته مهم اینجا این است که حتی اگر ولی فقیه (غیرعمدی، چون اگر خطای عمدی بکند از ولایت ساقط می شود) اشتباهی هم کند و شما هم تبعیت کنی شما در برابر خداوند معذوری چون بر اساس حجت شرعی عمل کرده ای. به عنوان مثال که مطلب را نشان دهد فرض کنیم پشت سر امام جماعت نماز می خوانیم و بعد معلوم شود ایشان وضو نداشته است، نماز همه درست است و مشکلی ندارد. اینجا فرق اساسی مکتب شیعه است با مکاتب مادی و همین است که اگر همه به حجت شرعی (یعنی همان حاکم شرعی الهی) عمل کنند خداوند برکاتش را از آسمان و زمین برآن ها فرو می ریزد. در نتیجه اگر اینطور نیست به خاطر همین است که همه تبعیت ندارند و لذا بر اساس سنت الهی، خودمان با دست خودمان برای خودمان گرفتاری درست می کنیم. مقدار برکاتی هم که اکنون داریم به خاطر آنهاییست که تبعیت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
اخوی محترم
فرق یک تکه چوب خشگ با انسان این است که چوب خشگ فکر نمی کند ، تعقل ندارد ، محاسبه نمی کند و مقایسه هم نمی کند . بحث بر سر اصل ولایت فقیه نیست . بحث بر سر افرادی است که در این جایگاه قرارمی گیرند . چه بخواهی و چه نخواهی شما بر اساس یک تحلیل عقلی اصل ولایت فقیه را پذیرفته ای و بر اساس رفتار ولی فقیه حاکم اورا مناسب دیده اید . این اعتماد همیشگی نیست و هیچ حجت شرعی هم ندارد که باید همیشگی باشد . یکی از وظایف مجلس خبرگان نظارت بر عملکرد رهبری است .این وسط اگر تناقضی هم دیده شد اطاعت کورکورانه از غیر معصوم جایز نیست مگر تحت شرایطی . اگر در حوزه ای از عملکرد رهبری موردی بود که علمش را نداشتی ولی با تحقیق و بررسی بتوانی به جواب مستدل بررسی بر توواجب است که بررسی کنی و تکلیف از شما ساقط نمی شود . اگر پیش زمینه علمی شما در حدی نباشذد که حتی باروش های مختلف هم بتوانی درک کنی هرچند تلاش هم کرده باشی در انزمان تکلیف از تو ساقط است . لذا اطلاعت کورکورانه محض نه عقلی است و نه شرعی
ایرج
Iran, Islamic Republic of
آفرین
Iran, Islamic Republic of
شما در ابتدا با فکر و عقل و ایمانت همه این مسائل را می پذیری بعد هم بی چون و چرا عمل می کنی. یعنی همین که بی چون و چرا عمل می کنی را با اعتقاد و فکر بهش می رسی و عمل می کنی. از رسول الله هم که بی چون و چرا تبعیت می کنی چون با اعتقاد بدان رسیده و این کار را می کنی. از ولی فقیه هم همین طور. در هر صورت برای هر کاری که می کنی حجت شرعی می خواهی.
Iran, Islamic Republic of
فلسفه وجود مجلس خبرگان نظارت بر عملکرد رهبری است به دلیل اینکه هر فردغیر معصوم در معرض لغزش است . من ارادت بسیار ویژه ای به حضرت اقا دارم و قلبم مالامال از محبت اوست ولی خود ایت الله خامنه ای هم هرگز باتفکر شما موافق نیست . شما بهتر است یکبار از دفتر رهبری کتبا سوال کنید و ببینید ایا دفتر ایشان می گوید تحت هر شرایطی باید اطلاعت کورکورانه کرد ؟ شما تحت شرایطی چیزی را می پذیری . این مقدمات و شرایط تغییر می کنند . البته من اعتقاد دارم که ایشان در این جایگاه شایسته اند و بحث من بر سررهبرفعلی نیست .
ایرج
Iran, Islamic Republic of
پس تکلیف وظایف شرعی فدیگر و اوامر و نواهی فراوان پروردگار که در قرآن امده و ولی فقیه مفصل امر به رعایت آنها نموده چه می شود
سر بسته گفتم تا منتشر شود
Iran, Islamic Republic of
به شدت باهات موافقم ...اگه اینا فهمیدن ما چی مگیم ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ایران جزو تنها کشورهای است که نود درصد مسولین ان بعد پایان مسولیت میشوند اپوزسیون همون کشور و به دادگاه و زندان و ممنوعیت تصویر محکوم می‌شوند یا در حصر میروند
رامـــــــــین
Iran, Islamic Republic of
اونایی که منصف و طرفداران انقلابن حال فعلی افراد را مدنظر قرار میدهند نه مثل شما افسادطلبان که جرات تبری از سران فتنه و عناصر ضدانقلاب اصلاحات را ندارید.
همیشه اصل بر صحت هست ولی زمانی که خلافش ثابت شد دیگر اصل صحت مفهومی نداره
Iran, Islamic Republic of
شماها نوادگان همونایی هستین که در صدر اسلام به پیامبر و ائمه هم ایراد میگرفتن، دست خودتون نیست، ژن نفاق رو به ارث بردین.
سرنوشت افرادی مثل خالد بن ولید، شمر، طلحه و زبیر، زیاد بن ابیه و .... رو بخون تا ببینی انسانها روی یک خط مستقیم حرکت نمیکنن بلکه ممکنه نوسان داشته باشن، ...
سقا
Iran, Islamic Republic of
جای تأسف زیاد ی داره که عاقبت اقای احمدی‌نژاد به اینجا ختم شد.....
اگر از مسیر خدمت به خلق در پرتو تبعیت از ولی‌فقیه خارج نمیشد بی شک نامش به عنوان رییس جمهوری خدوم در تاریخ انقلاب ثبت میشد، اما امان از تکبر واطرافیان نابخرد ومنحرف.....
United States
خیلی از خودتون مطمئن اید که حال میزونی دارید. ولی ملت احوال درستی تو هیبت خیلی از سیاسی معاشان سینه چاک نظام نمی بینند.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر احمدي نژاد
شریف
Iran, Islamic Republic of
الان هم خارج نشده . مگه کسی به شرایط کشور معترضه ضد رهبریست؟ حتی مگه کسی به رهبر منتقد باشه هم ضد نظام و رهبری نیست. شما چه تابع ولی فقیهی هستید که مخالف معظم له نظر میدید؟ ایشان در ظاهرا دیدار با مردم آذربایجان شرقی در 29 بهمن امسال فرمودند خیلیها دوست دار نظامند اما انتقاد به وضع موجود و حتی رهبری میکنند و این هیچ اشکالی ندارد.واقعا خدا عمری داد و دیدیم شبیه وقایع تاریخی که درکش برای ما سخت بود . چه راحت در تاریخ افراد را تکفیر می کردند و الان چه راحت تکفیر میکنیم.
سقا
Iran, Islamic Republic of
میشه شما وسایر هوادران اقای احمدی نژاد بفرمایید ایشون دیگه باید چیکار کنه تا تقابل با حضرت آقا محسوب بشه؟؟؟؟؟
11روز خانه نشینی
ثبت نام در انتخابات با وجود نهی رهبری

استفاده از مشایی در سمت های مختلف با وجود هشدار رهبری

موضوع جنجالی الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی توسط دوقلوی دولت نهم و دهم یعنی احمدی‌نژاد – مشایی و مخالفت بعثه مقام معظم رهبری و همچنین شخص رهبر انقلاب با این اقدام نسنجیده و انحرافی
نامه نگاری اخیرش به حضرت آقا

دفاع تمام قد از بقایی ومشایی وتاختن به قوه قضاییه

وپزاپوزیسیون گرفتن

و......این همه کافی نیست؟؟؟؟
دیگه چیکار باید بکنه ؟؟؟؟
احمدی‌نژاد وشماهم که اینقدر به فرامین حضرت آقا راجع به نقدحتی نسبت به خودشون توجه دارین وبه اون استناد می کنیدبهتره به سایر بیانات آقا هم توجه وعمل کنید....
این رو هم بدونید که بین نقد وتقابل فاصله ی عمیقی وجود داره.....
Iran, Islamic Republic of
اقای سقا میشه بگی تاریخ خانه نشینیش کی بوده؟
Iran, Islamic Republic of
لطفا از سایر بیانات حضرت آقا نیز مصداق هایی ذکر کنید.
لازم به ذکر است که بلحاظ مسائل اساسی هنوز هم نظرات احمدینژاد را به نظرات حضرت آقا نزدیکتر میدانم. حضرت آقا در مورد آقای مشایی رنجش دوست داران احمدینژاد را دلیل نهی ذکر کردند و لاغیر. این دوست داران چه در آنموقع و جه حالا راه افراط را در پیش گرفته اند.
هر چند موارد دیگری را که بر شمردید شاید بعضا حاکی از عدم اطاعت از رهبری باشد ولی هیچکدام بلحاظ اهمیت به پای راحتی خیال حضرت آقا هنگام سفرهای خارجی دولت های 9 و 10 نمیرسد.
همین مقدار را جهان درج کند جای تشکر دارد پس اطاله کلام اسراف است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
اى بابام هى ! اينهم از سوميش ! مواظب باشيد داش محموت پناهنده نشه !
سرور
Iran, Islamic Republic of
...اینها زندان می روند اما مثل مهاجراتی پناهنده نمی شوند.
Iran, Islamic Republic of
نوبت به خاتمی سوروس هم می رسه
Denmark
...
Canada
ما ١٢ سال پيش ميگفتيم اينا عامل بيگانه هستند و اومدن فقط براى بهم ريختن كشور كمتر كسى توجه كرد.
United Arab Emirates
برچه اسی می فرمودید؟غیبگویی رمالی یا....
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
United Arab Emirates
بصیرت به معنی رمالی و غیبگویی بی اساس نیست بلکه بمعنی مواضع درست متناسب با حق وباطل کسی که حرف حق می زندشایسته تشویق است اگر همین شخص بعدبه باطل متمایل شد عکس العمل متناسب داشتن این یعنی بصیرت
Iran, Islamic Republic of
نه فقط تو که بنیامین نتانیاهو هم دوازده سال پیش دقیقا همین هشدار رو داد
فکر کنم یا اون از روی دست تو کپی کرده بود یا تو از روی دست اون.
Iran, Islamic Republic of
مخصوصا اونجا که اسرائیل گفته بود اصلاح طلبان پیاده نظام ما در ایران هستن!
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی.....
Iran, Islamic Republic of
شما هم متاسفانه منطق نداری! مبنای مکتبی نداری! بنده آقای احمدی نژاد را شخصا می شناسم و عامل بیگانه نبود البته مشایی و بقایی را اصلا اسمشان را هم در طول 25 سال آشنایی با ایشان نشنیده بودم و آقای احمدی نژاد از جوانی فردی متدین و انقلابی و تابع ولایت بود ولی خودشیفتگی و این افراد منحرف و بعضی مسائلی که از ظرفیتش بالاتر بود وی را رساند به وضع امثال بنی صدر و خاتمی و موسوی و کروبی و...کسی که تابع بی چون و چرای ولایت نباشد و برای خودش شانیتی قائل باشد و من من کند معمولا عاقبتش همین می شود. امیدوارم احمدی نژاد توبه کند ولی مشایی را بسیار فرد منحرفی می دانم.
Iran, Islamic Republic of
تابع بی چون و چرا خیر ولی ایراد را اگر سطح و عقل انسان برسد باید بجا گرفت /
Iran, Islamic Republic of
این حرف شما و سلطان گفتن شما نشانه آن است که شما در مورد ولایت فقیه مطالعاتی ندارید. متاسفانه بعضی از جوانان در مورد شان ولایت فقیه و منزلت وی اطلاعاتی ندارند و از همین جا هم ضربه می خورند. اگر دنبال حقیقتند باید کتاب های منتشر شده در این موضوع را از علمای درجه اول بخوانند تا به وقتی گفته می شود اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه ننویسند سلطان!! جای شهید همت ها خالی که در وصیتنامه خود جوانان را به این امر می خواندند و آن را یادآوری می کردند:
از وصیت نامه شهید همت: امام مظهر صفا پاكي و خلوص و دريايي از معرفت است .فرامين او را مو به مو اجرا كنيد تا خداوند از شما راضي باشد زيرا او ولي فقيه است و در نزد خدا ارزش والايي دارد.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
تابع بی چون و چرا خلاف انتظار خود رهبری است ایشان بارها متذکر شدن که اگر اشکال و انحراف و فسادی دیدید بدون ملاحظه تذکر و حتی برخورد کنید . احمدی نژاد هم مستدلا همینکار رو کرده همه هم می دونن در مقابل قوا و دیگران طبق قانون اساسی و شرع حق با اوست . غیر از این چه کار کرده که ضد ولایت فقیه باشه ؟ لاستیک آتش زده اغتشاش کرده؟ مثل روحانی متلک انداخته ؟ ضدیت با ولایت دلیل می خاد . تشر و تذکر رهبری به احمدی نژاد هم چیزی رو ثابت نمی کنه تا دلیل منطقی عنوان نشه
Iran, Islamic Republic of
خداوند به شماها با این نوع تفکر و اعتقادتان رحم کند. امیدوارم دوباره شیعیان به امامشان خیانت نکنند. خداوند به این انقلاب رحم کند. خداوند خون شهدا را حفظ کند. خداوند این انقلاب را از شر ماها و این تفکرات جاهلی حفظ کند. خداوند امام زمان را از دست ما حفظ کند.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
خداوند امام زمان رو از دست شما حفظ کرده خدا رو شکر !
Iran, Islamic Republic of
قربان شما چه چیزهای دیگری فرموده اید و توجه نشده؟
Canada
...
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
فرقی نمی کنه کیا کشورو بهم میریزن
احمدی نژاد باشه یا این دولت یا فتنه گران
ازنظرشما اشخاصی که ادعای تقلب کردند وطن دوست بودند؟!
اونموقع احمدی نژاد انتخاب مردم بود و شماها اگر مردم رو قبول داشته باشید ( نه فقط درشعار ) باید به رای مردم احترام میذاشتید
وقتی کاندیدای خودتون رای میاره همه چیزخوبه و نباید شورش کرد و باید به رای مردم احترام گذاشت اما امان ازوقتی که مخالفتون انتخاب میشه باید ریشه اش رو زد و ادعای تقلب کرد و مملکت رو تا آستانه فروپاشی سوق داد!
نه عزیزان یک بام و دوهوا نمی شود
Iran, Islamic Republic of
بیگانه ترین که فعلا رکوردش دست دولت (قفل و کلیده) داداش .لطفا ببند...
علی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا این روزها همش به یاد مرحوم امیر کبیر می افتم
خناثان و خائنین همیشه خادمین ملت رو به این روز انداختند
8 سال است انواع بی انصافی ها درمورد احمدی نژاد و اطرافیانش به خرج دادین و دریغ از یک سند محکمه پسند دال بر بدتر بودن این آقایان از خیلی هایی که اسمشان رو بیارم کل مطلبم رو سانسور میکنین.
Iran, Islamic Republic of
یکیش این که سند چشم انداز توسعه کشور رو کنار گذاشت
United Arab Emirates
علی آقا اونهمه افتضاحات اقتصادی دولت احمدی نژاد یادت رفته در هیچ دوره ای نفت به قیمت ۱۰۹ دلار نرسیده بود الا زمان احمدی نژاد اما چه کرد با کشور ؟ چند سال حتی لایحه بودجه سال بعد رو به مجلس نمیداد
Canada
راست میگی. در زمان احمدی نژاد خرابی پشت خرابی:
1. توسعه میادین گازی از فاز ششم تا فاز بیست و چهار آنهم در 8 سال.
2. توسعه صنایع پتروشیمی از حداکثر 40 مجتمع تا بیش از 80 شرکت آنهم در 8 سال.
3. برق رسانی به 10000 روستای زیر 200 نفر
4. راه اندازی نیروگاه بوشهر که در 30 سال گذشته تبدیل به یک رویا غیر صادق شده بود.
5. هسته ای شدن ایران با تکمیل سیکل سوخت هسته ای در زمان احمدی نژاد ( و تعطیلی آن در همین سه ماهه اول دوره روحانی)
6. غنی سازی (100%) اورانیوم با لیزر
7. فضائی شدن ایران در دوره احمدی نژاد با پرتاب چند ماهواره به فضا
8. ایجاد راههای ترانزیت جاده ای و ریلی که ظرفیت بالائی برای حمل ونقل کالا و سفر در ایران بوجود می آورد.
9. افزایش متوسط دو برابری به حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانی که در دولت های سازندگی و اصلاحات تحقیر شده بودند.
10. آزادی بی سابقه اصحاب رسانه در انتقاد از (وبلکه توهین به) رئیس جمهور و ظرفیت بالا و منطق قوی احمدی نژاد در مناظره های بدون شکست.
11. رساندن ندای حق طلبی مردم ایران و مظلومیت شیعه به جهان از طریق رسانه های جهانی
12. مرحله بالائی از خود کفائی در تولید بنزین
13. توزیع عادلانه ثروت از طریق پرداخت یارانه ها به حساب مردم با تکریم و حفظ احترام ملت برای آزادی در تصمیم در نحوه صرف یارانه ها (و نه با تحقیر ملت با اجرای طرح زنبیل کالا)
14. اجرای چندین طرح صنعتی-معدنی از جمله تولید فولاد در استفاده بهینه از معادن و ذخیره های خدا برای ملت شریف ایران از جمله افزایش ظرفیت تولید آهن
15. تکمیل و خودکفائی در دانش فنی در طراحی و ساخت و تولید سیمان و افزایش ظرفیت تولید آن در داخل
16. تکمیل و خودکفائی در دانش فنی در طراحی و ساخت نیروگاههای بخاری و آبی و تولید برق
17. تکمیل و خودکفائی در دانش فنی در طراحی و ساخت و گسترش سد سازی در ایران از حدود 50-60 سد تا 120 مورد در کل کشور و ذخیره سازی آب برای کشاورزی
18. معرفی و ارسال 370 پرونده فساد مالی به قوه قضائیه که فقط یک مورد آن بابک زنجانی بود.
19. ساختن مسکن مهر برای میلیونها نفر از مردم خوب ایران که دارای کمترین امکانات مادی بودند.
بابا واقعا که احمدی نژاد با این کارهایش کشور را نابود کرد.
Iran, Islamic Republic of
ولایت مداری یعنی این خدمات بی منت از سر شوق به مردم، میهن ونظام و رهبری نه پشت رهبری قایم شدن و شعار دادن و چاپلوسی کردن و با رفتار ناپسند در صدد خارج کردن خدمتگزاران واقعی از ریل انقلاب یکی را منحرف ودیگری را کافر وضد ولایت قلمداد کردن بنده به عنوان یک فرهنگی افتخار میکنم که در طول عمرم شاهد چنین خدمات ارزنده و بی نظیری توسط خدمتگزارن دولتهای نهم ودهم بوده ام به والله از دوران ستم شاه تا کنون این خدمات بی نظیر بوده البته نا گفته نماند که هیچ انسانی از خطاها مصون نمی باشد سایت محترم جهان لطفا سانسور نکن از سایت شما نسبت به سایتهای مغرور اصلاح طلب انتظار بیشتر داریم .
Iran, Islamic Republic of
عده ای حق دارند دشمنی کنند. رانت بازی در سیمان را هرگز فراموش نمیکنم. عده ای برای مدتهایی مدید و حتی از قبل از انقلاب از فاصله قیمتی بازار آزاد و کارخانه چه ثروتها که بهم نزدند. چه هزینه های عظیم و بیفایده ای که برای توزیع این کالای استراتژیک که صرف نشد. با افزایش تولید سیمان این بساط بسادگی بر چیده شد.
در بخش مسکن خیلی تلاش میشود تا دوباره مسکن را به کالایی سرمایه ای تبدیل کنند که هر بار به در بسته میخورند. بیجهت نیست که مسکن مهر را مزخرف مینامند.
بله کسانی با انگیزه های مالی با او دشمن شدند چون نون دونیشان تعطیل شد.
Iran, Islamic Republic of
قيمت نفت دلار بالا ارتباط مستقيم با اقتدار ملي و سياست خارجي و غني سازي بالاي 20 درصد دارد و اما حالا چطور؟!!
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه دولت روحانی الان تحویل میده
Iran, Islamic Republic of
بنده قبول دارم مثل دولت در قوه قضاییه هم افرادی هستند که نادرستند ولی قوه انگلیسی گفتن و آقای آملی منصوب مستقیم حضرت آقا را اهانت کردن دیگه انحراف کامله.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
ملاک عملکرد اشخاص و دستگاههاست نه انتصاب به رهبری
در جمهوری اسلامی همه دستگاهها مستقیم و غیر مستقیم منصوب رهبرن از جمله ریاست جمهوری .
جالبه که زمان ریاست دکتر احمدی نژاد اونو به لجن کشیدن در حالی که منصوب رهبری و مردم هر دو بود
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر احمدي نژاد
مهاجر
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نیوز همین که احمدی نژادی که بارها در مقابل رهبری و نظام صف آرایی کرده اینجا اینقدر طرفدار داره سوال برانگیزه دیگه باید چه اتفاقی بیفته که برخی مدعیان ولایت و انقلاب اینقدر لجاجت نکنند و متوجه بشوند احمدی نژاد چه کسی است لطفا مدعیان توضیح دهند درباره کسی که همه ی کشور رو به جان هم انداخت و در مقابل رهبری ایستادگی کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انشالله قوه ی قضاییه با تمام مفسدان از هرجناحی که هستن برخورد کنه. من خودم تو این سایت بارها از رفتارهای حلقه ی انحرافی انتقادکردم. ولی اینو هم باید بگم نباید مبارزه با فساد رو فقط به برخورد با اطرافیان رئیس دولت نهم ودهم محدود کرد. چرا هنوز با متهمین پرونده ی کرسنت و توتال برخورد جدی نشده؟؟برخورد با عناصر مشکوک نقش افرین در فتنه ی 78 و88 هم همین طور.
Iran, Islamic Republic of
...
Sweden
...
مجيد
United Arab Emirates
معلوم شد بي بصريت ها در سال ٨٨ چه كساني بودند !
Iran, Islamic Republic of
اونایی که به رأی مردم احترام نذاشتن و ریختن توی خیابون و کف خیابون بسیجی آتش زدن

اونایی که شعار دادن انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است

اونا کسانی هستند که بی بصیرت اند

اگر امروز احمدی نژاد مسیر عوض کرده تازه داره میشه مثل سران فتنه
امید
Iran, Islamic Republic of
منظور ما از بی بصیرت ها کسانی هستند که ، فصل الخطاب رهبری را نادیده گرفتند و با وجود سخنرانی امام خامنه ای در نماز جمعه ، باز دست از بیانیه دادن و اغتشاش برنداشتند ... ... وگرنه در همون ایام بود که احمدی نژاد به خاطر مشایی خانه نشینی کرد .... منافق و فتنه گر کسی است که در مقابل رهبر موضع می گیرد ، هر دولتی که می خواد باشه فرقی نداره
Iran, Islamic Republic of
لابد اونایی که هشت ماه کشور رو به آشوب کشیدن و میخواستن علیه رأی ملت کودتا کنن خیلی بصیرت داشتن 88!
Iran, Islamic Republic of
تو انتخابات 88 اکثریت مردم به احمدی نژاد رای دادند. اول انقلاب هم مردم به بنی صدر رای دادند. دوره فعلی هم به روحانی رای دادند. همیشه هم خیلی از مردم مخالف رئیس جمهور پبروز بودن. خوب که چی؟ هر وقت کسی مخالف نظر ما رای آورد باید بریزیم تو خیابون و سطل آشغال آتش بزنیم. به این میگی بصیرت؟ بی بصیرت ها اونهایی هستند که جشن دموکراسی چهل میلیونی رو تبدیل به جشن دشمنان تاریخی ملت ایران کردن. معیار حق است. یک روز احمدی نژاد با حق هست، یکروز نیست. یکروز طلحه و زبیر با حق بودند، روز دیگر با زر و زور. امام خمینی:" ملاک حال افراد است". ملاک ما برای حمایت از هر کس همراه بودن با حق است. هر کسی تا همراه حق هست قابل حمایت است. انسان آزاداندیش قبیله ای فکر نمیکند که تا ابد و در هر شرایطی به قبیله خودش (اصلاح طلب یا اصولگرا) وفادار بماند.
... اگه دین نداری آزاده باش...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از اول هم معلوم بود دوستان فتنه گر شما چون خاتمی بودند.
سرباز
Iran, Islamic Republic of
انگلیس واقعا کثیفه!!!!!!!تا کجا نفوذ کرده!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چپ و راست بدنبال ارایش جدید سیاسی تا قبل از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری اتی اند.
...
Iran, Islamic Republic of
تمام بدبختی ما اینه که تمام مشکلات کشور را میندازم به گردن اینو آن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آره خیلی کثیفه.
مثلا تو ذهن نویسنده و جناب زاکانی نفوذ کرد و همگی به مموتی در 84 و 88 رای دادن.
هم انگلیس کثیفه هم کسانی که بهش سواری دادن.
امیر ت
Germany
من نمی دونم برای هر چیزی چرا مردم رو گروکشی می کنن
مگر قانون نداریم ؟ وکیل دارن حق اعتراض دارند سند دارند
همه باید به قانون تمکین کنن وگرنه باید منتظر درگیری قبیله ای باشیم که بنفع هیچکس نیست
مردم ما الحمدالله رشد فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دارند
یونس
Iran, Islamic Republic of
محمود میخواست فرار کنه روبه جلو بخاطر اون دزدیها حیف و میل کردن ها به قهقرا کشاندن مملکت تحریم های کمرشکن که استارتش با رییس جمهور شدنش زده شد که سر بزنگاه گرفتنش

البته فقط محمود نیست که باید به حسابش رسیدگی بشه همه کسانی که خواب میدیدن اصولسوارها امام زمان رو کشیدن وسط تحمیلش کردن به ملت خون ملت رو ۸ ماه ریختن کف خیابون اوناهم باید مجازات بشن که حتما خواهندشد
///
Iran, Islamic Republic of
همیشه اتفاقات مهم شب عید می افتد که سر ها گرم است ...
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بجای جواب منطقی دادن به منتقدین حکم بقایی متاسفانه با مشت آهنین به منتقدین جواب میدهن بجای اینکه شبهه واتهام پول به بقایی را مسولین سپاه جواب دهند با همه ناجوانمردانه از قدرت خود استفاده میکنند و فقط زندانی کردن بلدن غافل از اینکه مردم طرفدار مظلوم است
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید این داستان جاسوس بازی را و مردانه بگویید که جرمش آن بود که اسرار هویدا می کرد!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
یزدی
Iran, Islamic Republic of
این دیوانه احمدی نژادرا از راه به درکرد
خداوند لعنت کند انگلیس را
Iran, Islamic Republic of
درست ترین کار ممکن رو انجام داد
Hadi
Iran, Islamic Republic of
اگرتاکنون این جرثومه های فساد وتباهی توسط قوه قضاییه به سزای اعمال ننگین خود رسیده بودند کسی جرات وطن فروشی علنی پیدا نمی کرد ،.
Iran, Islamic Republic of
با این کثافتها باید بدون هیچگونه ملاحظه ای برخورد کرد وپولهای مردم را حلقوقم این وبقایی بیرون کشید
بهار
جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد....
Iran, Islamic Republic of
عجب جزئیات خفنی!!!
کیف کردین با این نوع خبرهای آنارشیستی.
با کمبود مخاطب بدجور درگیرن ها.
دیگه کاسبی فتنه براتون نون نداره خب
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی
راه جدیدی برای کسب درآمد پیدا کن.
Iran, Islamic Republic of
خدایا من موندم چرا مشایی رو بعد از سوزاندن حکم جلو سفارت دستگیر کردن؟چرا قبلش دستگیر نکردن؟؟؟؟؟؟جل الخالق ادم متحیر میشه...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
قطعا اگر احمدی نژاد هم در جریان این همه اختلاس باشد و ثابت شود ،باید در مقابل قانون جوابگو باشد و تعارف بردارنیست.
Iran, Islamic Republic of
اره محمد منم موافقم. ...