چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پدیده برزیلی رئال به جام جهانی خواهد رفت؟

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 599715
وینیسیوس جونیور، پدیده 17 ساله برزیلی که بهار گذشته به رئال پیوست، این روزها چشم ها را در برزیل به خود خیره کرده است.
پدیده برزیلی رئال به جام جهانی خواهد رفت؟
به گزارش جهان نيوز، وینیسیوس طبق قرارداد، تا سال 2019 به صورت قرضی برای فلامینگو بازی خواهد کرد و حتی این امکان وجود دارد که زیدان او را برای حضور در اردوی پیش فصل رئال در تابستان پیش رو نیز دعوت کند.
 
  دو گلی که وینیسیوس اخیرا با پیراهن فلامینگو در جام لیبرتادورس وارد دروازه املک اکوادرو کرد و باعث پیروزی تیمش شد، آمار گلزنی اش را در مقایسه با زمانی که نیمار 17 ساله بود نیز بهتر کرده است. بسیاری معتقدند که وینیسیوس در رئال به یک فوق ستاره بدل خواهد شد و حتی صحبت از این است که او با تیم ملی برزیل در جام جهانی 2018 روسیه نیز حاضر خواهد بود.
 
عدم دعوت از وینیسیوس برای دو بازی دوستانه تیم زیر 20 ساله های برزیل برابر مکزیک، از سوی رسانه های برزیلی به عنوان چراغ سبزی برای حضور احتمالی او در اردوی تیم ملی بزرگسالان تعبیر شده است. وینیسیوس در مصاحبه ماه گذشته خود گفت که رویایش حضور در جام جهانی است و می داند که تیته(سرمربی سلسائو) بازی هایش را زیر نظر دارد.
 
رونالدو نازاریو در جام جهانی 1994 با تنها 17 سال به تیم ملی دعوت شد و یا کاکا و دنیلسون نیز دیگر نمونه های مشابهی هستند که وینیسیوس می تواند برای حضور در تیم ملی به آنها دل ببنند.

منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *